Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, May 21, 2012 | 9:12 PM | 0 Alien
Hari ni memang meletihkan! Chewahhh... HAHA XD. X letih pun, it's just... MENGANTUK lah!


Malam semalam, saya tidur somewhat mcm 5 jam je sebab dah baring-2 tapi x leh tido! So, bila pukul 2 lebih barulah boleh tidur. Tu pun, tidur-2 ayam. Seryes ngantok!


So, bila bangun pagi, rasa macam.. God, kene pergi sekolah ke? X boleh ponteng ke? HAHA XD. Ponteng aje~ 


Lepas dah siap semua tu, saya tengok mata saya betul-2 dekat cermin tu. Hmm.. X de dark circles, x de eye bags. Bagus lah! Walaupun mata ni rasa macam x boleh nak buka langsung, tapi still x de bende tu. Kalau dulu, hmpphhhh... Ngantok ke x ngantok ke, semua sama! Ada je dark circles! He3x. Ni lah keberkesanan guna produk GARNIER yg eye roll bende ntah. HAHA XD. Saya suka pakai benda tu sebab rasa sejuk je mata!


Anyway, masa masuk je kelas, saya rasa terus nak tidur! Saya menguap berapa kali kott! Lepas tu kan, saya cakap dengan Nisa and Aina. Saya nak cerita pasal cerita yg saya fikir dalam minda saya yg mmg sweet giler! Terlebih romantik cerita tu! Tapi saya excited sgt sampai saya asyik ketawa je! SAKIT PERUT LAH KETAWA AJE! Kalau Qistina ade pon,m mesti sye lagi lama ketawa! HAHA XD. Once awk cakap perkataan 'ketawa' or perkataan apa-2 sekali pun, saya akan tetap ketawa. Tu saya punya kepelikan. HAHA XD. Nasib baik saya boleh stop ketawa tau! Kalau x, x tau lah apa nak jadi. Masa mua'llimah ajar pon, tetibe sye ketawa, nnty dia ckp saya org gila pulak dan menjatuhkan martabat orang bernama 'AIDA'. HAHA XD


Oh yeah. Dalam ketawa-ketawa tu, masa rehat tu ade berita sedih. 


FARIS, SYAUQI, SAIFUL HADI, AIDIL, IRFAN dan mungkin ARIF AKAN PINDAH KE KELAS 1K!


SEDIHNYAAAAAA!! Kalau Arif pindah gak, saya x tau apa nak jadi! Mesti senyap je kelas. X de dah pak lawak-pak lawak ni. Rasa nak nangis lah. Yang tinggal semua budak-2 skema yg senyap dan belagak! HAHA XD. Nasib baik none of them baca blog saya. Kalau ade pon, saya kesah apa? HAHA XD


SHIMI tu, boleh tahan baik dia. Saya mmg x berharap dia pindah. Just stay lah kat 1J. 
BILAL tu, hmmm.. Kalau dia tukar kelas, saya akan happy giler!
UMAR tu, lagi best kalau dia x de! Dia ade ke, dia x de ke, sama je! Dia senyap terlebih lah! Boring!


Jap, siapa lagi yang tinggal?


NAUFAL, saya x kesah lah dia. Yg pasti, rambut dia cantik tapi x sesuai dgn muka dia. Dia boring!


And pakcik gedik sorg tu... Hmmmm... BETTER KALAU DIA BLAH TROS DRPD SMART!


Gedik giler lah dia tu! Mengarut! Belagak! Muka x comel pon lah! 


Ahhh... Boringnya kelas 1J kalau x de diaorg! Sekarang, saya menghargai Saiful Hadi, Syauqi, Faris, Arif dan Irfan. Aidil tu, kalau dia nk pergi, pergi je lah. HAHA XD. X de dah ketua kelas.. Saya miss diaorg. Saya rindu diaorg! 


Mesti cg ingat kita ni nerd-2 semua! Eii, boringnyaaaa! Nasib baik Asy tak tukar! Alhamdulillah! Saya sayang Asy! Saya menghargai Asy sekarang ni!


Anyway, mesti group BI saya boring. Mesti saya x de kawan dah nak cakap.


Kan group saya group 4, saya, Asy, Hamizah, Adlin and SYAUQI. Asy, Adlin and Hamizah selalu buat kerja atau diaorg tu selalu serious. Asy serious seyh kalau bab-2 mcm ni! So, tinggal saya dgn Syauqi je yg selalu main-2 or x ambil kesah pasal tu. Pastu, saya selalu cakap-2 dgn Syauqi. Dia selalu cerita kat saya! Best giler kott! Ada peneman sekejap. Tapi sekarang ni, SIAPA NAK TEMAN SAYA BERCAKAP SEMASA KERJA GROUP BI?! 


Boring lah saya nanti! Kene rajin jugak lah! Aiseyman! And kalau Asy x de, seryesly boring! HAHA XD. Tapi Adlin and Hamizah tu boleh diberi tanggungjawab.. Senang sikit kerja! 


Okay, saya tahu, x de kena mengena tajuk ni dgn contain ni kan? HAHA XD. Ni nak cerita lah ni.


Masa tu masa balik. Masa jalan tu, ade sorang lelai india tinggi giler jalan depan saya. India tu tegur cg Muiz. Pastu, cg cakap, "yang belakang ni, awek ke?"


Saya lah tu! Mengarutnyaaa! Cg ingat saya x de taste sgt ke sampai nak ber'awek-awek' segala dengan pakcik india tu? Dah lah tinggi giler nak mampus! Saya x sampai kott bahu dia! Seryesly not my taste! Taste saya tu, org yg tinggi tapi x tinggi mcm dia! 


Okay, hw belambak nk kene siapkan, so, assalammualaikum!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google