Sunday, May 12, 2013 | 5:12 PM | 0 Alien
Assalammualaikum.Nah, I'm not gonna update pasal sejarah hari ibu. Sebenarnya ni gabungan antara 2 tajuk utama hari ini.
First thing first, saya baru lepas belajar Sejarah. Tapi saya stop kejap sebab almost Asar dah ni. Nah, tu excuse saya aje. Saya tak berapa nak kisah Asar ke tak. Saya main belajar aje. Saya buat nota tadi. Pocket notes utk saya. Ye lah, sebab masa saya buat nota dlm buku nota, saya pakai tulis je, tak faham pun sebenarnya. So, utk fahamkan saya balik, saya buat nota kecik2 tu. Drpd saya baca buku Sejarah yang panjang2 tu dan rasa mengantuk dan x faham satu bende yg sy baca, baik saya buat nota cantik2, kaler2, sebab saya memang suka bende yang colorful. Baru best!
Saya nak buat pocket notes till Chapter 3 F2 aje. Form 1 punya nak baca aje. Yang chapter 4, hari tu saya dah buat nota. And saya ingat lah bende2 tu sbb masa saya buat psl Brooke tu, saya rajin buat kaler2. HAHA XD.
Saya nak dapat A for Sejarah. Saya nak sgt dpt A dlm semua subject! Sejarah saya a bit kurang sikit but saya akan try harder! Esok pun BM. Komsas. Unfortunately, saya lupa bawa balik buku komsas! Waaaaaaaaa.... Macam mana ni? Tp kalau bawa balik pun, macam saya rajin nak baca komsas. Takpe, esok je lah saya baca komsas. InsyaAllah sempat!
Result saya masa Hari Pelaporan PBS tu : 9A2B1D
Saya dapat PJ D. HAHA XD. Seni B2. Mak saya tak kisah. Mak saya ketawakan saya adalah. Dia kata, saya sebiji mcm dia. HAHA XD.
Talking about my mom...
HAPPY MOTHER'S DAY!
Unfortunately, saya x buat lagi apa2 utk mak saya. Tak ada masa. Hari ni belajar Sejarah aje dan tengok tv. Hehehe... Hari ni, nothing special. Tak rasa mcm Mother's Day pun :( Semua busy nak exam. Waaaa... Kenapa kena exam esok? Tangguhkanlah dulu exam! Saya nak sambut birthday saya dalam keadaan yang tak exam. Huhu :'(
HAPPY BIRTHDAY TO MY TWIN HAMIZAH!
Esok birthday dia tp saya nak wish awal. Tp tak berapa nak awal. Masa birthday saya nanti, exam BI dan PAI! Saya suka! BI yang plg saya suka, paper 2! Saya tak berapa nak suka paper 1 sebab saya selalu buat careless mistakes! Dah tahu, tp salah bulat. Aigoo... Harap2 saya boleh dapat A dlm semua subject ni! Amin!
Masa teacher kata yang BI kene buat essay, saya cheered gila2! Kenapa? Sebab saya memang suka buat essay! Lagi2 bila dah lama tak update fanfic sebab perasaan nak tulis tu membuak2. Tp saya harap tak payah tulis pasal berkelah mcm dlm Band 3 tu. Terlalu simple sampai saya tak tahu nak tambah apa lagi.
And also...
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
May Allah bless me always! Semoga saya lebih tinggi drpd sekarang. Semoga saya dapat semua A dalam setiap subject. Semoga saya tinggi. Semoga saya tinggi. Semoga saya tinggi. Nak tinggi! Tu wish saya tahun ni. Kalau last last year, wish saya, saya nak rambut saya cepat panjang. Lolol. Tu wish plg bangang pernah saya wish. Selama almost 3 tahun pulak tu saya wish bende yang sama! MasyaAllah.
Adik saya, Atiqah dah wish saya awal2 dah! Last year, dia orang plg last. Wish birthday saya dalam akhir bulan 5 or awal bulan 6 ntah. And this year, dia orang first yang wish birthday saya! Saya pun belum wish birthday saya lagi pun tau tadi! But now, saya dah wish birthday saya. Jadi org kedua yg wish birthday saya pun tak apa lah. HAHA XD.
Adik kata, dia wish birthday saya hari ni sebab saya layan dia macam anak saya. Lol. HAHA XD. Ye ke? Kakak tak perasan pulak. Tapi kakak happy sbb adik dah wish birthday kakak awal2! Yeay! Tapi part mana yang kakak layan adik macam anak kakak? Rasanya kakak selalu kene nag dengan adik, selain drpd Aina dan Faten dan Izzati dan Aishah sometimes.
Makcik2 barisan 4 orang belakang tu memang selalu nag. Tak tahulah dah terjangkit virus2 dan bacteria2 drpd siapa ntah. Terus gila nak nag kat saya. Aishah dan Izzati kurang. Aina dan Faten, banyak gila!!!
Okay, nanti2 saya update. Nak kene buat nota cpt. Assalammualaikum.
Love you guys, bubblebye ^_^



