Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, December 17, 2012 | 9:05 PM | 0 Alien

When will that kid call me?


Assalammualaikum.


Dah lama saya tak update betul-2, kan? Asyik-2, kalau update, survey aje. Mesti korang nak muntah tengok. But I enjoy buat survey tu cause it's fun! 


So, anyway, I just got back from Klang yesterday. It was okay. So-so. 


I was actually in TRAUMA. Bukan trauma betul lah, but lebih kurang gitulah jugak. Saya tengok kejadian tu as in... Seriously, this world is just so dangerous. People sekarang tak kisah pasal orang lain. Yang dia tahu, dia nak duit. Seriously, saya tak begitu care about the world dulu sebab saya memang jenis yang tak care pasal tu but now, saya akan sentiasa hati-2. And saya tend to hate motorcycles. HAHA XD.


Saya tak de mood nak update sebenarnya. 


Anyway, saya rasa saya kene belajar membebel and being picky sikit masa saya grow up nanti. Biar jadi macam acik Fiza and ayah saya. Daebak! Sometimes, kalau jadi macam saya yang tak berapa nak kisah and boleh tungu lama-2 ni pun, sakit hati jugak. Nanti, people buat tak kisah kat kita and kita tak akan dapat apa yang kita supposed to dapat. So, kalau jadi macam ayah, even though it's a bit... you know, that, it'll be okay for me cause at least, I get what I want. HAHA XD.


Saya serious tak tau nak update pasal apa. Ni serious random.


Group 100% best! Well, I like the vocalist. Sapa nama dia? Rokhyun ke bende ntah. Ahh, bestnya suara dia! 


Saya rasa macam pernah cerita mcm mne saya minat dia kat blog ni.


Okay lah, saya x tau nak tulis apa. Assalammualaikum.


Love you guys, bubblebye ^_^

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google