________________________________________________________________________________________
Saturday, February 18, 2012 | 1:34 AM | 0 Alien
Assalammualaikum.
I supposed to be sleeping right now but saye x tidur lagi. It's all because of that d*mn, ****, **** lizard! Bodoh punye lizard! -haaa... kan dah kluar perkataan yg x brp nk sedap didengar tuh-.
Saya tak boleh kluar drpd bilik tu sebab ade cicak besar nk mmpos dkat pintu tuh! -saya takot n benci cicak- So, saya kene tunggu smpai 30 minutes! Dah la dlm bilik tu x de kerusi ke ape.. Kene berdiri. Sambil berdiri tuh, saya zikir and bce lah ape bende yg teringat dlm otak. Also, I was shaking the whole time! Mase dlm tuh, I just hoping yg my mom bngon tido and tetibe jalan dekat bilik tuh. But naah... X de pon.
If only lah saya letak phone dlm poket xdi, mesti cpt je boleh kluar drpd bilik tuh. Hmmm... mmg confem lps nih saya dah x nk msok dlm bilik tuh bila pukul 12 lebih!
Cicak tu pon satu... Orang dah halau tu, pandai-2 la pergi tmpt lain. Ni x, asyik duduk kat situ je. Sampai sye nangis brp kali ntah dlm bilik tuh. Sekarang nih, officially, cicak adalah haiwan yg plg sye benci! Mmg bangang la cicak nih. Kalau lah saya ada kuasa, saya nak kuasa yang boleh matikan insects dan haiwan2 yg sama waktu dengannya.
Seriously, tu lah bende yg plg sye hate dlm dunia nih. Haiwan2 jenis yg x phm bahasa nih mmg menyakitkan hati je. X boleh lah bygkan macam mana air mata sye nih boleh keluar just sebab seekor cicak yg besar dan *****. *sigh*
Kalau lah ayah ada kat rumah sekarang nih, mesti best kn? X payah lah tersekat dkt dlm bilik ni sampai 30 minutes! You know, he is my hero - macam Superman, Batman, Ultraman. -Teringat kat Ultraman Tiga. Bestnye lagu Ultraman Tiga tuh- Kalau ade ape2 insects or haiwan2 yg sye x suke, mesti die tlg sye. Macam tadi, masa dekat rumah wan, dekat dpn pintu tu ade kumbang ape bende ntah name die yg besar tuh. Saya x berani nak keluar. My dad datang drpd luar and then, tanye sye knp sye x nk kluar. Sye tunjuk kat kumbang tuh. Then, die sepak bende tuh.
Kalau my mom pulak, mmg berbeza lah. Kalau lah ade insects ape sume bende tuh, die suruh buat dunno je. Macam dia x tau sye ni fobia ngan haiwan2 yg mcm tuh.
Okay, okay. Dah ngantok dah. Kalau tulis psl bende ni lagi, silap-2 boleh nangis balik nih. So, bye and annyeong! Assalammualaikum! Adios!Labels: animals, annoy, sad, scary
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
CICAK
Saturday, February 18, 2012 | 1:34 AM | 0 comments
Assalammualaikum.
I supposed to be sleeping right now but saye x tidur lagi. It's all because of that d*mn, ****, **** lizard! Bodoh punye lizard! -haaa... kan dah kluar perkataan yg x brp nk sedap didengar tuh-.
Saya tak boleh kluar drpd bilik tu sebab ade cicak besar nk mmpos dkat pintu tuh! -saya takot n benci cicak- So, saya kene tunggu smpai 30 minutes! Dah la dlm bilik tu x de kerusi ke ape.. Kene berdiri. Sambil berdiri tuh, saya zikir and bce lah ape bende yg teringat dlm otak. Also, I was shaking the whole time! Mase dlm tuh, I just hoping yg my mom bngon tido and tetibe jalan dekat bilik tuh. But naah... X de pon.
If only lah saya letak phone dlm poket xdi, mesti cpt je boleh kluar drpd bilik tuh. Hmmm... mmg confem lps nih saya dah x nk msok dlm bilik tuh bila pukul 12 lebih!
Cicak tu pon satu... Orang dah halau tu, pandai-2 la pergi tmpt lain. Ni x, asyik duduk kat situ je. Sampai sye nangis brp kali ntah dlm bilik tuh. Sekarang nih, officially, cicak adalah haiwan yg plg sye benci! Mmg bangang la cicak nih. Kalau lah saya ada kuasa, saya nak kuasa yang boleh matikan insects dan haiwan2 yg sama waktu dengannya.
Seriously, tu lah bende yg plg sye hate dlm dunia nih. Haiwan2 jenis yg x phm bahasa nih mmg menyakitkan hati je. X boleh lah bygkan macam mana air mata sye nih boleh keluar just sebab seekor cicak yg besar dan *****. *sigh*
Kalau lah ayah ada kat rumah sekarang nih, mesti best kn? X payah lah tersekat dkt dlm bilik ni sampai 30 minutes! You know, he is my hero - macam Superman, Batman, Ultraman. -Teringat kat Ultraman Tiga. Bestnye lagu Ultraman Tiga tuh- Kalau ade ape2 insects or haiwan2 yg sye x suke, mesti die tlg sye. Macam tadi, masa dekat rumah wan, dekat dpn pintu tu ade kumbang ape bende ntah name die yg besar tuh. Saya x berani nak keluar. My dad datang drpd luar and then, tanye sye knp sye x nk kluar. Sye tunjuk kat kumbang tuh. Then, die sepak bende tuh.
Kalau my mom pulak, mmg berbeza lah. Kalau lah ade insects ape sume bende tuh, die suruh buat dunno je. Macam dia x tau sye ni fobia ngan haiwan2 yg mcm tuh.
Okay, okay. Dah ngantok dah. Kalau tulis psl bende ni lagi, silap-2 boleh nangis balik nih. So, bye and annyeong! Assalammualaikum! Adios!Labels: animals, annoy, sad, scary
|