Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, June 24, 2012 | 11:12 PM | 0 Alien
I was searching for my earphones just now. I searched everywhere, including in my old school bags. But I couldn't find them. Where are you?! 


If only I have the power of searching things... I need my earphones right now!


Hmmm... Well, I always use my headphones, anytime, everywhere. Senang cerita, setiap kali saya nak dengar lagu, saya cari headphones dulu lah. 


Okay, when I was looking for the benda alah thing, I saw my old pencil case. I took it and I saw my old key chains. I wrote my name and Qistina's on the key chain that Phuah gave to me. And then, the other key chain is the pink strawberry key chain. Qistina got the red one. He3x... I took the pink one and gave her the red one. Great, I should've just give her the pink one. HAHA XD. 


Then, I remembered my memories with my friend. 


I miss them so much. Do they miss me? I'll always remember the times of happiness and sadness with them. I'll always remember when Qistina cries. I'll always remember when Phuah comes to me and cries like I'm her mother. I'll always remember when Qistina says that Kwangmin is like a gay. Huh...



Qistina and I when we were in standard 5. How I miss that moment. Can I turn back time?


I don't really remember I tengok siapa masa tu. Ada pakcik handsome kah? HAHA XD. Mengarut je. Kat sekolah tu, takde siapa yang handsome. Tapi yang saya ingat, kalau tak silap saya lah, Nasruddin yang ambil picture ni. Ke tak? Tak ingat saya. See the difference between my height and her height? Saya pendek, saya tahu tu. And sekarang, still, perbezaan saya dengan dia sama macam tu jugak. 



Masa kelas Yayasan Pahang benda ntah tu. Tangan saya nampak putih sebab pakai baju putih. HAHA XD. Nampak benar menipu. Lighting je tu.


Masa ni pulak, last year masa kelas tu. Hari Sabtu, sungguh meletihkan! Saya still ingat hari tu, masa saya kelam-kabut cari baju nak pakai. HAHA XD. Saya bangun lambat. So, baju tak sediakan pun. Buka almari, the first thing saya nampak, baju bola. Saya pun pakai baju tu. Eh, elok-2 saya keluar bilik, mak saya suruh saya tukar baju. Dia cakap, baju elok ada, yang gi pakai baju bola ni kenapa?! 


LOL... Best apa pakai baju bola. Selesa je. Takde lah serabut. Tak payah nak cover ayu. Kalau baju yang macam dress seluar sekali inner yang mak saya selalu beli tu, hmphhh... Serabut je! Tak boleh nak langkah besar-2! Nak jalan laju pun susah! Memang mencabar kesabaran saya! Seriously, baju macam tu mmg not my cup of tea lah! 


Pastu, bila buk almari balik, nampak baju putih tu. Nak tak nak, pakai je lah. Dah lambat kott! Tudung tu, mmg tangkap muat je. HAHA XD. Mak saya ade bagi tudung kaler merah but saya nak cepat. Malas nak cabut tudung segala. Last-2, pakai je lah gitu. Tapi serious saya cakap, tak selesa pakai baju tu kalau tak pakai hand socks. Sebab lengan dia macam pendek and saya pulak asyik gerakkan tangan ni. Hari tu, dalam sejarah lah, tangan saya duduk diam-2 je. Ye lah, gerak sikit, dia macam tertarik. Memang mengarut betullah. First time pakai baju tu, selama ni jadi hiasan dalam almari je. Rugi tak check panjang tangan masa tu. Saya rasa Zakirah maybe still ingat lagi baju ni.



10.10.11. I love this date. Don't know why. 10 October and CUVELY... Banyak makna.


Seriously, dalam gambar ni, saya nampak putih gila. Tambah-2 bila pakai baju biru... Bertambah-tambah serinya. MWAHAHA XD *evil laugh* Masuk bakul angkat sendiri lak pulak. Takpe-2, sekali-sekala~ 
Lepas lama-2 saya stare gambar ni dulu, saya baru perasan yang Adlina buat tanduk kat saya. Hmmm.. Takpe-2, dia jealous lah tu saya ni Angel. HAHA XD. 



Masa dekat bawah Menara Tamingsari tu. Masa tu hujan, so, kene berteduh. Bestnya kalau dapat tido masa tu!


Ni masa pergi lawatan ke Melaka, my kampung. HAHA XD. Lawatan dekat kampung saya je. Tapi still pergi sebab nak spend time dengan kawan-2. And mak saya bagi. He3x. Cayalah mama! Kalau ayah saya tu, mmg sokmo bagi. Ayah saya cakap, silap-2 nanti, dia datang tengok saya. HAHA XD. Tapi tu cakap kosong je. Tak nampak pun batang hidung~ Tapi diaorang call saya setiap masa and that makes me gila. HAHA XD. Kejap-2, call... Tapi best gak. Orang lain, mak ayah diaorang tak call pun. Phone diaorg sibuk diaorg guna untuk dgr lagu. Saya ni plak, kejap-2, bila dalam bas, dengar ringtone saya. Sampai saya kena silent sbb tak nak kacau org. Lepas dah call, diaorg message pulak tu. Hmm.. Kredit saya habis brp puluh ringgit ntah. RM 10-20 gitu lah. 


And bila cerita pasal ni, teringat incident tu. Masa budak lelaki mengarut pergi intai budak perempuan. Tu lah, diaorang pergi keluar rumah tu tanpa ragu-2, lepas tu boleh chit-chat dengan budak perempuan rumah depan tu haaa... Memang lah laki tu nampak mahkota diaorang tu. Saya ni pulak... Hmm... Tengah elok-2 cerita pasal h---u, tetiba semua serbu keluar. Saya ingat benda. Saya pun ikut sama. *mmg bangang lah masa tu* Pastu, bila semua masuk dalam, saya pun masuk dalam. Masa tu tak pakai spect, so, tak nampak apa-2. Nampak tu mmg nampak but tak de lah tahu ape bende yg tgh happening mse tu. 


Tetibe je, dapat message drpd Tong Sampah yang dia nampak orang tu, orang tu, orang tu and seorang lagi tu, still menjadi mystery. Ciri-2 tu macam ehem ehem tapi macam ehem ehem pun ade gak. HAHA XD. 


Oh, time is ticking away and I don't even finish my English homework yet. So, bye, assalammualaikum!  






PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google