Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, September 15, 2012 | 5:42 PM | 0 Alien

Gangnam Style Fever! God, benci saya dengan lagu tu. (Tapi nyanyi jugak kadang-2) 

Assalammualaikum.

Tadi saya ade bad relationship sikit dengan pakcik depan saya ni. Aiman lah. Saya suruh dia tolong saya sidai kain but dia macam mengada-ngada tak nak. Saya paksa gak. Time kene sidai cadar, saya cakap, "cadar ko, ko sidai sendiri." Pastu dia tak nak. Dia lambat-2 sidai kain. Dah lah masa tu panas. 

Saya kan tak tahan panas. So, bila panas, saya jadi cepat marah. Therefore, saya marah dia and saya suruh dia sidai cepat. Tak lama lepas tu, Ammar keluar and tolong saya. Laaa, baiknya Ammar. I was just thinking yang dia tak akan tolong saya and makan lambat-2 tadi. HAHA XD.

Lepas siap semua tu, saya nampak laptop saya tertutup. Tadi saya doqnload videos! Saya tengok Aiman. Dia nampak suspicious. Saya tanya dia, dia cakap dia tak buat. Then, saya buka pintu bilik saya. Kakak saya confirm tak buat. Ammar ade dengan saya tadi. Aiman je lah. Lepas tu, saya pukul tangan dia sikit. Alah, tak sakit pun. Lagi sakit kalau Aishah pukul. HAHA XD. 

Lepas tu, saya main The Sims Social and then, saya rasa bersalah lah pulak. Kenapa skrang saya cepat rasa bersalah? So, saya tanya dia...

"Betul Aiman tak buat?"

Dia cakap betul. So, saya hulur tangan, dia salam, saya cakap, saya minta maaf. HAHA XD. First time saya buat gitu. HAHA XD. Selalunya sye biase je, Tak minta maaf, tapi act macam tak buat apa-2. 






Ammar suruh saya buat milo tadi. Saya tengah update bende alah ni. Lepas tu, saya cakap, 3 minit. Dia cakap, okay. Lepas tu, dia hugged saya dengan gave me a peck on my left cheek. MWAHAHA XD. Pandai Ammar bodek (is this the right word for mcm perkataan mengayat tapi tak sebab saya tak confirm) saya. Sejak kebelakangan ni, bila dia nak suruh saya buat milo, dia akan hug saya. HAHA XD. Tapi bila dah dapat, huh, buat saya macam tak wujud je. -,-


Sekarang ni saya main The Sims Social but kinda boring. Banyak sgt bende kene buat. Serabut! 



Tadi saya download videos and bila saya tengok dance tutorial for Only One yang lagu BoA tu, saya teringat kat Hamizah, my twin. So, saya asyik imagine psl Hamizah je. HAHA XD. 


Saya rasa tu je. Unblock me still tak sampai level 80 lagi. Sabar, eh? Tgh charge iPad. Adik saya main till tinggal 20% je. Huh, kene tunggu lgy berapa jam pun cheq tak tahu. So, assalammualaikum!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google