________________________________________________________________________________________
Friday, February 21, 2014 | 11:27 PM | 0 Alien
Assalamualaikum.
Exam minggu depan. Cepatnya masa berlalu. Dah 2 bulan dah sekolah, tapi saya tak sabar nak tunggu lepas exam nanti, whatever the exam is. PMR ke PPMR ke apa2 ke, saya just nak tunggu till habis exam and then, boleh rehat sikit. Tak payah kisah pasal semua benda berkaitan exam ni dah.
Sekarang, saya dah kurang minat my hubby Cyeol *sobs* TERada pengganti lah pula selepas tengok mv bts Boy in Luv. Okay serious saya kata, Jin dalam mv tu gila gila gila gila charismatic. So, saya dah terminat dia lebih daripada saya minat Chanyeol. Oh no. Tapi mak saya kata Jin tak handsome.
Serious saya kata, lagu dia kali ni best and maksud pun macam manly aje. Sebelum ni, saya kurang sikit dengan bts sebab maksud lirik dia macam... hmph, tahu2 aje lah. Asyik2 pasal study. Memanglah betul apa yang diaorang nyanyi tu, tapi bagi saya macam dah over sangat lah. In the end, kena juga study elok2. Tapi kali ni, serious manly dia punya lirik tu. Tapi saya paling suka part V and that hakuna matata part.
Then, saya suka lagu Cha Cha, tapi sexy sangat diaorang tu. Tak perlu lah buat sexy2 gitu kan. Lagu dah sedap, tapi tarian spoil, so spoil lah. Tapi lagu dia catch "I wanna feel you, I wanna love you, nanananananana cheq tak ingat lyrics"
Saya sebenarnya tak ingat nak tulis pasal apa.
So, yeah, assalamualaikum.
Love you guys, bubblebye ^_^
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Boy In Laph
Assalamualaikum.
Exam minggu depan. Cepatnya masa berlalu. Dah 2 bulan dah sekolah, tapi saya tak sabar nak tunggu lepas exam nanti, whatever the exam is. PMR ke PPMR ke apa2 ke, saya just nak tunggu till habis exam and then, boleh rehat sikit. Tak payah kisah pasal semua benda berkaitan exam ni dah.
Sekarang, saya dah kurang minat my hubby Cyeol *sobs* TERada pengganti lah pula selepas tengok mv bts Boy in Luv. Okay serious saya kata, Jin dalam mv tu gila gila gila gila charismatic. So, saya dah terminat dia lebih daripada saya minat Chanyeol. Oh no. Tapi mak saya kata Jin tak handsome.
Serious saya kata, lagu dia kali ni best and maksud pun macam manly aje. Sebelum ni, saya kurang sikit dengan bts sebab maksud lirik dia macam... hmph, tahu2 aje lah. Asyik2 pasal study. Memanglah betul apa yang diaorang nyanyi tu, tapi bagi saya macam dah over sangat lah. In the end, kena juga study elok2. Tapi kali ni, serious manly dia punya lirik tu. Tapi saya paling suka part V and that hakuna matata part.
Then, saya suka lagu Cha Cha, tapi sexy sangat diaorang tu. Tak perlu lah buat sexy2 gitu kan. Lagu dah sedap, tapi tarian spoil, so spoil lah. Tapi lagu dia catch "I wanna feel you, I wanna love you, nanananananana cheq tak ingat lyrics"
Saya sebenarnya tak ingat nak tulis pasal apa.
So, yeah, assalamualaikum.
Love you guys, bubblebye ^_^
|