________________________________________________________________________________________
Thursday, September 20, 2012 | 12:14 AM | 0 Alien
God, lakaran kh, folio dan presentation BI! I'm so dead! >.<
Assalammualaikum!
Banyak gila homework saya yang tak siap hari ni. God... Eottokhae?!
Huh, mati saya! Chincha.
Folio memang tak lah. Macam benda je tak jumpa pasal Pantai Sepat.
Lakaran kh kene siapkan esok. Sepatutnya hari ni tapi esok pun boleh jugak. Saya nak siapkan hari ni tapi saya tak reti lukis! Bestlah Izz, cikgu tolong lukis untuk dia!
So damn jealous *.*
And presentation BI ni pulak pasal board game. Kita kene make a board game yang lain daripada yang lain. Mula-2, saya tak faham satu hape pun.
Hari ni saya serabut dan stress dan blur sekejap.
Group saya tanya Hanis somewhat macam 3-4 kali jugak lah. Kesian Hanis group saya tanya banyak sangat. HAHA XD. Sorry...
Saya punya board game, tajuk dia...
JOURNEY OF THE SIMS.
Kenapa tajuk dia ade perkataan 'sims' tu? Senang je. Sekarang ni, boleh dikatakan ramai budak kelas saya main The Sims Social, berkat adik, kakak dan Aishah cerita pasal game tu kat diaorang masa hari Jumaat yang sambut merdeka tu.
Kan cikgu Science tak masuk hari tu, so, diaorang cerita pasal game. Saya dengar sikit. Saya, Asy, Aina, Faten, Mina and Kirah duduk kat LORONG tu, main Truth or Dare. HAHA XD. Game tu dah sebati dengan kita. Bila boring, mesti main game tu dan rahsia-2 diaorang ade yang dah terbongkar.
Termasuklah rahsia saya. Siapa Mystery H? HAHA XD. Izzati dan Izz dah tahu siapa masa main Truth or Dare hari tu.
Anyway, saya ada tersilap tulis kat atas board tu. Haiyooo... Saya harap group saya tak marah. Eh, bila masa diaorang nak marah? Diaorang semua baik-2 belaka, termasuk Asy. Tak pernah marah saya pun ^_^
BERKAT JADI MAKNAE DALAM
GROUP.
HAHA XD. Jangan ade orang tu termuntah darah sudah. MWAHAHA XD. Tapi ye ke tak, saya pun tak tahu. Mostly, maybe sebab saya leader group tu. Or maybe diaorang sedar yang it's useless to be mad for something that I terbuat, kan? Bukannya boleh padam pun. Tapi mmg tak boleh ke? I have no idea...
Tak kisah masa group dulu yang ade Syauqi or ade Hamka, still sama. Tapi honestly, sye lagi suka ada Syauqi walaupun dia annoying sikit sebab dia banyak gak tolong. Macam Hamka, dia dalam dunia dia sendiri. Tak boleh nak buat apa dah. Kalau nak ketuk dia tu, memang tak lah.
Masa perjumpaan unit tadi, macam biasalah, KRS dekat depan dewan makan aspura. Masa nak turun dari kelas ke tempat tu, saya guna tangga yang dekat dengan kelas saya tu. Sampai je tengah-2, saya nampak lipas mati. Lipas tu dah ade sejak semalam, sebab tu kalau lah ada siapa-2 perasan, saya guna tangga jauh tu je kalau nak turun. HAHA XD.
Bila nampak tu, saya jerit sikit, tapi tak kuat sangat, and then, terus turun laju-2. Tak ingin saya pusing banyak-2 kali nak gi sana.
Mula-2, kakak tu cakap, cikgu takde. Yeay! But tetiba, ada seorang cikgu datang and cakap nak suruh kita nyanyi lagu KRS kuat-2 dalam kumpulan. Kene hafal. Group saya, takde sorang pun hafal. Melody pun tak tahu! MWAHAHA XD.
Tetibe, Faten cakap, dalam SMART Planner ada lagu tu. Lah, ye ke? Tak bagitahu awal-2! Saya cakap macam saya bawa buku tu but tak bawa pun. Buku tu saya letak kat dalam bilik saya dengan selamatnya. MWAHAHA XD. Macamlah ada orang nak sangat curi SMART Planner tu. Bila Faten dengan Aishah ambil, kita nyanyi main-2.
Pastu, ada lah pakcik-2 panggil "Girl girl, girl girl!" So, it's practically macam ni cara diaorang panggil, "gegirl, gegirl!" Geli saya dengar diaorang cakap. Rasa maca nak sepak-2 muka diaorang suruh senyap. Diaorang minta SMART Planner. Gahh, kita tak hafal lagi and yet diaorang nak pinjam bende alah tu drpd kita? Ngek.
