Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, January 30, 2013 | 8:25 PM | 0 Alien

Assalammualaikum.

Someone told me to post about it in my blog. So, here I am, writing this post. We were discussing about random things just now. Not really random. LOL. We talked about marriage. Sort of. I've been asking people at what age do they want to marry and such. 

Most of them told me that we wanted to marry at the age of 25.

What about me? I often ask people bout it but what about me? At what age do I want to marry? 

I wanna marry at the age of 24.

Just a year faster than them. But yeah, I don't know if I can meet my jodoh ke tak masa tu. Kalau tak jumpa orang yang sesuai, saya kahwin je lah dengan pilihan mak ayah saya. MWAHAHA XD. Tu pun kalau dia handsome and baik. Kalau tak, biarlah saya tunggu masanya nanti. Tapi tak nak kahwin lambat. Nanti saya akan tua bila anak saya muda. No no no!

Tadi, kita cadang nak buat muka tak malu, nak minta teacher jemput kita kat majlis kahwin teacher nanti. But fikir2 balik, nnty susah kalau kita datang asing-2. LOL. Sebab nanti sorg tunggu sini, sorg tunggu sana, tunggu tengah panas. Tapi tu bukan saya lah. Tak ingin saya tunggu tengah panas. Habis cair charm saya. HAHA XD. 

Macam semalam, kan saya punya kelab sukan tu, bola jaring, so, kene warm up kebende ntah semalam. Kita buat bulatan. But unfortunately, saya menghadap matahari. Dah lah panas. Semalam, matahari dia gila panas. Seriously annoying. Saya annoyed gila semalam sampai rasa nak marah aje. Saya tepi Aishah, kita berdua tepat menghadap matahari. Tiba-2 pulak, dengan annoyingnya, ade orang tu baling bola ke atas. Nak suruh lompatlah kononnya. 

Oh- Em- Gee, sorry but I won't take the ball.

Saya nak tangkap bola tu but bila saya kene pandang atas untuk tengok bola tu, saya silau gila. So, memang suddenly everything terus blank and saya tak perasan bola tu. Tau-2, dia jatuh and I had to take the ball and baling kat orang tu. 

Lama pulak tu kene diri situ. Saya ni dah lah tak tahan panas. Langsung tak. Saya rasa like... I wasn't born to do something under the sun. HAHA XD. Semalam, otw nak gi dewan aspuri untuk solat, saya, Kirah, Syahirah and Hamizah hesitated. Nak pilih jalan dekat tapi panas atau guna jalan jauh tapi redup? Syahirah cakap, "kesian puteri lilin kita ni." And then, dia and Kirah lalu jalan redup. Saya ingatkan diaorg jalan kat bahagian panas, so, saya lalu bahagian panas. But bila diaorang tengok saya jalan kat tmpt panas, diaorg ikut. 

"Aida bukan puteri lilin."

"Puteri lilin lah. Lilin kan cair bila kene api."

"Dia puteri ais. Ais pun cair."

Dalam hati, saya prefer Puteri Ice. ^_^ 

Anyway, lepas lama berdiri tengah panas macam hape je tu, muka saya jadi merah and then, diaorg ckp, cikgu suruh duduk tepi. Saya dengan Aishah cheered gila-2 punya. Happy lah. Tak payah diri tengah panas. Nak gila diri situ buat bodo je. Bila duduk, saya rasa macam, wow, indahnya duduk kat tepi padang, rehat-2. HAHA XD. 


I dreamed of you. Yes, you. 

Ye, Aina, awak. HAHA XD. Sebenarnya saya tak ingat awak ade ke tak dalam mimpi saya tu. But something for sure, Faten mmg ade dlm mimpi tu. As badut. HAHA XD. Faten sesuai dengan badut. Tak salah saya pilih nikname dia. The way dia act pun sama macam badut. 

Faten, relax lah. Cool je. Steady. Peace no war xD

Talking about the picture above, saya mimpi dia lagi. For the 5th time in this month, I guess? Saya tak kira berapa but saya rasa mcm 5. Saya serious ingat saya dah over dia dah. But nah, not yet. 

Tadi, saya ade mood nak dramatic-dramatic ni. But now, saya ade mood nak cerita pasal budak 1 tu.

