Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, July 19, 2012 | 9:14 PM | 0 Alien
Assalammualaikum.


Untuk kerja BM hari ni, kena bincang dengan group pasal Komsas. Kena buat lakonan based on cerita tu. Group saya dapat tajuk benda eh? Trauma Endah rasanya. 


Bila dapat tajuk ni, Aina cakap, tajuk ni susah. Saya tak tahu langsung cerita ni pasal apa. Memang tak baca buku Komsas tu pun! Cerita Kasut Kelopak Jantung pun saya tak habis baca lagi. Baca sikit je. 


Lepas dah baca sinopsis cerita tu, Aina pilih jadi 'mak cik'. Then, tetiba masa tengah bincang, dia tukar jadi 'ayah' pula. Faten pula, jadi ibu. Dia yang pilih sendiri! Saya pulak... Tak tahu nak pilih apa masa tu. Saya tanya Aina, apa watak yang ada lagi?


Endah, Datuk, Rafiah dan Aku je yang tinggal.


So, saya cepat-2 pilih 'datuk'. Lepas je pilih 'datuk', saya baca perwatakan 'datuk' tu. God, datuk tu pernah kahwin 3 kali kott! Izzati cakap saya gatal sebab kahwin tiga kali! Ngarot je. Saya ni baik lah! HAHA XD. Masuk bakul, angkat sendiri ^_^


Lepas tu, Izzati and Aishah berebut nak jadi 'aku'. And kita cabut undi and lastly, Aishah jadi Endah and Izzati jadi Aku dan Rafiah. 


MUKTAMAD!

Semua dah finish. Skrip dah ada, jalan cerita complete, cuma nak lakonkan je. Pasal skrip tu, saya takde dialog langsung. Skip yg kita buat tadi pendek je, pendek sesangat, sangat, sangatnya! 


Masa balik, ada seorang hamba Allah tu suruh ponteng kelas KKQ. Saya dengan Aina pun hampir setuju but then, Kirah ckp, ustazah nak ajar tarannum. Okay, mati kalau tak pergi belajar tarannum hari ni. So, pergi gak lah kelas KKQ tu.


Tapi, tup tup, Kirah pulak yg takde. Eii, budak ni! Saya nak korek rahsia or something drpd Mina. Psl bdk kelas 1K. HAHA XD. Bukan pasal budak laki but budak perempuan. Takpe lah, tgk lah dulu, kalau rajin, saya try lah korek rahsia drpd dia.


Pasal tarannum tadi, masyaAllah, susahnyaaa! Tu baru tarannum bayati! Belum tarannum lain lagi! You know what, saya boleh buat sampai harkat 2 or 3 je. Harkat 4, hancussss! Boleh tu boleh but tak sedap lah! Spt yang telah dijangkakan, suara saya memang tak boleh buat high note. Buktinya, saya tak lepas buat harkat 4. Tapi best harkat keempat sebab dia boleh main tarik-2 suara. Ye lah, guna suara otak kott! 


Mesti Amy Search boleh buat tarannum ni dengan senang je! Jealous I!


Okay, malas saya nak update panjang-2! 


"Adoii! Kurang ajar!"


Saya tak suka dia dah. Eh, ye ke? Ntahlah, rasa macam ye. Tak de feeling dah kat dia. 


Tapi kan, sye rse macam dia dah syak something lah. Maybe dia perasan yang saya suka dia kott. Eii, kenapa org yg sye suka sllnya dapat tahu ni?!


Mula-2, MH. Tapi tu, tak pasti. But maybe dia boleh baca.
Then, Fairy. Yang tu, confirm dia tahu, Bukan sebab saya confess. Tapi kan, dia syak tu lambat. Dia syak saya suka dia masa saya dah tak suka dia.
And now, Mystery H. Adoii... Kurang ajar!


Tadi, saya tanya kakak saya pasal tarannum. And dia cakap, ada lagu best kalau tarannum ni. Surah Al-Waki'ah yang paling best. He3x. Okay, assalammualaikum! Ngantok!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google