Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, March 15, 2012 | 11:04 PM | 0 Alien

Title: Ya Allah, Diakah Cinta Pertamaku?
Language: Bahasa Melayu
Characters: Jannahtul Mawaddah, Ahmad Syukri Aiman, Ammar Firdaus, Safiya Ariana
Genre: Romance, sad, islamic
Synopsis: 



Aku hanyalah seorang wanita yang tidak pernah mempunyai cinta pertama. Agak pelik bagi wanita yang sudah berumur 25 tahun untuk tidak mempunyai cinta pertama pada zaman kini. Aku tidak pernah mencari cinta. Hanya menunggu cinta datang kepadaku. Aku bukan seperti gadis-gadis zaman kini yang sanggup bercouple dengan orang asing, hanya kerana malu dengan statusnya yang single. Lebih baik aku bercinta dengan Allah daripada bercinta dengan lelaki yang belum tentu asal-usulnya. Bercinta dengan Allah memberiku sejuta ketenangan. Aku akan melansungkan pernikahanku dengan jejaka pilihan ayahanda and bonda ku yang tercinta pada Mei ini. Namanya Ammar Firdaus. Dia merupakan seorang jejaka yang menjadi kegilaan ramai. Tampan, tinggi, bersopan dan soleh. Tetapi entah kenapa aku tidak pernah mencintai dia. Mungkin hati ku masih tidak terbuka untuk mencintai sesiapa. Aku berdoa setiap hari agar aku dijodohkan dengan seorang jejaka yang boleh membuka hati ku ini dengan kelembutannya, kesopanannya, kebaikannya, kepintarannya dan kepatuhannya terhadap Allah dan suruhannya. Siapakah cinta pertamaku? Dapatkah aku bertemu dengannya sebelum pernikhanku berlansung? Ammarkah cinta pertama dan terakhirku? Mungkinkah aku akan bertemu dengannya setelah aku bernikah dengan Ammar? Semuanya akan terjawab dalam cerita ini. 

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google