Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, February 21, 2014 | 11:27 PM | 0 Alien
Assalamualaikum.

Exam minggu depan. Cepatnya masa berlalu. Dah 2 bulan dah sekolah, tapi saya tak sabar nak tunggu lepas exam nanti, whatever the exam is. PMR ke PPMR ke apa2 ke, saya just nak tunggu till habis exam and then, boleh rehat sikit. Tak payah kisah pasal semua benda berkaitan exam ni dah. 

Sekarang, saya dah kurang minat my hubby Cyeol *sobs* TERada pengganti lah pula selepas tengok mv bts Boy in Luv. Okay serious saya kata, Jin dalam mv tu gila gila gila gila charismatic. So, saya dah terminat dia lebih daripada saya minat Chanyeol. Oh no. Tapi mak saya kata Jin tak handsome.

Serious saya kata, lagu dia kali ni best and maksud pun macam manly aje. Sebelum ni, saya kurang sikit dengan bts sebab maksud lirik dia macam... hmph, tahu2 aje lah. Asyik2 pasal study. Memanglah betul apa yang diaorang nyanyi tu, tapi bagi saya macam dah over sangat lah. In the end, kena juga study elok2. Tapi kali ni, serious manly dia punya lirik tu. Tapi saya paling suka part V and that hakuna matata part.

Then, saya suka lagu Cha Cha, tapi sexy sangat diaorang tu. Tak perlu lah buat sexy2 gitu kan. Lagu dah sedap, tapi tarian spoil, so spoil lah. Tapi lagu dia catch "I wanna feel you, I wanna love you, nanananananana cheq tak ingat lyrics" 

Saya sebenarnya tak ingat nak tulis pasal apa.

So, yeah, assalamualaikum. 

Love you guys, bubblebye ^_^

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google