Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, January 22, 2013 | 4:57 PM | 0 Alien

Bila masa study, saya pun tak tahu. Study breaks mmg banyak. Sentiasa.

Assalammualaikum.

Today is the meeting day. We girls dalam kelas duduk dalam bulatan kat belakang tu selepas Atiqah tolong kiwikan kasut hitam saya. Yeah, saya bawa kasut dan kiwi untuk kiwikan kasut tu. Mula-2 saya kiwi, but then, saya cakap-2, jd lambat. So, adik saya yang baik hati ni tolong kiwikan kasut saya. Yeay! ^_^

Kita berenam mula-2. Kita cerita pasal cerita... Cerita 2. (B/N: Tak faham sudah) Masa tengah dengar cerita, sometimes, bulu roma meremang juga. And selalunya, bila time dah suspense dan takut tu, Faten kacau mood dengan tiba-2 buat bende-2 badut dia tu.

Badut, you kacau mood orang. Please stop it, badut. 

Terus habis mood. Dia ni memang, nak buat kerja-2 badut dia tu tak kene tempat. Dalam bengkel Kh pun buat juga. But tu mmg best lah. Kita cerita tu selama 2 jam! Gila! Kita duduk kat belakang tu, sampai Shimi ckp, berkelah apa kat belakang tu? Or something like that.

So, anyway, tadi saya sakit hati. Seriously. Pasal apa? Adelah... But seriously, nobody's perfect! Even you! Yes, you, the source of the problem, are not perfect! Don't expect me or us to be perfect when we're not! We're humans, we make mistakes, we are careless, so what?

Oh, wait, are you telling me that you are perfect? That you just so great that you never made a mistake before? Oh My God, I'm so surprised! I can't believe I've found a perfect person right in front of my eyes! Wow...

Duhh -_- That's just so nice of me writing those thingy above. 

OMG! OMG! OMG! Saya baru je tgk MV Boyfriend tu! Lagu I YAH tu. Saya... speechless. As in... seriously? Seriously? Betul kata Hamizah, perempuan tu tak sesuai dalam mv tu! She's 14 yrs old! OMG! The same age as me! But she's younger. Ohohoo.. My Kwangmin is just so cute! Damn. She's hugging my Kwangmin. Jealous tahap gila!

Walaupun saya dah bersuami, Kwangmin is still mine!

Tu hanya iklan sekejap je, untuk saya dpt mood tulis pasal tajuk atas tu, before saya masuk tajuk yg saya nak bincangkan nanti.

Masuk tajuk Seni Tepung Penyumbat tu, tu sebenarnya 2 tajuk yang berlainan. Mula-2, cerita psl tepung penyumbat. Apa tu tepung penyumbat? Gi cari kat buku teks KH. Cheq tak ingat bende -_-

Faten ada tanya saya tadi...

"Aida, awak pakai bedak sejuk tak?"

"Tak. Kenapa?"

"Awakkan putih. Takkan tak pakai."

"Tak de kerja saya nak pakai bedak sejuk."

Then, Faten pusing tepi and cakap...

"Aina, Aida pakai tepung penyumbat kat muka dia."

Takde kerja Faten ni. But since the way dia cakap tu kelakar, saya ketawa. Well, saya memang suka ketawa, so, takde hal lah bende tu.

Macam semalam, 3 benda saya hilang berturut-turut! Saya cari merata-rata tempat, sampai nak gila rasa. Saya takde tenaga masa tu sebab saya still demam sikit. Sampai terduduk-duduk lah saya kat atas lantai tu, cari brg yg hilang. Tapi masa saya cari tu, saya ketawa sebenarnya. Came to think of it, it's a bit creepy. LOL. Saya ketawa dan senyum masa cari tu sampai Aina cakap...

"Izzati, kalau brg hilang, dia ___ (saya lupa perkataan apa tu. Something mcm serabut) cari brg tu. Aida pulak, bila brg hilang, boleh ketawa-2 lagi."

Memang saya gitu lah. Tak boleh buat apa dah. Chanyeol's happy virus is all over me.

Pasal seni pulak, tadi saya belajar lukis Doraemon! Yeay! Baru tahu macam mana nak lukis Doraemon tadi. Diajar oleh Faten dan Atiqah. Mula-2 saya buat, serious tak rupa Doraemon, so, Faten ajar. Lepas dah lama buat, jadi muka aje. Badan tak jadi.

Saya lukis banyak bende tadi walaupun lukisan saya sangat tak cantik. Hmphh... Well, I'm improving now! Sikit lah. At least dah pandai lukis Doraemon ^_^

So, tu je, assalammualaikum. Takde mood and saya nak cpt tidur. Kidding ^_^

Love you guys, bubblebye ^_^


PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google