So, kita buat tak tahu sampai lah ada satu part tu saya rasa macam someone cuit saya. Masa tu saya tengah syokk cakap pasal bende ntah kat Qistina and then, someone cuit saya. Saya pusing, ingatkan Faten. Tapi takde orang. So, saya confirm Faten buat. Then, Faten tanya, "Aida, kenapa awak pusing-2 kepala tu?" Saya tanyalah dia ada cuit saya ke tak, but dia cakap takde.
Haaaa... Sudah... Siapa pulak yang cuit saya? Tak kan lah Qistina sebab masa tu saya tengah cakap dengan dia. Ehem... Ehem... Do you think what I'm thinking?
Faten cakap, lelaki tu kott cuit saya sebab nak minta SMART Planner. So, saya tengok belakang, and jeling sekejap and then, cakap-2 balik. It was a mess masa nyanyi tu. Embarrassing!
But I raised my hand just now... Hehehe. Cause you told me to. I didn't understand it awhile ago, so, yeah...
Masa Geo tadi, cikgu ajar pasal Latitud dan Longitud. The way cikgu cakap Longitud tu pelik! Serious pelik! But Aina cakap, macam tu lah cara nak cakap 'Longitud' in Malay. Lah, tak sedap langsung.
Masa cikgu cakap pasal bende tu, saya cakap dengan Aina. so, tak dengar dan tak faham. Bila cikgu tanya sapa tak faham mula-2 tu, ramai yang angkat tangan. Yang faham ada jugak but tak ramai. Second time tu, bila cikgu tanya, saya, Aina, Faten, Sal, Izzati angkat tangan. Then, cikgu suruh datang depan, buat.
Masa Izzati buat, saya rasa macam dah boleh buat but then, saya buat je lah. Takut saya silap kan? Last-2, okay dah. HAHA XD. Senang je. Tapi, Aina tak buat. Sebab dia dah faham. HAHA XD.
Esok, Aina, Izzati pergi SABS. Huh, mesti saya boring. Nak menghadap Nisa aje ke esok?
Oh wait... Did I tell you yang tadi atau semalam saya mimpi Atiqah? Saya mimpi Abang Faiz jugak. Hmmm... Zakirah ada. Aifaa pun rasanya ada.
Part yang paling saya ingat is masa last sekali. Abang Faiz park kereta jauh daripada sekolah, so, saya kene lintas jalan. In reality, saya memang takut nak lintas jalan. In my dream ni pun, saya takut jugak nak lintas jalan. Nasib baik Atiqah ada. Yeay, adik baik, tolong kakak!
Saya pegang tangan Atiqah kuat-2 dalam mimpi tu. Before lintas jalan, tiba-2 Abang Faiz muncul depan saya dengan Atiqah. Dia ada kuasa macam Kai kah? Boleh teleport. Bestnyaaa... Pastu, tak tahu penyakit gila apa terlekat kat saya dengan Atiqah, kita tetiba menari kat tepi jalan tu. Macam bangang pun ada. Tapi it's all dream. Bukannya betul. Tak ingin saya menari kat tepi jalan. Nanti tak pasal-2 jadi macam hari tu...
"Maaflah, saya takde duit kecil," kata Sal.
Sekarang hujan, saya mengantuk. Saya malas buat KH. HAHA XD. Steady... Masa rehat nanti saya buat. Oh yeah... Saya nak rehat dengan siapa esok? Zakirah atau Atiqah... Kalau tak, cari Aifaa or Hamizah. MWAHAHA XD. Buat muka tembok lah minta diaorang teman saya gi koop or kantin. Macam tadi, Aifaa adikku sayang temankan saya gi kantin. Hehehe...
Semalam kan, Aina suruh Amira jangan mengaku dia kakak saya. Amira macam malu-2. Cutenya and cantiknya kakak! Hamizah pun lebih kurang gitu. But adik-2 saya mengaku diaorang adik saya. Tanya, terus angguk! Bagus adik-2 saya! Sayang korang ^_^
Masa KH, Aina, rasanya, tanya Aifaa, "Aifaa, awak adik Aida ke?"
Tanpa membuang masa yang diibaratkan sebagai emas itu, Aifaa terus mengangguk. Lalu, saya berkata, "lihatlah. Aifaa mengaku dia adik saya."
Chewahh, ayat saya... Yang lihatlah tu tukar lah jadi 'See?' Hehehe...
Masa PAI pulak, dekat surau, saya tanya Atiqah depan Aina, Faten semua tu, "adik, adik mengaku tak kakak kakak adik?" Dia terus cakap, "mengaku."
That means, adik-2 saya je yang mengaku. Twin dengan kakak saya tak mengaku. Tak pe, fine, saya still ade adik-2 saya.
Wah, touchingnya ayat saya.
Huh, baju sekolah tak gosok lagi. Aigooooo... 8|
Assalammualaikum, saya nak gosok bajuuu!
