________________________________________________________________________________________
Monday, September 3, 2012 | 10:21 PM | 0 Alien
Assalammualaikum.
2nd post for today. Yeay!
Tadi saya chat dengan Izzati. Dia ade bg sye satu link gambar Sehun dgn Chanyeol. Then, dia tanya banyak kali...
JEALOUS TAK?
Macam bangang je. Saya yang baca tu jadi sakit hati. Masa tu saya gi buat milo adik saya. Lepas tu, sye tulis sye fangirling sbb Sehun ensem sgt! But seriously, dia ensem dlm gambar tu!
Pastu, dia tulis yang Aina baca tuuuuu. And sekarang ni, saya tanya Aina pasal benda tu. Saya tanya kenapa dia baca and whatsoever! Mek ni dah kemaruk and dah influenced dgn Izzati ni agaknya! Saya tak terlibat!
SAYA STILL INNOCENT!
Saya tak baca dan saya tak ingin dan takde mood nak baca! Tak mahu saya baca fanfic GK! So not my cup of bubble tea! Baik baca Zelo punya! HAHA XD. Baik tak payah kott... Tapi saya rindu nak baca fanfic dia!
Cakap pasal fanfic Zelo ni, saya ada baca satu fanfic ni : MAKNAE MAKES THE CUTEST COUPLE.
Mula-2, macam cute je fanfic ni. So, saya subscribe and baca.
1st chapter
Macam bangang. That's the correct word to describe this chapter. Maknae group bende ntah nama group perempuan tu couple dgn Zelo. Pastu, dia macam gedik sikit. Saya suka watak Jungie sebab dia tak gedik and dia couple dgn Himchan!
Eh, sejak bila saya minat Himchan? Tapikan, dia hot jugaklah. Tapi saya lagi suka Zelo. Himchan ni the naughtiest, kata Hyosun. Padan lah... Padan muka dia masa ____ dia terkena bende ntah. Pastu, semua orang ketawa. Zelo yang buat. HAHA XD.
(fill in the blank with your own word)
2nd chapter
Mengarut. Terus rasa nak unsubscribe! Geli aku baca! Sweet sgt smpai nak muntah baca!
So, yeah... Tajuk ni sebenarnya sepatutnya pasal Aina dengan fanfic tu. But ntahlah. Saya nak ceramah kat dia esok! :P Assalammualaikum!!
Tak pasal-2 jd penceramah tak bertauliah esok ^^
Kembar saya tanya kenapa tak datang. Bangga saya! Rindu kembar saya dengan adik saya dengan adik saya dengan kakak saya!
The awkward moment when all your siblings can draw and color prettily while you can't.
Saya je dlm adik-beradik kat skolah saya yg x reti lukis dan mewarna. :(
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Are you kidding me?!
Assalammualaikum.
2nd post for today. Yeay!
Tadi saya chat dengan Izzati. Dia ade bg sye satu link gambar Sehun dgn Chanyeol. Then, dia tanya banyak kali...
JEALOUS TAK?
Macam bangang je. Saya yang baca tu jadi sakit hati. Masa tu saya gi buat milo adik saya. Lepas tu, sye tulis sye fangirling sbb Sehun ensem sgt! But seriously, dia ensem dlm gambar tu!
Pastu, dia tulis yang Aina baca tuuuuu. And sekarang ni, saya tanya Aina pasal benda tu. Saya tanya kenapa dia baca and whatsoever! Mek ni dah kemaruk and dah influenced dgn Izzati ni agaknya! Saya tak terlibat!
SAYA STILL INNOCENT!
Saya tak baca dan saya tak ingin dan takde mood nak baca! Tak mahu saya baca fanfic GK! So not my cup of bubble tea! Baik baca Zelo punya! HAHA XD. Baik tak payah kott... Tapi saya rindu nak baca fanfic dia!
Cakap pasal fanfic Zelo ni, saya ada baca satu fanfic ni : MAKNAE MAKES THE CUTEST COUPLE.
Mula-2, macam cute je fanfic ni. So, saya subscribe and baca.
1st chapter
Macam bangang. That's the correct word to describe this chapter. Maknae group bende ntah nama group perempuan tu couple dgn Zelo. Pastu, dia macam gedik sikit. Saya suka watak Jungie sebab dia tak gedik and dia couple dgn Himchan!
Eh, sejak bila saya minat Himchan? Tapikan, dia hot jugaklah. Tapi saya lagi suka Zelo. Himchan ni the naughtiest, kata Hyosun. Padan lah... Padan muka dia masa ____ dia terkena bende ntah. Pastu, semua orang ketawa. Zelo yang buat. HAHA XD.
(fill in the blank with your own word)
2nd chapter
Mengarut. Terus rasa nak unsubscribe! Geli aku baca! Sweet sgt smpai nak muntah baca!
So, yeah... Tajuk ni sebenarnya sepatutnya pasal Aina dengan fanfic tu. But ntahlah. Saya nak ceramah kat dia esok! :P Assalammualaikum!!
Tak pasal-2 jd penceramah tak bertauliah esok ^^
Kembar saya tanya kenapa tak datang. Bangga saya! Rindu kembar saya dengan adik saya dengan adik saya dengan kakak saya!
The awkward moment when all your siblings can draw and color prettily while you can't.
Saya je dlm adik-beradik kat skolah saya yg x reti lukis dan mewarna. :(
|