Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, September 3, 2012 | 10:21 PM | 0 Alien

Assalammualaikum.

2nd post for today. Yeay! 

Tadi saya chat dengan Izzati. Dia ade bg sye satu link gambar Sehun dgn Chanyeol. Then, dia tanya banyak kali...

JEALOUS TAK?

Macam bangang je. Saya yang baca tu jadi sakit hati. Masa tu saya gi buat milo adik saya. Lepas tu, sye tulis sye fangirling sbb Sehun ensem sgt! But seriously, dia ensem dlm gambar tu! 

Pastu, dia tulis yang Aina baca tuuuuu. And sekarang ni, saya tanya Aina pasal benda tu. Saya tanya kenapa dia baca and whatsoever! Mek ni dah kemaruk and dah influenced dgn Izzati ni agaknya! Saya tak terlibat! 

SAYA STILL INNOCENT!

Saya tak baca dan saya tak ingin dan takde mood nak baca! Tak mahu saya baca fanfic GK! So not my cup of bubble tea! Baik baca Zelo punya! HAHA XD. Baik tak payah kott... Tapi saya rindu nak baca fanfic dia! 


Cakap pasal fanfic Zelo ni, saya ada baca satu fanfic ni :  MAKNAE MAKES THE CUTEST COUPLE.

Mula-2, macam cute je fanfic ni. So, saya subscribe and baca. 

1st chapter

Macam bangang. That's the correct word to describe this chapter. Maknae group bende ntah nama group perempuan tu couple dgn Zelo. Pastu, dia macam gedik sikit. Saya suka watak Jungie sebab dia tak gedik and dia couple dgn Himchan! 

Eh, sejak bila saya minat Himchan? Tapikan, dia hot jugaklah. Tapi saya lagi suka Zelo. Himchan ni the naughtiest, kata Hyosun. Padan lah... Padan muka dia masa ____ dia terkena bende ntah. Pastu, semua orang ketawa. Zelo yang buat. HAHA XD.

(fill in the blank with your own word)


2nd chapter

Mengarut. Terus rasa nak unsubscribe! Geli aku baca! Sweet sgt smpai nak muntah baca! 


So, yeah... Tajuk ni sebenarnya sepatutnya pasal Aina dengan fanfic tu. But ntahlah. Saya nak ceramah kat dia esok! :P Assalammualaikum!!

Tak pasal-2 jd penceramah tak bertauliah esok ^^

Kembar saya tanya kenapa tak datang. Bangga saya! Rindu kembar saya dengan adik saya dengan adik saya dengan kakak saya!

The awkward moment when all your siblings can draw and color prettily while you can't. 

Saya je dlm adik-beradik kat skolah saya yg x reti lukis dan mewarna. :( 



PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google