Saya nampak seorang budak laki kat kantin tadi. Rupa dia sebiji, sejibi, seiibj dengan muka Kwangmin Boyfriend! Mata dia, hidung dia, mulut dia, bentuk muka dia... Everyting except height and hairstyle. Hairstyle dia tak cantik. 


Saya terkejut bila tengok muka dia sama dgn muka Kwangmin. Seriously... Tapi budak ni takde kene mengena dengan tajuk You Belong With Me ni. Saya tak minat dia. Tapi tak tahulah kalau nanti saya minat dia. But nah, saya tak sure saya akan minat dia. Saya akan minat someone who is at least taller than me. Since saya pendek, so, ramailah calon-2 org yg sye akan minat. HAHA XD. Tapi saya tak minat sembarangan org. 

Saya just minat orang yang baik macam Abang tutttt... Tapi saya tak suka dia. Just adore dia dari jauh. He's so not my cup of bubble tea. Tapi dia baik sangat. But... Tak nak lah. Saya kene fikir pasal bakal anak-2 saya nanti. Saya tak nak kulit diaorg gelap. Since kulit saya tak berapa nak cerah, saya nak suami yang kulit putih. Kalau kulit dia tak putih sgt pun takpe, asalkan tak gelap macam orang tu. 

Lagi bagus kalau kulit dia macam kulit ayah saya xD

Tapi ntah lah. Kalau jodoh saya dengan org kulit gelap, nak buat guane? But saya doa agar suami saya kulit putih. HAHA XD. *evil laugh* Saya tak kisah sangat.

Saya tak nak dia berfikiran negatif.

You know what I mean, people! Saya cepat tak suka dengan lelaki-2 yg berfikiran negatif. Saya memang sensitif sikit dengan bende-2 gini. Saya innocent. Saya naive. Saya pure. So, saya tak nak bakal suami saya nanti berfikiran negatif. And also, saya tak nak dia pemarah. Marah sikit-2 tu, takpe lah. Tapi tak nak marah sampai pukul-2. Saya tak suka. Tak hingin. Saya memang lah tak melawan bila orang marah, tapi kalau dia selalu sangat marah, saya pun boleh explode juga. Senang cerita, saya nak bakal suami saya tu maam ayah saya kecuali he's better. Saya tak nak sebiji-2 mcm ayah saya. Tak nak! Nak dia better drpd ayah saya tp dia ade ciri-2 poitif ayah saya. And also, ni penting, saya tak nak dia merokok. 

Even though my name is Sabrina, sabar saya ada had.

By the statement above, that means, saya akan cuba sabar sampai saya tak dapat nak sabar dah. Semalam, saya hampir marah kat kelas. Saya dah lah tengah serabut. Budak lelaki pula main bende mengarut ape nah kat ruang depan kelas tu. Bising gila-2 nk mmpus! Campur pulak dengan suara siapa ntah jerit-2. Saya serabut sebenarnya. Masa tu, Hanis minta saya tolong dia dengan Arab. Dia kene present Arab so, dia minta sye tlg. Mse tu pulak, saya buat kerja bende ntah. So, saya buat 2 kerja dalam satu masa. Mula-2, saya okay je lagi dengan kebisingan tu, until satu part tu, saya geram sangat but then, Syahirah marah. Dia suruh senyap. And then, cikgu masuk and suruh diam. Ye lah, diaorg bising sangat.

And again, saya tak jadi marah. Tapi ade juga saya merungut kat Hanis at how bising they are and such. Even though saya tak suka silence, saya pu tak suka bising. So, please... Control-2 lah suara anda. 

PENCEMARAN BUNYI, TAHU?!

Anyway, hari ni birthday Izzati and Adlin and her twin! Happy birthday!


HAPPY BIRTHDAY IZZATI AND 

ADLIN! MAY ALLAH BLESS BOTH OF

 YA! I WISH YOU ALL THE BEST AND 

I HOPE YOU WILL PASS THE TESTS 

AND PBS WITH FLYING COLORS! 

YEAY! 


Tu je. Nanti-2 saya post pasal Marrying The People tu. Assalammualakum.

Love you guys, bubblebye ^_^





PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google