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Journey Of The Sims
Thursday, September 20, 2012 | 12:14 AM | 0 comments
God, lakaran kh, folio dan presentation BI! I'm so dead! >.<
Assalammualaikum!
Banyak gila homework saya yang tak siap hari ni. God... Eottokhae?!
Huh, mati saya! Chincha.
Folio memang tak lah. Macam benda je tak jumpa pasal Pantai Sepat.
Lakaran kh kene siapkan esok. Sepatutnya hari ni tapi esok pun boleh jugak. Saya nak siapkan hari ni tapi saya tak reti lukis! Bestlah Izz, cikgu tolong lukis untuk dia!
So damn jealous *.*
And presentation BI ni pulak pasal board game. Kita kene make a board game yang lain daripada yang lain. Mula-2, saya tak faham satu hape pun.
Hari ni saya serabut dan stress dan blur sekejap.
Group saya tanya Hanis somewhat macam 3-4 kali jugak lah. Kesian Hanis group saya tanya banyak sangat. HAHA XD. Sorry...
Saya punya board game, tajuk dia...
JOURNEY OF THE SIMS.
Kenapa tajuk dia ade perkataan 'sims' tu? Senang je. Sekarang ni, boleh dikatakan ramai budak kelas saya main The Sims Social, berkat adik, kakak dan Aishah cerita pasal game tu kat diaorang masa hari Jumaat yang sambut merdeka tu.
Kan cikgu Science tak masuk hari tu, so, diaorang cerita pasal game. Saya dengar sikit. Saya, Asy, Aina, Faten, Mina and Kirah duduk kat LORONG tu, main Truth or Dare. HAHA XD. Game tu dah sebati dengan kita. Bila boring, mesti main game tu dan rahsia-2 diaorang ade yang dah terbongkar.
Termasuklah rahsia saya. Siapa Mystery H? HAHA XD. Izzati dan Izz dah tahu siapa masa main Truth or Dare hari tu.
Anyway, saya ada tersilap tulis kat atas board tu. Haiyooo... Saya harap group saya tak marah. Eh, bila masa diaorang nak marah? Diaorang semua baik-2 belaka, termasuk Asy. Tak pernah marah saya pun ^_^
BERKAT JADI MAKNAE DALAM
GROUP.
HAHA XD. Jangan ade orang tu termuntah darah sudah. MWAHAHA XD. Tapi ye ke tak, saya pun tak tahu. Mostly, maybe sebab saya leader group tu. Or maybe diaorang sedar yang it's useless to be mad for something that I terbuat, kan? Bukannya boleh padam pun. Tapi mmg tak boleh ke? I have no idea...
Tak kisah masa group dulu yang ade Syauqi or ade Hamka, still sama. Tapi honestly, sye lagi suka ada Syauqi walaupun dia annoying sikit sebab dia banyak gak tolong. Macam Hamka, dia dalam dunia dia sendiri. Tak boleh nak buat apa dah. Kalau nak ketuk dia tu, memang tak lah.
Masa perjumpaan unit tadi, macam biasalah, KRS dekat depan dewan makan aspura. Masa nak turun dari kelas ke tempat tu, saya guna tangga yang dekat dengan kelas saya tu. Sampai je tengah-2, saya nampak lipas mati. Lipas tu dah ade sejak semalam, sebab tu kalau lah ada siapa-2 perasan, saya guna tangga jauh tu je kalau nak turun. HAHA XD.
Bila nampak tu, saya jerit sikit, tapi tak kuat sangat, and then, terus turun laju-2. Tak ingin saya pusing banyak-2 kali nak gi sana.
Mula-2, kakak tu cakap, cikgu takde. Yeay! But tetiba, ada seorang cikgu datang and cakap nak suruh kita nyanyi lagu KRS kuat-2 dalam kumpulan. Kene hafal. Group saya, takde sorang pun hafal. Melody pun tak tahu! MWAHAHA XD.
Tetibe, Faten cakap, dalam SMART Planner ada lagu tu. Lah, ye ke? Tak bagitahu awal-2! Saya cakap macam saya bawa buku tu but tak bawa pun. Buku tu saya letak kat dalam bilik saya dengan selamatnya. MWAHAHA XD. Macamlah ada orang nak sangat curi SMART Planner tu. Bila Faten dengan Aishah ambil, kita nyanyi main-2.
Pastu, ada lah pakcik-2 panggil "Girl girl, girl girl!" So, it's practically macam ni cara diaorang panggil, "gegirl, gegirl!" Geli saya dengar diaorang cakap. Rasa maca nak sepak-2 muka diaorang suruh senyap. Diaorang minta SMART Planner. Gahh, kita tak hafal lagi and yet diaorang nak pinjam bende alah tu drpd kita? Ngek.
