________________________________________________________________________________________
Tuesday, October 21, 2014 | 5:06 PM | 0 Alien
Assalamualaikum.
It's Mona's birthday, everyone! Happy birthday happy birthday happy birthday to you. Sempena birthday Mona, Mona kata, postlah pasal setiap member 3J. Bukan semua pun takpe. So, Id like to tulis pasal some ppl. Orang lain tu nanti dulu sebab yeah, I dont have time for that. Ingatkan saya balik nanti. Tapi row saya and my seatmate Syafiqah last sekali dalam post ni sebab, well, too many pujian harus diberikan kepada kami.
First row daripada pintu - The twins Mony & Mona
Mony dulu. Mony, hmmm... Mengada, mengada dan mengada. It might be the only thing I can describe her. Mengada. In every aspect. Ahahahaha selain mengada, dia mengada juga. Dan mengada dan mengada. Everyone knows that ahahahaha. And dia suka cakap ayat "biasalah. Saya kan hebat." Okaylah, for real, selain mengada, dia baik. Selalu bagi saya bekal dia sikit. Selalu suap saya. Masa kita beraya dekat rumah cikgu Raja, makan bakso ke apa ntah nama mee tu, saya duduk dekat dia and shamelessly kata "aaaah" sambil buka mulut and then dia suap saya sampai habis. Then bila dah habis saya kata, mony nak lagi. Lulz, saya rasa saya ada problem tak tahu malu dengan mony haha. Dia pergi tusyen, and selalu a step ahead drpd orang lain, esp in maths. Sebab tusyen dia cepat, pantas dan hebat. Ahahaha ye dok tahu. Sama tusyen dgn Najiha, Nabila and Kamalin. Aiman pun ada sekali kot ntah lah. Tak sure pasal Aiman. Lepas tu, Mony ni seorang yang pandai. Suka science. Buat projek solar apa benda ntah dgn Mijah and Syahirah. Tapi saya rasa dia yang paling bersemangat. What else? Oh, pembaca fanfics. And penulis fics, tapi dia buat dalam bentuk dialog which is so so so not my cup of tea. I don't read dialogues. Selalunya saya tak suka fic yang ada terlalu banyak dialog but hey, it's not a section for me to tell abt what I like ke tak. I should be describing Mony rn. Sambung balik, dia minat kpop. Teman untuk berfangirling, walaupun bias kita langsung tak sama. Dia more to Got7 sekarang, dengan Atiqah. Kita selalu menyanyi dalam kelas, (karaoke sebenarnya) lagu snsd. And dia akan for sure ambil part Sooyoung. But after pt3 ni, dia nyanyi part Taeyeon, Sooyoung and Yoona. Dia CEO Mony Entertainment and selalu berbangga dengan ent. dia. Apa2, kalau orang nak dengar kita menyanyi ke tengok lirik ke, dia kata, audition dulu. As a vocal trainer, (ahahahaha mony ceo saya vocal trainer) bagi saya, dia selalu tak buat high note betul2. So saya akan selalu suruh dia ulang part tu balik tapi Amira akan back-up dia and kata, okay lah tu (sebab amira pun sama, buat high note main2) Saya tak nyanyi part high notes so saya agak suka suruh diaorang ulang banyak2 kali part high notes. Dia selalu annoyed dengan saya. But yeah, dia seorang kawan yang baik.
Mona pula. Okay Aina ni mengada juga, mengada dan mengada. Alah, sama macam kembar dia, Mony. Memang patut diaorang berdua duduk bersebelahan. Dua-dua bersaing siapa siap hw dulu. Cheh. Diaorang patut contohi saya and Syafiqah, both of us tak bersaing, instead, bekerjasama dalam buat hw (ahahaha agaklah) Hari tu, pakcik cendol ada cakap yang saya and aina ni kembar ahahaha. Pakcik cendol tu suka Aina. Asyik2 tanya pasal Aina. Oh, pandai. Suka baca novels. Dia dah baca shopaholic series while me ahahahahahahahaha baru habis baca shopaholic and baby and confessions of a shopaholic. Yang lain nak baca, memang ada dalam waiting list, tapi tak dibaca lagi. Malas lah. Tapi novel tu best tapi ntah lah (Here I go again ish) Sambung balik, muka Aina sama macam both parents dia sebab muka parents dia memang sebiji sejibi semuanyalah. Tapi smth for sure, mata dia mata mak dia, hidung and lips seiras ayah dia. Suka maths. Gila pandai maths. Pandai bahasa. Buat ayat bunga-bunga tapi tak nak mengaku. Dia takkan bagitahu markah dia kalau markah dia tinggi and dia akan bagitahu markah dia kalau markah dia rendah. Typical Mona. Dia femes. Saya tak pernah jumpa lagi cikgu yang tak ingat nama dia, let aside cg Tarmizi sebab saya tak tahu dia tu. Terlalu romantic which sometimes makes me cringe. And dia selalu cakap ayat yang ahahahaha tak tahu nk kata future-thinking or depress tapi dia akan kata things like, kalau saya hidup lagi lah, or kalau saya belum mati and so on.

