Wednesday, January 16, 2013 | 9:53 PM | 0 Alien
BAP's so freaking hot! Oh My Daehyun!
Assalammualaikum.
So, dah tengok MV BAP yang Rain Sound tu? Saya tak sabar-2 nak dengar. LOL. HAHA XD. Memang tak dengar lagi. Sekarang ni tengah tunggu bende alah tu loading dulu. Baru ade mood nak tengok, takde stop stop semua tu.
Saya start suka lagu ni bila saya dengar tajuk dia. RAIN Sound. Bila saya baca comment, makin saya suka lagu ni! Diaorang cakap sedih.
They make me curious!
Bila je half lagu tu, OMG! Saya nak gila! Saya nak nangis! Sedihnya lagu tu! Bestnya suara diaorang! Start je Youngjae nyanyi, saya dah nak nangis. Suara dia mmg soothing gila.
Bestnya kalau dapat suami yang suara dia best bila nyanyi!
Kan? Malam-2, boleh suruh dia nyanyi untuk saya. HAHA XD. Mmg saya betul-2 nak dia nyanyikan untuk saya. Mesti best. Kalau suara suami saya tu tak sedap macam suara ZAKIRAH, saya akan suruh juga dia tolong nyanyikan untuk saya. Lagu apa? Lagu Loving U by SISTAR! Ohohohoho, sesat nak suruh dia nyanyi lagu perempuan x.x Saje je. Biarlah dia nak nyanyi ke tak nak, saya tak kisah pun. Saya tak nak paksa dia. Takde mood -,-
Kirah, perasan tu? Memang saya sengaja je. Jangan ambil hati. Ambil jantung pun jangan. Esok saya akan nyanyi untuk awak, eh? Prepare yourself untuk dengar suara saya yang merdu ni! *wink wink*
BAP kene tembak? God, tak mungkin!
Dalam MV tu, diaorang kena tembak. Saya nangis. Serious. Saya tak suka tengok orang yang saya sayang sakit. HAHA XD. Tapi saya sebenarnya a bit disappointed ni. Kenapa chorus dia sikit je? Kenapa part Youngjae and Daehyun tak banyak?
Well, bagi saya part diaorang still x banyak, walaupun diaorang nyanyi chorus.
Sebenarnya saya tak nak cerita pasal ni. HAHA XD. Saya lupa apa saya nak tulis tadi. Well, well, sorry bout that.
Oh, disebabkan saya lupa saya nak cerita pasal apa, saya akan cerita pasal adik saya, Atiqah yang makin jahat sejahat-jahatnya kat dalam kelas dan kat luar kelas!
Saya tak tahu dia kene rasuk alien sesat mana dari planet bende tak tahu tu, tapi dia annoying gila-2 nak mampus sekarang.
Adik baca tu? Mmg adik jahat! :P Kakak tak sayang adik! Hmphhh...
Dia asyik-2 nak kotorkan spect saya dengan cap jari dia tu. Ingat spect saya ni ape? Tmpt cop? Sesuka hati dia aje nak cop kat merata-rata tempat. Sakit hati! Mentang-2 lah dia tak pakai spect, sesedap dia aje nak cop kat spect saya.
Adik, gi beli spect sendiri dan cop lah sesuka hati adik. Sebanyak mana pun, kakak tak kisah but bukan kat kakak punya spect! No no no!
Bukan tu je, ade lagi perkara-2 naughty yang dia buat kat saya. Seriously, kenapa saya?
ADIK KENE HORMAT KAKAK! Tak mengenang budi!
Tapi something yang makes me okay tetibe dengan dia, is when saya cakap...
"Kakak tak sayang adik!"
Dia akan balas...
"Adik sayang kakak!"
Dan saya akan balas...
"Kakak pun sayang adik!"
LOL. Saya mmg sayang dia. Sedih bila teringat masa dia baik dulu. *sob sob* Kenapa dia berubah? Sebab dah tua kah? HAHA XD. Moyang sorang ni dah terlebih tua, sebab tu nak act naughty-2 gitu.
Atiqah tengah on kah?
Saya nak tengok GDA! Jealousnya! Waaa :'(
Okay, now, saya ingat saya nak cerita pasal apa. HAHA XD.
Macam ni, tadi, lepas KH, saya naik tangga. Tiba-2 ade segerombolan budak-2 form 1 lalu, diaorang nak turun bawah. Saya bagi diaorang lalu dulu. Well, saya bukan nak rush sangat pun. Just then, ade seorang budak tu tanya saya...
"Kak, kak, bengkel kh kat mana?"
Saya macam, huh, dia tanya saya kah? Saya paused sekejap. Tengah fikir jawapan. Then, saya cakap...
"Otw gi kantin tu, belah kiri."
Then, diaorang macam biasa lah, thanked saya dan budak-2 pk semua tu dan blah. Saya naik kelas and saya macam, Oh God, cutenya budak yang tanya saya tu.
Then, bila masa rehat, saya lalu tepi dewan tu, saya nampak budak tu lagi. Saya senyum and dia greeted saya. Masa tu, saya macam, OMG! Asdfghjkl! Sopannya dia! Baiknya dia! Daebak! Daebak!
Lepas tu je, otw gi kelas, saya macam, ahh, cutenya dia. And so on. Jadi noona pulak saya. HAHA XD. Masuk je kelas, saya terus cakap, "ahhh, cutenya dia!!!!" I spazz over him. HAHA XD. Tapi saya tak minat dia. Kenapa? He's not my taste.
Bukan taste saya orang yang jenis gitu. Walaupun saya spazz macam hape je, tapi, tak mungkin saya minat dia. Hati saya hanya pada orang tu. Siapa? My
Izzati, saya tak jelez pun Chanyeol dengan Dara. Sebab saya dah tak minat dia. HAHA XD.
Sapa ntah nanti yang akan jd bias saya dalam EXO... Adakah LAY?! Jelez Atiqah nanti x.x
Tak pun... Suho? Tak kisahlah sapa, asalkan, dia cute. Hehehe.
So, bye and assalammualaikum! Gotta do my nota sains. Ah, bencinya!
Love you guys, bubblebye ^_^


