Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, March 26, 2013 | 1:06 PM | 0 Alien


Nak gila saya tengok. Selamanya tak akan jadi ideal girl Chanyeol. SEDIH~!


Assalammualaikum.


People, hello! I sad. So sad, sir! *tiru Jibam* Neomu neomu. Like seriously, this is just so damn crazy! Guane nak tinggi sampai 169-171 cm ni? 



Sekarang, saya akan minum protein 3 kali sehari!

Oh God, apakah? Rajin ke saya minum protein 3 kali sehari? Boleh ke? Kalau saya uat sekali tu terus 6 spoons full of protein, boleh? Susah pulak nanti saya nak minum. But demi ketinggi saya yang tak berapa nak tinggi ni, saya akan try and push myself! Sekurang-kurangnya, reach 160 cm by next year! 



Wait, that means saya kene increase 12 cm lagi in order to capai 160 cm?


KENAPA?! 

TIDAAAKKKK!

Oh, wait, saya dulu pernah search cara nak tinggi! Ada cara-2 dia. Therefore, saya akan start all over again and buat balik semua bende yang dia tulis tu. From stretching till drinking protein. Tapi, bout minum protein tu... A bit malas. Tapi takpe, saya akan suruh mak saya paksa saya setiap hari! By hook or by crook, I'm gonna drink that thingy yang memang rasa tak sedap tu everyday! 


About stretching, I will stretch and at the same time, I will try to do the split! I've stopped for years and now, I wanna try to do it again!


If there's a will, there's a way!


Ni bukan a way dah ni. Banyak ways dah saya dapat ni, cuma nak pilih yang mana satu aje. Kene kuatkan usaha, tabah menghadapi protein tu. Oh, God!








Like seriously, Rolanda ni memang tak sedar diri rupanya. Nama dia Rolanda, ada hati kata saya pulak Rolanda! :P Serious lain!


Suara saya infinity kali ganda lebih best drpd dia!


This is so--- Aina a.k.a. Rolanda! Get a grip of yourself! You are Rolanda and you know it! 

So, anyway, I wanna watch a music video of Mizz Nina ft. Jay Park. Don't know if it's THAT good or it's just biased thingy or such. I hope it's really cool. 

Assalammualaikum.


Love you guys, bubblebye ^_^

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google