Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, June 3, 2012 | 11:25 PM | 0 Alien
I dreamed about her last night. Huh, I miss her so damn much now!


I messaged her so many times but she didn't even reply my messages. Darn you, Phuah! Nappeun neom! Ahhh!


Kenapa you tak reply my messages, huh? Skype pun you tak on. Ke I je yang tak on? HAHA XD. Anyway, I miss you! I akan kacau you sampai lah you reply my messages, boleh?


Ye lah, maybe you tengah cuti with your family kat God-knows-where... 


You know what, maybe you're going to be the last person that wishes my birthday. And I'm happy with it ^_^


I told my mom about it and my mom said, "rindu Phuah lah tu."


Giler tak rindu? Tak de orang dah saya nak call 'Phuah Chu Kang Minum Lai Chi Kang Di Dalam Longkang Bersama Kongkang'! Rindu sangat nak main-2 dgn dia. Tak de sapa dah yang selalu buat saya piss off and annoy. 


You see, you are the only person in the Earth that can make me annoy and piss off like... Gahh... But even if you make me mad or something like that, you still are a great friend. You always make me feel loved. You can make me laugh when I cry, aside Qistina. Do you know that I miss the moments when I laugh with you, I shout at you and I hold your hand. Well, not to forget the moments when I begged you to lend me your Geronimo Stilton books! I still remember it! 


Do you even remember that?


Rindulah suara awak bila awak call, tanya, "Aida, yang Maths tu kan... nak buat macam mana?" dengan suara lewey you tu. Well, that's probably one of the most precious moments with you. 


Huh, tak boleh fikir dah. Rindu you sangat! SAYA RINDU AWAK SANGAT-2! Lain kali, ceritalah lagi psl sekolah awak kat saya. Rindu nak dengar suara awak! Hmphhh...


Tuitup cerita pasal tu. Nak cerita pasal nih:


I MISS HIM, MY GRANDPA.


Esok, tepat 2 tahun my grandpa meninggal. So, saya cadang nak visit dia punya kubur but unfortunately, my mom nak balik kampung. OH GOD, baliklah hari lain! Dah lama saya tak visit kubur atok. Oh yeah, so, saya tak akan online sampai hari Rabu~ He3x. Sukalah korang, kan?! 


Tepat pukul 12.00 a.m. ni, saya nak buat something... Projek membuat poem yang tak serupa poem. Hmm, tengoklah apa jadi. Nak buat poster, tak de gambar dia lah pulak. Ahh, ruginyaaa! Kenapa saya tak de gambar dia dalam laptop ni?! 


Anyway, I miss him like so damn much and I hope dia akan ditempatkan di kalangan orang-2 ytang beriman., Amin. 


Wait for my next post in an hour! Assalammualaikum.


Semalam, saya ada buat poster. Saja suka-2. HAHA XD. Tak cantik sangat tapi boleh je lah sebab kaler dia biru! 


So, here it is.. 



Saya guna ayat saya dulu. Nnty Nisa ckp nak tolong saya. Okay, again, assalammualaikum. 


PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google