Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, March 18, 2014 | 8:08 PM | 0 Alien
Assalamualaikum. 

If I were to choose my class teacher, she is not, totally, not my choice.

Okay now that I've calmed down, I'm not gonna curse. You know, I'm not the type of girl who really curses, I mean heol, yeah, I do curse sometimes when I'm so freaking mad but I tend to stop myself from cursing but just now was an exceptional. 

She made me curse like heol, this wasn't my cup of bubble tea and I felt bad and I hated it but I just couldn't stand her, I never did in the first place. 

So here's the story. 

She was mad at Shahanim for sending something late. Sabrina too. And then she was saying this and that and blah blah blah she kept nagging and scolding us like we had no heart no ears so feelings. The heck. 

She congratulated Mijah for getting straight A's and she said me, Aina and Stina were near slip(?) she said that word but ntah lah macam pelik je bunyi. Then she scolded Aina, Faten, Izzati and Amira for entering the class 5 mins late. And she was like why didn't you all get straight A's? Aina told her the problem was Seni and so on and she was like, wth. I was sitting there like oh, you want her to actually tell ya that she didn't study for seni is that it?! and I rolled my eyes. 

And she kept saying this and that, scolding us for something so freaking stupid and I felt like kicking her 10000000 times in her face and she needed 400002945 high-fives on her filthy mouth for saying something like "if I can, I wanna slap every one of you." And I was like, don't you dare woman you're gonna die before you can even touch me. 


Y'know what, I'm so freaking sick of her.


She wanted perfection. She wanted everyone in the class to be so freaking perfect she couldn't even accept even a mistake from us. The heck and she kept repeating that she's our mom. Keep on dreaming woman uhh. She kept saying that we're so freaking berlagak and tu sifat mazmumah, and she emphasized the word sifat keji as if she's the nicest person in the world. Gosh. She said this and that, that she had heart and feelings, that we hurt her feelings and she was so hurt because of benda ntah I forgot. wth seriously. So we're studying machines and her products that didn't have feelings, huh? Grrrr. Feel like slapping her rn.

After she went out of the class, we were all like dammit you jerk and blah blah blah and just after that, during Sej period, a teacher came in and she was like, "oh, what a beautiful class!" My eyes were shining the moment she praised our class and then she was like, "who's your class teacher?" I chuckled in annoyance. Some people answered her question and she was like, oh, and she kept on praising our class. 


I'm so annoyed I wanna talk abt Owl so much rn. 


Parachute today. Okay, tu just percubaan sahaja. Masa first saya sampai situ, dari jauh saya nampak Owl. Okay dia gila comel sangat comel terlalu comel. Saya tak henti2 senyum petang tadi. So, okay, saya mengaku, memang saya takde confidence dalam parachute ni. Nak nangis rasa sebab tengok orang lain punya macam hebat aje. 

Masa berkumpul tengah panas tu, saya tutup muka saya dengan file sebab panas sangat then saya hanya tengok Owl aje. And saya rasa dia perasan. Dah lah saya tak berapa nak cover. Eii bongoknya. 

Lepas tu, saya dengan Kiyah betulkan parachute tu and saya curi2 tengok Owl while Kiyah tengok Silly, okay, tak, dia buat kerja, tapi pada masa yang sama dia sibuk cari Silly. 

Ada satu group yang first tu, parachute diaorang gila daebak, tapi disebabkan angin, dia tersangkut dekat atap. Rasanya tu macam parachute Owl sebab group dia aje kat situ masa tu. Or mungkin saya tak perasan kalau ada group lain kat situ. 

Lepas tu, saya tengok orang lain launch. Group Owl tolong. Ada yang tak terbuka. Ada yang terbuka. Hmmm. Saya tak nak launch sebenarnya sebab takut tak terbuka parachute tu. So, Aishah launch dulu. 

Saya dengan Izzati tolong Aishah letak rocket tu dekat benda alah tu. Tapi saya ni jenis yang ntah pape, saya tak boleh tolak rocket tu sampai betul2 masuk dekat dalam benda alah tu, so, Owl tolong saya. I was like, omg this is a dream comes true and saya macam gila happy nak mampus and tangan dia gila putih as in gila gila gila gila gila gila gila putih but then suddenly ada tangan lagi satu sibuk nak tolong saya juga *sobs* 

Pakcik hitam cockblocked moment tu. Eii dah lah tu once in a lifetime chance! Unless lah kalau saya tetiba kahwin dengan dia ke benda, baru lah bukan once in a lifetime chance okay apa saya mengarut ni. Sambung cerita, lepas tu, kita launch Aishah punya parachute and parachute dia terbuka. Yehet. Owl tepuk tangan. Comel aje. Seriously, just couldn't take my eyes off him.

Then, parachute group saya, Kiyah and Mony pula. Mony takde, pergi Saintis Muda. So, saya macam tadi, masukkan rocket kat benda alah tu and again, sedih betul, tak boleh masuk betul2. Owl macam nak tolong saya tapi cockblocker tu dah tolong saya. Dah lah dia terus pegang rocket macam tu aje, tak bagi warning pun, dua kali skinship utk dua tangan. Eii tolonglah. Kalau Owl takpe lah juga kan, I mean, heh, umm, memanglah tak boleh tapi, hmm yang tu better lah drpd pakcik ni. 

Alhamdulillah, parachute tu terbuka. Tapi serious, Owl comel sangat as in sangat sangat sangat sangat sangat comel! Saya asyik pandang dia and again saya tak cover eii geram pula rasa. 

Skip skip, memang sepanjang masa tu saya rasa nak fangirling aje sebab dia comel sangat so, skip aje sebab semua tu benda yang sama. Bila dia simpan barang2 tu semua, saya tanya cikgu pasal parachute and penutup kotak tu hilang. Suara dia comel sangat. He was like, kat mana ka letak benda tu? kat kawan dia and gila lah comelnya suara dia. Saya rasa nak fangirling masa tu juga sebab comel sangat suara dia, and dia pun comel juga. RLAB. 

Bila otw nak pergi daripada padang tu, group dia pun sama, bawa sekali alatan2 tu. Dia pegang paip2 benda ntah. Kawan dia asyik2 berhenti sebab kotak tu berat sangat kott and dia tunggu kawan dia and saya pun stop masa tu sebab tengok siapa ntah and saya pandang kanan, nampak dia. Comelnya. Lepas tu, saya jalan aje ke depan and Kiyah tunjuk kat saya seorang perempuan ni. Pakaian dia lah. So, saya stop and cakap something kat Kirah sambil pandang orang main bola jaring ke benda and saya pandang kanan, nampak dia lagi, satu line dengan saya. Then, tetiba macam dia perasan saya tengah tengok dia and saya macam, the heck, dude, pusinglah tempat lain and otak saya freeze masa tu and tak tahu nak buat apa and saya terus jalan cepat ke depan. God, he's such a perfection.

Okay tu je. Tapi dia serious comel and gila comel and gila comel and oh yeah baru2 ni saya ada mimpi pasal Owl. Weird. Saya memang selalu mimpi pasal dia sejak kebelakangan ni and semuanya pasal dia kata kat saya yang dia dah tahu saya suka dia. Ngek. But mimpi yang terakhir pasal dia tu, dia macam marah saya suka dia and masa dia duduk depan saya, muka dia masam aje. Huh, ntahlah, sejak tu, saya tak mimpi dah dia. Sedihnya. I mean heol takdelah saya nak sangat mimpi pasal dia tapi apa salahnya haha. 

So, okay, assalamualaikum. 

Love you guys, bubblebye ^_^

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google