Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, July 30, 2012 | 4:17 PM | 0 Alien
Wow... For the first time in my life saya marah gila-2 nak mampus just because of Kpop.


Anyway, HWAYOUNG IS KICKED OUT OF T-ARA.


Great, just great! *sarcastic* Ye lah, lebih elok dia keluar and jadi solo or masuk company lain drpd stay dengan CCM yang mempunyai CEO yang bangang nak mampus nih. 


Dia cakap yang Hwayoung ni ade banyak dark sides lah. Marah-2 staff lah in front of reporters and fans lah, itulah, inilah. Oh yeah, kalau kau nak tipu pun, agak-agak lah pakcik woi! Korea ni fast dalam bab-2 gini. Mesti dah jadi controversy yg Hwayoung ni mmg ade attitude problem before this kalau dia buat gitu. But naah, satu hape pun takde!


But now, you nak cakap yang Hwayoung ni mengarut kat staffs. Phuh-lease lah pakcik woi! Tak payah lah nak tipu kita ni! Saya agak, dia mesti tak pergi sekolah kan? Rasanya ni UPSR pun tak lepas kalau kat Malaysia ni haa... Ye lah, even budak UPSR pun dah reti nak menipu yg org leh percaya, takkan dia tak boleh kott. So, confirm lah otak dia ni dia gi campak kat loji.


Dia cakap, takde buli-2 semua ni. Oh yeah? Ingat kita bodoh sangat ke? Dah tu, kenapa si member-2 T-ara tu gi tweet benda-2 psl apa? Determination? Okay, who cares... Mmg bangang lah diaorang ni. Kalau nak tipu pun kan, agak-2 ah! Fikir logik sikit!


Saya banyak baca comment and guess what? Banyak T-ara punya staff tweet, cakap, yang Hwayoung ni is A REALLY NICE GIRL! She always senyum dekat staffs semua tu! So, pehal lak skrang CEO dia yang bengap ni. 


Macam.. GOD! Kesiannya Hwayoung! Takpe, kalau ade satu CEO company yang tahu ambil peluang, dia akan ambil Hwayoung as a trainee balik ke, ape ke.. Sebab sayang dia punya talent tu! Dia rap terbaek woo! 


Saya baru watched video Music Bank lepas yg Hwayoung and Soyeon takde tu. Oh God, Hyomin dengan Eunjung rap macam mengarut gila! Takkan tak hafal rap tu kott? You guys dengar lagu tu for HUNDREDS of times and yet, you tak boleh nak hafal? Wow, punya lah bagus otak awak tu! Even kalau org yg dgr lagu ni gitu-2 je pun, boleh hafal sikit-2 rap Hwayoung tu. Ni tak, dah dengar somewhat mcm beratus kali pun tak ingat lagi. Huh, ni mmg ingatan tak kuat! Kene makan kismis banyak-2 ye, Hyomin? HAHA XD


I was not a real Queen, I know. Mmg saya tak minat T-ara gila-2. So, sbb tu sye makin benci diaorg. HAHA XD. And all the T-ara songs in my phone will be deleted except for Day by day cause that is the only song that I think she gets many parts! Selalunya, dia dpt sikit gila parts! 




Okay, anyway... 


GOOD LUCK TO MY HWAYOUNG 

AND I'LL  ALWAYS PRAY FOR THE 

BEST FOR YOU! AMIN!


I'm actually trying to write something but I'm dead if any of T-ara fans read that so, yeah, tak jadi mehh! HAHA XD. 


And I'm officially tak minat langsung T-ara! Bye bye T-ara! Hope you guys H_____! 




PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google