Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, June 6, 2012 | 3:45 PM | 0 Alien
I'm SAD! SO DAMN SAD! Ni dah sad tahap gila-gila nak mampos terlebih ni!


Kenapa? 


Sebab MCHA dah tak boleh baca! Darn it! Memang bangang tahap gila-2 lah siapa yang plagiarize or copy dia punya story tu! Dah lah ff tu dah jadi the most subscribed fanfic!


Saya baca chapter 99 an hour before saya go to Melaka. Masa tu, saya sorang dalam bilik, kunci pintu, tak dengar lagu. He3x... Battery phone gua tinggal 2 bars je beb! Malas nak charge.


So, masa baca mula-mula, oh God, cerita ni nak habis kah? 


Masa dah nak habis chapter 99, okay, I was sobbing like crazy! SAYA SOBBED! Menangis macam nak gila saya masa tu. Kenapa BAEKHYUN?! Kenapa dia?! 


And saya really-2 nak baca last chapter tu. 






Seryesly, tak de mood nak update. Saya akan update bila mood saya dah elok, iaitu apabila fanfic tu dah boleh dibaca. 


Baru rasa nak insaf semalam, but lepas tau yang fanfic tu dah di'private'kan, tros habis mood insaf tu. 


Okay, assalammualaikum!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google