Express The Angel
The Angel♥ Links♥ Fanfics♥ Entries

________________________________________________________________________________________
Saturday, March 8, 2014 | 10:23 PM | 0 Alien
Assalamualaikum. 


It's been awhile alrd meh? I'm not in the mood of doing anything these days. Gosh. Hw gila banyak nak mampus I kennot. 



I just don't know. I survive a month (survived another 14 years 7 months before that) without pie. Yehet? I don't really feel anything towards him okay maybe not but maybe yes. I'm so into Owl these days I can't even catch my breath. He's just so freaking amazing and cute and gosh... 

Someone (pie's best friend) asked me if I still like him and I was like, dude, I've moved on to Owl but then I thought oh maybe he was just testing me or something so I changed the topic. I mean seriously I'm so into Owl but I'm not gonna tell him, okay maybe I will, later. 

And later that moment, I thought, do I still have feelings towards him and I couldn't find the answer. You know me, and being this type of girl I am, I just can't decide whether I still like him or not because I got my Owl (OMG) and WIHSH and Bunny (mungkin bunny boleh diketepikan sekejap) and V and Jin and Cyeol, ofc. Tapi Owl keutamaan saya. Okay tu mengarut.

Serious ntah pape. Semalam punya semalam saya mimpi Owl. Dia tak pakai songkok, kepala macam botak, tapi tak botak. Saya diri tepi dia, dia duduk kat kerusi. Kita cakap pasal something (rasanya mungkin cakap pasal ada orang perempuan kat depan kita tu) and then dia kata dia tahu saya suka dia and terus saya terbangun. Serious malu nak mampus.



Hari ni, pagi tadi, ada ceramah bengkel kemahiran belajar. Okay ni paling bangang sekali. Benda alah ni 2 jam aje. The first 1 jam, pakcik tu cerita pasal diri dia and how dia beli rumah, renovate rumah, lantak lah semua tu. Dia kata, tu semua sebab dia ada ijazah, dia ada pelajaran and stuffs. Then, dia cerita pasal anak dia. Kidneys failure. Kesian. Tapi yang mengarutnya, dia pasang lagu sedih, konon2 nak buat dramatic lah ni, biar orang lain sedih, nangis2 tapi HAMBAR :/ 

Serious kata, saya memang kesian kat anak dia, dia pun kesian lah juga, tapi once dia nak buat2 sedih ni, nak buat dramatic ni, rasa meluat pun ada. Tak perlu lah sampai gitu sekali kan. And in the end, the only thing yang saya rasa sebagai isi kemahiran belajar is... schedule. Okay tu paling mengarut sekali. Saya tahulah kena buat jadual. Kalau gitu, saya pun boleh berceramah, buat bengkel tu semua. Ngek. Dia cerita macam mana pelajar2 yg cemerlang PMR, SPM tu berjaya, tapi semua ayat tu cliche. Semua orang tahu benda tu semua. Baik tak payah kan bazir masa saya 2 jam duduk kat situ, 3 jam including masa nak menunggu pukul 8 tu. 

And balik aje, lepas brunch, saya tertidur sambil buat benda ntah and saya mimpi Owl. Dia tengah duduk dekat satu kerusi yang panjang, mostly macam dia baring aje. Saya ajak adik saya duduk dekat dengan dia. Then, saya cakap dengan dia. Dia macam tak jawab sgt soalan saya, malu2 gitu. Saya tanya pasal benda ntah. Tapi soalan saya tu takdelah mengarut mana pun rasanya tapi saya just tak ingat. RLAB. Tapi dia serious handsome. I mean comel. Kwangmin yang gila handsome. 


Let's pray for MH370. I've been thinking of making a fic (maybe only for myself to read) based on that thingy. It sounds fun RLAB. but might be happy ending. Urgh. 


Oh, kalau pasal markah pula, lepas dapat semua markah baru saya bagitahu pasal exams and stuffs. Malas nak bagitahu sekarang sebab tak dapat markah bm, bi dan science lagi. Hmph. Okay, assalamualaikum. 

Love you guys, bubblebye ^_^

PAST ♥ FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google