So, kita buat tak tahu sampai lah ada satu part tu saya rasa macam someone cuit saya. Masa tu saya tengah syokk cakap pasal bende ntah kat Qistina and then, someone cuit saya. Saya pusing, ingatkan Faten. Tapi takde orang. So, saya confirm Faten buat. Then, Faten tanya, "Aida, kenapa awak pusing-2 kepala tu?" Saya tanyalah dia ada cuit saya ke tak, but dia cakap takde.
Haaaa... Sudah... Siapa pulak yang cuit saya? Tak kan lah Qistina sebab masa tu saya tengah cakap dengan dia. Ehem... Ehem... Do you think what I'm thinking?
Faten cakap, lelaki tu kott cuit saya sebab nak minta SMART Planner. So, saya tengok belakang, and jeling sekejap and then, cakap-2 balik. It was a mess masa nyanyi tu. Embarrassing!
But I raised my hand just now... Hehehe. Cause you told me to. I didn't understand it awhile ago, so, yeah...
Masa Geo tadi, cikgu ajar pasal Latitud dan Longitud. The way cikgu cakap Longitud tu pelik! Serious pelik! But Aina cakap, macam tu lah cara nak cakap 'Longitud' in Malay. Lah, tak sedap langsung.
Masa cikgu cakap pasal bende tu, saya cakap dengan Aina. so, tak dengar dan tak faham. Bila cikgu tanya sapa tak faham mula-2 tu, ramai yang angkat tangan. Yang faham ada jugak but tak ramai. Second time tu, bila cikgu tanya, saya, Aina, Faten, Sal, Izzati angkat tangan. Then, cikgu suruh datang depan, buat.
Masa Izzati buat, saya rasa macam dah boleh buat but then, saya buat je lah. Takut saya silap kan? Last-2, okay dah. HAHA XD. Senang je. Tapi, Aina tak buat. Sebab dia dah faham. HAHA XD.
Esok, Aina, Izzati pergi SABS. Huh, mesti saya boring. Nak menghadap Nisa aje ke esok?
Oh wait... Did I tell you yang tadi atau semalam saya mimpi Atiqah? Saya mimpi Abang Faiz jugak. Hmmm... Zakirah ada. Aifaa pun rasanya ada.
Part yang paling saya ingat is masa last sekali. Abang Faiz park kereta jauh daripada sekolah, so, saya kene lintas jalan. In reality, saya memang takut nak lintas jalan. In my dream ni pun, saya takut jugak nak lintas jalan. Nasib baik Atiqah ada. Yeay, adik baik, tolong kakak!
Saya pegang tangan Atiqah kuat-2 dalam mimpi tu. Before lintas jalan, tiba-2 Abang Faiz muncul depan saya dengan Atiqah. Dia ada kuasa macam Kai kah? Boleh teleport. Bestnyaaa... Pastu, tak tahu penyakit gila apa terlekat kat saya dengan Atiqah, kita tetiba menari kat tepi jalan tu. Macam bangang pun ada. Tapi it's all dream. Bukannya betul. Tak ingin saya menari kat tepi jalan. Nanti tak pasal-2 jadi macam hari tu...
"Maaflah, saya takde duit kecil," kata Sal.
Sekarang hujan, saya mengantuk. Saya malas buat KH. HAHA XD. Steady... Masa rehat nanti saya buat. Oh yeah... Saya nak rehat dengan siapa esok? Zakirah atau Atiqah... Kalau tak, cari Aifaa or Hamizah. MWAHAHA XD. Buat muka tembok lah minta diaorang teman saya gi koop or kantin. Macam tadi, Aifaa adikku sayang temankan saya gi kantin. Hehehe...
Semalam kan, Aina suruh Amira jangan mengaku dia kakak saya. Amira macam malu-2. Cutenya and cantiknya kakak! Hamizah pun lebih kurang gitu. But adik-2 saya mengaku diaorang adik saya. Tanya, terus angguk! Bagus adik-2 saya! Sayang korang ^_^
Masa KH, Aina, rasanya, tanya Aifaa, "Aifaa, awak adik Aida ke?"
Tanpa membuang masa yang diibaratkan sebagai emas itu, Aifaa terus mengangguk. Lalu, saya berkata, "lihatlah. Aifaa mengaku dia adik saya."
Chewahh, ayat saya... Yang lihatlah tu tukar lah jadi 'See?' Hehehe...
Masa PAI pulak, dekat surau, saya tanya Atiqah depan Aina, Faten semua tu, "adik, adik mengaku tak kakak kakak adik?" Dia terus cakap, "mengaku."
That means, adik-2 saya je yang mengaku. Twin dengan kakak saya tak mengaku. Tak pe, fine, saya still ade adik-2 saya.
Wah, touchingnya ayat saya.
Huh, baju sekolah tak gosok lagi. Aigooooo... 8|
Assalammualaikum, saya nak gosok bajuuu!
|