________________________________________________________________________________________
Monday, July 30, 2012 | 4:17 PM | 0 Alien
Wow... For the first time in my life saya marah gila-2 nak mampus just because of Kpop.
Anyway, HWAYOUNG IS KICKED OUT OF T-ARA.
Great, just great! *sarcastic* Ye lah, lebih elok dia keluar and jadi solo or masuk company lain drpd stay dengan CCM yang mempunyai CEO yang bangang nak mampus nih.
Dia cakap yang Hwayoung ni ade banyak dark sides lah. Marah-2 staff lah in front of reporters and fans lah, itulah, inilah. Oh yeah, kalau kau nak tipu pun, agak-agak lah pakcik woi! Korea ni fast dalam bab-2 gini. Mesti dah jadi controversy yg Hwayoung ni mmg ade attitude problem before this kalau dia buat gitu. But naah, satu hape pun takde!
But now, you nak cakap yang Hwayoung ni mengarut kat staffs. Phuh-lease lah pakcik woi! Tak payah lah nak tipu kita ni! Saya agak, dia mesti tak pergi sekolah kan? Rasanya ni UPSR pun tak lepas kalau kat Malaysia ni haa... Ye lah, even budak UPSR pun dah reti nak menipu yg org leh percaya, takkan dia tak boleh kott. So, confirm lah otak dia ni dia gi campak kat loji.
Dia cakap, takde buli-2 semua ni. Oh yeah? Ingat kita bodoh sangat ke? Dah tu, kenapa si member-2 T-ara tu gi tweet benda-2 psl apa? Determination? Okay, who cares... Mmg bangang lah diaorang ni. Kalau nak tipu pun kan, agak-2 ah! Fikir logik sikit!
Saya banyak baca comment and guess what? Banyak T-ara punya staff tweet, cakap, yang Hwayoung ni is A REALLY NICE GIRL! She always senyum dekat staffs semua tu! So, pehal lak skrang CEO dia yang bengap ni.
Macam.. GOD! Kesiannya Hwayoung! Takpe, kalau ade satu CEO company yang tahu ambil peluang, dia akan ambil Hwayoung as a trainee balik ke, ape ke.. Sebab sayang dia punya talent tu! Dia rap terbaek woo!
Saya baru watched video Music Bank lepas yg Hwayoung and Soyeon takde tu. Oh God, Hyomin dengan Eunjung rap macam mengarut gila! Takkan tak hafal rap tu kott? You guys dengar lagu tu for HUNDREDS of times and yet, you tak boleh nak hafal? Wow, punya lah bagus otak awak tu! Even kalau org yg dgr lagu ni gitu-2 je pun, boleh hafal sikit-2 rap Hwayoung tu. Ni tak, dah dengar somewhat mcm beratus kali pun tak ingat lagi. Huh, ni mmg ingatan tak kuat! Kene makan kismis banyak-2 ye, Hyomin? HAHA XD
I was not a real Queen, I know. Mmg saya tak minat T-ara gila-2. So, sbb tu sye makin benci diaorg. HAHA XD. And all the T-ara songs in my phone will be deleted except for Day by day cause that is the only song that I think she gets many parts! Selalunya, dia dpt sikit gila parts!
Okay, anyway...
GOOD LUCK TO MY HWAYOUNG
AND I'LL ALWAYS PRAY FOR THE
BEST FOR YOU! AMIN!
I'm actually trying to write something but I'm dead if any of T-ara fans read that so, yeah, tak jadi mehh! HAHA XD.
And I'm officially tak minat langsung T-ara! Bye bye T-ara! Hope you guys H_____!
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Nak tipu pun agak-2 ah!
Wow... For the first time in my life saya marah gila-2 nak mampus just because of Kpop.
Anyway, HWAYOUNG IS KICKED OUT OF T-ARA.
Great, just great! *sarcastic* Ye lah, lebih elok dia keluar and jadi solo or masuk company lain drpd stay dengan CCM yang mempunyai CEO yang bangang nak mampus nih.
Dia cakap yang Hwayoung ni ade banyak dark sides lah. Marah-2 staff lah in front of reporters and fans lah, itulah, inilah. Oh yeah, kalau kau nak tipu pun, agak-agak lah pakcik woi! Korea ni fast dalam bab-2 gini. Mesti dah jadi controversy yg Hwayoung ni mmg ade attitude problem before this kalau dia buat gitu. But naah, satu hape pun takde!
But now, you nak cakap yang Hwayoung ni mengarut kat staffs. Phuh-lease lah pakcik woi! Tak payah lah nak tipu kita ni! Saya agak, dia mesti tak pergi sekolah kan? Rasanya ni UPSR pun tak lepas kalau kat Malaysia ni haa... Ye lah, even budak UPSR pun dah reti nak menipu yg org leh percaya, takkan dia tak boleh kott. So, confirm lah otak dia ni dia gi campak kat loji.
Dia cakap, takde buli-2 semua ni. Oh yeah? Ingat kita bodoh sangat ke? Dah tu, kenapa si member-2 T-ara tu gi tweet benda-2 psl apa? Determination? Okay, who cares... Mmg bangang lah diaorang ni. Kalau nak tipu pun kan, agak-2 ah! Fikir logik sikit!
Saya banyak baca comment and guess what? Banyak T-ara punya staff tweet, cakap, yang Hwayoung ni is A REALLY NICE GIRL! She always senyum dekat staffs semua tu! So, pehal lak skrang CEO dia yang bengap ni.
Macam.. GOD! Kesiannya Hwayoung! Takpe, kalau ade satu CEO company yang tahu ambil peluang, dia akan ambil Hwayoung as a trainee balik ke, ape ke.. Sebab sayang dia punya talent tu! Dia rap terbaek woo!
Saya baru watched video Music Bank lepas yg Hwayoung and Soyeon takde tu. Oh God, Hyomin dengan Eunjung rap macam mengarut gila! Takkan tak hafal rap tu kott? You guys dengar lagu tu for HUNDREDS of times and yet, you tak boleh nak hafal? Wow, punya lah bagus otak awak tu! Even kalau org yg dgr lagu ni gitu-2 je pun, boleh hafal sikit-2 rap Hwayoung tu. Ni tak, dah dengar somewhat mcm beratus kali pun tak ingat lagi. Huh, ni mmg ingatan tak kuat! Kene makan kismis banyak-2 ye, Hyomin? HAHA XD
I was not a real Queen, I know. Mmg saya tak minat T-ara gila-2. So, sbb tu sye makin benci diaorg. HAHA XD. And all the T-ara songs in my phone will be deleted except for Day by day cause that is the only song that I think she gets many parts! Selalunya, dia dpt sikit gila parts!
Okay, anyway...
GOOD LUCK TO MY HWAYOUNG
AND I'LL ALWAYS PRAY FOR THE
BEST FOR YOU! AMIN!
I'm actually trying to write something but I'm dead if any of T-ara fans read that so, yeah, tak jadi mehh! HAHA XD.
And I'm officially tak minat langsung T-ara! Bye bye T-ara! Hope you guys H_____!
|