Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, March 17, 2012 | 7:56 PM | 0 Alien

 

Prolog

       Namaku Jannahtul Mawaddah. Panggil sahaja aku Waddah. Seperti yang telah kamu tahu, aku berusia 25 tahun. Aku bukan seperti gadis-gadis yang seusia denganku. Aku seorang ahli perniagaan yang berjaya. Keluargaku keluarga korporat. Tetapi cop korporat itu tidak menghalang keluargaku untuk menjadi keluarga yang bahagia dan soleh. Aku boleh dikatakan bertuah kerana mempunyai keluarga yang sebegini. Rakan-rakanku sentiasa cop aku sebagai ‘perfect girl’. Tetapi, sempurnakah aku? Nobody is perfect. Semua orang tahu akan fakta itu. Setiap orang pasti ada kelemahannya. Dan kelemahanku, aku tidah pernah bercinta! Benar, itu fakta bukan auta. Aku, Jannahtul Mawaddah Tan Sri Nabil Zakwan tidak pernah bercinta dengan mana-mana lelaki. Agak pelik, bukan? Aku ingin tahu apa erti cinta dan ingin merasakan indahnya bercinta namun, apakan daya? Hatiku tidak lagi terbuka untuk bercinta. Agak-agak, siapakah jejaka bertuah yang dapat membuka dan melembutkan hatiku yang keras ini? Adakah aku mempunyai masa untuk mencari cinta pertamaku? Maklumlah, aku akan melansungkan pernikahanku bersama Ammar Firdaus pada Mei ini, yakni sehari sebelum hari lahirku. Ammar Firdaus… Seorang ahli perniagaan yang berjaya. Jejaka idaman ramai wanita. Dia tampan, tinggi and berbadan slender. Dia juga menghormati orang tua dan besopan-santun. Aku tidak tahu kenapa hatiku masih tidak terbuka untuknya. Sudah banyak kali dia cuba melembutkan hatiku ini tetapi, hasilnya tetap sama. TIDAK! Tetapi, ini tidak bermakna aku tidak rela untuk diperisterikan dia. Aku sanggup walaupun hatiku tidak mencintainya. Kenapa? Kerana aku mahu mengahwini seorang lelaki yang mencintaiku dan dialah orangnya. Ammar mencintaiku dengan sepenuh hatinya walaupun aku tidak pernah sekali pun suka padanya. Diakah cinta sejati ku? Sama-samalah kita ikuti cerita ini…

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google