Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, August 12, 2012 | 8:19 PM | 0 Alien
Tadi baru lepas shopping. Sakit kaki saya. Rasa nak tercabut. Well, as you all know, saya memang BUKAN kaki shopping. (Terasakah anda?) Baik saya simpan duit untuk belajar masa universiti nanti. 

Okay, anyway, masa tunggu my mom pergi bayar semua tu kat The Store, saya message Aina. Gila lama saya tunggu mak saya! And then, bila message dgn Aina lama sikit tu, saya check kredit. Okay, dah nak habis!

،الى عينا
.انا لا ريفلاي سبب كريديت انا حابيس


You faham tak, Aina? Cuba try baca elok-2.

ANA LA RIFLAI (reply) SEBAB KRIDIT (kredit) ANA HABIS.

HAHA XD. Cheq tak tau bende perkataan-2 tu in Arab except for saya and tak. Tu je yg saya tahu. 

Anyway, saya cerita kat sini je, eh?

Macam ni...

Kan cerita Teardrops of the Angel tu, Angel tu suka kat George but George suka kat budak baru nama Isabella tu. Angel jadi messenger George tu. Macam biasa lah, banyak saya dah cerita.

Pastu, ada satu hari tu, Angel rasa macam suka kat James, kembar si George ni. But then, James tak tahu and James gi cakap kat George yang Angel suka George, right after George putus dgn Isabella. 

And blah blah blah blah, Angel mati sebab ade kanser.

TAMAT.

HAHA XD. Ni secara tak terperinci. Dapat ilham ni bila tgk Deep-rooted tree final episode. MWAHAHA XD. Cheq nampak pakwe cheq dulu dalam cerita tu. Sukanya cheq! 

Oh yeah... 

Izzati, saya baru perasan something! Oh my God, oh my God.... 

CUTENYA LUHAN!

Kenapa dia cute sangat? Ahhh *squeal* But no worries lah... Saya still minat... *no one*

Semua bias saya tu saya dah kurang minat, termasuk Oliver! Benci aku! Eh, jap, bukan saya benci Oliver tu, but, saya benci sbb saya tak minat dia dah. Semuanya HP punya pasal! Sbb tak de HP Jumaat lepas, saya terus tak minat George! AHHHH! Tak suka, tak suka!

Nisa....

Besarkan tulisan post dlm blog awk, please? Sakit mata saya baca! Dah lah kecik, kaler PINK pulak tu! Cukup-2 lah kaler pink tu kat blog awk, jgn kat entry pulakkkkkkkkk... Okay, jgn merajuk....

Saya ni sebenarnya nak cerita pasal apa, eh?

Sorry, ni random post je. Apa yg teringat, saya tulis.

Semalam, buku Geronimo Stilton my pakwe tu ter.... ko--- ko bende eh? Mcm konyok? Eh, bende perkataan tu? Mcm terlipat lah, sng. 

Saya sedih gila masa tu. Rasa nak nangis je! Saya sayang buku GS saya tu! Habis duit saya! (Padahal beli guna duit pak teh).

Bila dah tulis pak teh, sye teringat kkk sedara saya ckp, kalau pak teh ni, senang nak bodek dia. Lagi-2 kalau perempuan. HAHA XD. __ss sikit pun dia boleh bawa gi shopping. Mcm saya hari tu, sye pgg tgn pak teh je, pastu, dpt lah buku yg belambak tu. MWAHAHA XD. 

Nasib baik sye bukan kaki bodek. Tunggu saya besar sikit nanti, saya nak try bodek pak teh. Buat muka tak tahu malu sikit. :P HAHA XD. Nak suruh dia beli buku Geronimo Stilton lagi. Kalau beg, baju semua tu, tak payah lah. I don't need them. Just need my Geronimo Stilton! 

Okay lah, bende saya mengarut ni pun tak tahu lah. Asalkan update, kan? Bukan macam orang tu... Sedap-2 hati je suruh sye update semalam, walopon sye dah update. Dia tu, update brp kali je seminggu... :P (Awk terasa tak? Ke tak ingat?)

Assalammualaikum.


PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google