________________________________________________________________________________________
Saturday, September 15, 2012 | 5:42 PM | 0 Alien
Gangnam Style Fever! God, benci saya dengan lagu tu. (Tapi nyanyi jugak kadang-2)
Assalammualaikum.
Tadi saya ade bad relationship sikit dengan pakcik depan saya ni. Aiman lah. Saya suruh dia tolong saya sidai kain but dia macam mengada-ngada tak nak. Saya paksa gak. Time kene sidai cadar, saya cakap, "cadar ko, ko sidai sendiri." Pastu dia tak nak. Dia lambat-2 sidai kain. Dah lah masa tu panas.
Saya kan tak tahan panas. So, bila panas, saya jadi cepat marah. Therefore, saya marah dia and saya suruh dia sidai cepat. Tak lama lepas tu, Ammar keluar and tolong saya. Laaa, baiknya Ammar. I was just thinking yang dia tak akan tolong saya and makan lambat-2 tadi. HAHA XD.
Lepas siap semua tu, saya nampak laptop saya tertutup. Tadi saya doqnload videos! Saya tengok Aiman. Dia nampak suspicious. Saya tanya dia, dia cakap dia tak buat. Then, saya buka pintu bilik saya. Kakak saya confirm tak buat. Ammar ade dengan saya tadi. Aiman je lah. Lepas tu, saya pukul tangan dia sikit. Alah, tak sakit pun. Lagi sakit kalau Aishah pukul. HAHA XD.
Lepas tu, saya main The Sims Social and then, saya rasa bersalah lah pulak. Kenapa skrang saya cepat rasa bersalah? So, saya tanya dia...
"Betul Aiman tak buat?"
Dia cakap betul. So, saya hulur tangan, dia salam, saya cakap, saya minta maaf. HAHA XD. First time saya buat gitu. HAHA XD. Selalunya sye biase je, Tak minta maaf, tapi act macam tak buat apa-2.
Ammar suruh saya buat milo tadi. Saya tengah update bende alah ni. Lepas tu, saya cakap, 3 minit. Dia cakap, okay. Lepas tu, dia hugged saya dengan gave me a peck on my left cheek. MWAHAHA XD. Pandai Ammar bodek (is this the right word for mcm perkataan mengayat tapi tak sebab saya tak confirm) saya. Sejak kebelakangan ni, bila dia nak suruh saya buat milo, dia akan hug saya. HAHA XD. Tapi bila dah dapat, huh, buat saya macam tak wujud je. -,-
Sekarang ni saya main The Sims Social but kinda boring. Banyak sgt bende kene buat. Serabut!
Tadi saya download videos and bila saya tengok dance tutorial for Only One yang lagu BoA tu, saya teringat kat Hamizah, my twin. So, saya asyik imagine psl Hamizah je. HAHA XD.
Saya rasa tu je. Unblock me still tak sampai level 80 lagi. Sabar, eh? Tgh charge iPad. Adik saya main till tinggal 20% je. Huh, kene tunggu lgy berapa jam pun cheq tak tahu. So, assalammualaikum!
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Betul Aiman tak buat?
Saturday, September 15, 2012 | 5:42 PM | 0 comments
Gangnam Style Fever! God, benci saya dengan lagu tu. (Tapi nyanyi jugak kadang-2)
Assalammualaikum.
Tadi saya ade bad relationship sikit dengan pakcik depan saya ni. Aiman lah. Saya suruh dia tolong saya sidai kain but dia macam mengada-ngada tak nak. Saya paksa gak. Time kene sidai cadar, saya cakap, "cadar ko, ko sidai sendiri." Pastu dia tak nak. Dia lambat-2 sidai kain. Dah lah masa tu panas.
Saya kan tak tahan panas. So, bila panas, saya jadi cepat marah. Therefore, saya marah dia and saya suruh dia sidai cepat. Tak lama lepas tu, Ammar keluar and tolong saya. Laaa, baiknya Ammar. I was just thinking yang dia tak akan tolong saya and makan lambat-2 tadi. HAHA XD.
Lepas siap semua tu, saya nampak laptop saya tertutup. Tadi saya doqnload videos! Saya tengok Aiman. Dia nampak suspicious. Saya tanya dia, dia cakap dia tak buat. Then, saya buka pintu bilik saya. Kakak saya confirm tak buat. Ammar ade dengan saya tadi. Aiman je lah. Lepas tu, saya pukul tangan dia sikit. Alah, tak sakit pun. Lagi sakit kalau Aishah pukul. HAHA XD.
Lepas tu, saya main The Sims Social and then, saya rasa bersalah lah pulak. Kenapa skrang saya cepat rasa bersalah? So, saya tanya dia...
"Betul Aiman tak buat?"
Dia cakap betul. So, saya hulur tangan, dia salam, saya cakap, saya minta maaf. HAHA XD. First time saya buat gitu. HAHA XD. Selalunya sye biase je, Tak minta maaf, tapi act macam tak buat apa-2.
Ammar suruh saya buat milo tadi. Saya tengah update bende alah ni. Lepas tu, saya cakap, 3 minit. Dia cakap, okay. Lepas tu, dia hugged saya dengan gave me a peck on my left cheek. MWAHAHA XD. Pandai Ammar bodek (is this the right word for mcm perkataan mengayat tapi tak sebab saya tak confirm) saya. Sejak kebelakangan ni, bila dia nak suruh saya buat milo, dia akan hug saya. HAHA XD. Tapi bila dah dapat, huh, buat saya macam tak wujud je. -,-
Sekarang ni saya main The Sims Social but kinda boring. Banyak sgt bende kene buat. Serabut!
Tadi saya download videos and bila saya tengok dance tutorial for Only One yang lagu BoA tu, saya teringat kat Hamizah, my twin. So, saya asyik imagine psl Hamizah je. HAHA XD.
Saya rasa tu je. Unblock me still tak sampai level 80 lagi. Sabar, eh? Tgh charge iPad. Adik saya main till tinggal 20% je. Huh, kene tunggu lgy berapa jam pun cheq tak tahu. So, assalammualaikum!
|