She had her hands over my waist masa tu ahahahaha. Dia antara pelajar paling pandai dalam batch, top 3. Selain dia, Aqilah 3A dan Mijah or Stina. I don't know siapa lagi pandai, Mijah or Stina sebab both macam terlalu pandai. Dia selalu kemaskan beg saya sebab beg saya terlalu hebat. Ahahaha agak perfectionist pun ada kot. Kemas dan teratur barang2 dia. Hari tu dia tolong mony kemas barang mony sebab mony tak jumpa kertas apa ntah ahahaha. Dia kata saya makan 50 saat per suapan. Meaning satu suap tu 50 secs. And I was like eh, takkan lama macam tu -_- Cikgu Zamina kata, kalau kita kunyah dalam 20++ saat, amylase akan dapat menghancurkan starch tu menjadi particles yang lagi lagi lagi kecil, instead of kunyah sekejap. That's why kena kunyah 40 kali. RLAB. Dia jarang tengok tv and dia kata, tv tu jadi macam hiasan aje kat rumah sebab dalam family dia jarang tengok tv kecuali OME and I thought to myself, satu tv pun tak cukup untuk family saya pfftt. Setiap masa tv tu terbuka, kecuali bila nak tidur. How amazing is that eh. Lepas tu, Aina ni macam disenangi ramai. Peramah. Tapi mengada tak nak mengaku. Overall, dia seorang kawan yang baik. (Ayat kesimpulan sama mcm mony)
Row belakang saya, Syahirah and Sab.
Diaorang bising sebenarnya. Bising tapi nampak macam senyap, tapi sebenarnya serious bising. Both pandai. Sab, genius in chess. Tapi dia kata suka lagi suka bowling, tapi talent dia dalam chess. Sab selalu sangat kalau cakap2, then nak tanya smth kat saya and Syafiqah, dia akan refer us as "orang-orang kat depan" lulz. Tapi bila belajar, both of them focus betul2. Agak lain dengan saya dan Syafiqah. Syahirah, hari tu dia buat sticky notes banyak2, tampal dekat meja and letak plastik. Gila kreatif. Cantik pula tu. Saya selalu amazed dengan dia. Diaorang selalu siap hw. Kalau tak siap pun, mungkin bm sikit-sikit.
Row belakang sekali, Aifaa dan Faten.
Tu lagi bising, especially Faten. Suara dia boleh dengar sampai ke depan. Gila kuatnya. Dua-dua naughty.
-To be continued-
Sebenarnya saya dah takde mood. Letih dan mengantuk. Sambung nanti. Alright, assalamualaikum.
Love you guys, bubblebye ^_^
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Confessions of a Classmate
Assalamualaikum.
It's Mona's birthday, everyone! Happy birthday happy birthday happy birthday to you. Sempena birthday Mona, Mona kata, postlah pasal setiap member 3J. Bukan semua pun takpe. So, Id like to tulis pasal some ppl. Orang lain tu nanti dulu sebab yeah, I dont have time for that. Ingatkan saya balik nanti. Tapi row saya and my seatmate Syafiqah last sekali dalam post ni sebab, well, too many pujian harus diberikan kepada kami.
First row daripada pintu - The twins Mony & Mona
Mony dulu. Mony, hmmm... Mengada, mengada dan mengada. It might be the only thing I can describe her. Mengada. In every aspect. Ahahahaha selain mengada, dia mengada juga. Dan mengada dan mengada. Everyone knows that ahahahaha. And dia suka cakap ayat "biasalah. Saya kan hebat." Okaylah, for real, selain mengada, dia baik. Selalu bagi saya bekal dia sikit. Selalu suap saya. Masa kita beraya dekat rumah cikgu Raja, makan bakso ke apa ntah nama mee tu, saya duduk dekat dia and shamelessly kata "aaaah" sambil buka mulut and then dia suap saya sampai habis. Then bila dah habis saya kata, mony nak lagi. Lulz, saya rasa saya ada problem tak tahu malu dengan mony haha. Dia pergi tusyen, and selalu a step ahead drpd orang lain, esp in maths. Sebab tusyen dia cepat, pantas dan hebat. Ahahaha ye dok tahu. Sama tusyen dgn Najiha, Nabila and Kamalin. Aiman pun ada sekali kot ntah lah. Tak sure pasal Aiman. Lepas tu, Mony ni seorang yang pandai. Suka science. Buat projek solar apa benda ntah dgn Mijah and Syahirah. Tapi saya rasa dia yang paling bersemangat. What else? Oh, pembaca fanfics. And penulis fics, tapi dia buat dalam bentuk dialog which is so so so not my cup of tea. I don't read dialogues. Selalunya saya tak suka fic yang ada terlalu banyak dialog but hey, it's not a section for me to tell abt what I like ke tak. I should be describing Mony rn. Sambung balik, dia minat kpop. Teman untuk berfangirling, walaupun bias kita langsung tak sama. Dia more to Got7 sekarang, dengan Atiqah. Kita selalu menyanyi dalam kelas, (karaoke sebenarnya) lagu snsd. And dia akan for sure ambil part Sooyoung. But after pt3 ni, dia nyanyi part Taeyeon, Sooyoung and Yoona. Dia CEO Mony Entertainment and selalu berbangga dengan ent. dia. Apa2, kalau orang nak dengar kita menyanyi ke tengok lirik ke, dia kata, audition dulu. As a vocal trainer, (ahahahaha mony ceo saya vocal trainer) bagi saya, dia selalu tak buat high note betul2. So saya akan selalu suruh dia ulang part tu balik tapi Amira akan back-up dia and kata, okay lah tu (sebab amira pun sama, buat high note main2) Saya tak nyanyi part high notes so saya agak suka suruh diaorang ulang banyak2 kali part high notes. Dia selalu annoyed dengan saya. But yeah, dia seorang kawan yang baik.
Mona pula. Okay Aina ni mengada juga, mengada dan mengada. Alah, sama macam kembar dia, Mony. Memang patut diaorang berdua duduk bersebelahan. Dua-dua bersaing siapa siap hw dulu. Cheh. Diaorang patut contohi saya and Syafiqah, both of us tak bersaing, instead, bekerjasama dalam buat hw (ahahaha agaklah) Hari tu, pakcik cendol ada cakap yang saya and aina ni kembar ahahaha. Pakcik cendol tu suka Aina. Asyik2 tanya pasal Aina. Oh, pandai. Suka baca novels. Dia dah baca shopaholic series while me ahahahahahahahaha baru habis baca shopaholic and baby and confessions of a shopaholic. Yang lain nak baca, memang ada dalam waiting list, tapi tak dibaca lagi. Malas lah. Tapi novel tu best tapi ntah lah (Here I go again ish) Sambung balik, muka Aina sama macam both parents dia sebab muka parents dia memang sebiji sejibi semuanyalah. Tapi smth for sure, mata dia mata mak dia, hidung and lips seiras ayah dia. Suka maths. Gila pandai maths. Pandai bahasa. Buat ayat bunga-bunga tapi tak nak mengaku. Dia takkan bagitahu markah dia kalau markah dia tinggi and dia akan bagitahu markah dia kalau markah dia rendah. Typical Mona. Dia femes. Saya tak pernah jumpa lagi cikgu yang tak ingat nama dia, let aside cg Tarmizi sebab saya tak tahu dia tu. Terlalu romantic which sometimes makes me cringe. And dia selalu cakap ayat yang ahahahaha tak tahu nk kata future-thinking or depress tapi dia akan kata things like, kalau saya hidup lagi lah, or kalau saya belum mati and so on.

She had her hands over my waist masa tu ahahahaha. Dia antara pelajar paling pandai dalam batch, top 3. Selain dia, Aqilah 3A dan Mijah or Stina. I don't know siapa lagi pandai, Mijah or Stina sebab both macam terlalu pandai. Dia selalu kemaskan beg saya sebab beg saya terlalu hebat. Ahahaha agak perfectionist pun ada kot. Kemas dan teratur barang2 dia. Hari tu dia tolong mony kemas barang mony sebab mony tak jumpa kertas apa ntah ahahaha. Dia kata saya makan 50 saat per suapan. Meaning satu suap tu 50 secs. And I was like eh, takkan lama macam tu -_- Cikgu Zamina kata, kalau kita kunyah dalam 20++ saat, amylase akan dapat menghancurkan starch tu menjadi particles yang lagi lagi lagi kecil, instead of kunyah sekejap. That's why kena kunyah 40 kali. RLAB. Dia jarang tengok tv and dia kata, tv tu jadi macam hiasan aje kat rumah sebab dalam family dia jarang tengok tv kecuali OME and I thought to myself, satu tv pun tak cukup untuk family saya pfftt. Setiap masa tv tu terbuka, kecuali bila nak tidur. How amazing is that eh. Lepas tu, Aina ni macam disenangi ramai. Peramah. Tapi mengada tak nak mengaku. Overall, dia seorang kawan yang baik. (Ayat kesimpulan sama mcm mony)
Row belakang saya, Syahirah and Sab.
Diaorang bising sebenarnya. Bising tapi nampak macam senyap, tapi sebenarnya serious bising. Both pandai. Sab, genius in chess. Tapi dia kata suka lagi suka bowling, tapi talent dia dalam chess. Sab selalu sangat kalau cakap2, then nak tanya smth kat saya and Syafiqah, dia akan refer us as "orang-orang kat depan" lulz. Tapi bila belajar, both of them focus betul2. Agak lain dengan saya dan Syafiqah. Syahirah, hari tu dia buat sticky notes banyak2, tampal dekat meja and letak plastik. Gila kreatif. Cantik pula tu. Saya selalu amazed dengan dia. Diaorang selalu siap hw. Kalau tak siap pun, mungkin bm sikit-sikit.
Row belakang sekali, Aifaa dan Faten.
Tu lagi bising, especially Faten. Suara dia boleh dengar sampai ke depan. Gila kuatnya. Dua-dua naughty.
-To be continued-
Sebenarnya saya dah takde mood. Letih dan mengantuk. Sambung nanti. Alright, assalamualaikum.
Love you guys, bubblebye ^_^
|