Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, May 22, 2012 | 10:33 PM | 0 Alien
Yoyoyo! He3x. Agak-2, ni dapat band berapa?


Assalammualaikum, selamat sejahtera dan salam 1Malaysia. Haaa, ni baru band 6!


Anyway, saya terus nak masuk pasal tajuk ni haaa... TAK NAK YANG MACAM DIA!


Macam siapa? Macam Aina!


Saya x nak suami yang jenis macam Aina! Geli I! HAHA XD. Awkward giler kott tadi!


Nisa dari tadi ketawa sebab INCIDENT tadi. Sebab dia cakap muka saya mcm... pelik. HAHA XD.


Serious saya cakap, saya x akan cari suami yang jenis macam Aina! Kalau dia jenis mcm makcik sorang tu, memang out lah daripada list calon suami!


Tapi kan, Nisa cakap, suami saya mesti jenis macam Aina punya! Dia cakap, saya akan experience bende tu nanti bila dah ada suami. Then, dia cakap, sebab tu kalau nak kahwin, kene ada persediaan dari segi mental dan fizikal. Oh God, susahnyaaa...


Saya x nak! Saya bukannya jenis yg romantik! Tak nak, tak nak! Sebab tu lah saya nak suami saya tu funny! Sebab saya rasa maybe diaorg x romantik. Tapi kan, saya rasa macam orang yg funny ni lah selalunya romantik, bila difikir-fikirkan balik lah! Abang tu haaa... Romantik apa. Dia dengan Shimi tu, mcm couple je. He3x. Tapi diaorg bukan gay. ^_^ Tapi x tau lah kan? HAHA XD


Syauqi tu... Romantic jugak! Okay, dia out lah drpd list! Dia mcm... Giler romantik sgt lah!


Arif tu... Haaa... Yg tu saya percaya dia x romantik. Dia dgn Irfan mmg x romantik... kott. Tapi tgk perangai apa semua tu, mmg dah confirm diaorg x romantik! HAHA XD. Lagi-2 Irfan tu!


Anyway, kalau awk nak tau, tadi Aina buat something mcm.. harrasing tau! Macam mengarut je! Saya jauhkn diri sye drpd dia sampai saya nak jatuh kerusi dah! Memang giler lah! Sakit perut ketawa!


Oh yeah.. Adik merajuk dengan saya! Atiqah tu haa.. Dia cakap saya x tegur dia. Alaaaa, saya x perasan pun. Semalam pun rasanya saya x tegur dia. Kesiannyaaa! Selalunya dia yang tegur saya. Dia yang datang kat tempat saya!


Semalam, Izzati pegang bahu saya. Saya ingatkan tu Atiqah so, saya pegang tangan dia balik. Then, Nisa tegur, ckp, apa pegang-pegang ni? Saya dgr suara Izzati. Pusing belakang... Hmmphhh.. Izzati rupanya! Ingatkan Atiqah!


Alah, adik, janganlah marah kakak! Jangan merajuk.. Kalau adik merajuk, kakak pun nak merajuk lah! Tapi... just x boleh je~ HAHA XD. Kakak mana boleh nak merajuk dekat adik! Ala baby baby, nanti kakak pujuk eh, sayang? Alalaala.. Jgn merajuk eh????


Okay, tadi saya buat homework Maths. Lepas tu, yang soalan nombor 2 tu kan, saya tengok jawapan dekat belakang, jawapan dia 84. So, betullah bende yg cg buat. Saya mula-2 buat dlm buku tulis tu lah kan. Lepas tu, just 2 step lagi siap, saya berhenti, baring kat atas lantai, tengok mak saya... HAHA XD. Mak saya cakap, letih eh? Pastu, saya suruh dia ajar Maths. Then, bila dia ajar tu, dpt jawapan 84.


Bila saya check jalan kira saya dengan mak saya tu, rupa-rupanya betul je semua. Cuma x siap lagi je. HAHA XD. Buat penat je gi tanya dia. He3x. X per, kalau x bertanya, nnty sesat pulak.


Oh, saya bangga sebab sekarang ni saya dah kurangkan facebook! So, kpd org-2 yg selalu tgk sye on tu, kalau tengok saya x on dah, biasa lah tu. Nak tukar angin. Letihlah menghadap Facebook je! Naik power spect nanti! Tengok tv lagi bagus! HAHA XD. Sebenarnya tidur je kat depan tu. Tv buka, pasang air-cond, mata tutup. HAHA XD. 


Saya bangun pukul 5.26 p.m. tadi, dgr-2, Pakwan ding dong. Eii, sakit hati! Everything gelap je tau! Cuma tv yang menyala. Hmphhh, lupa pasang lampu lah tengah hari tadi. Pastu, Pakwan bising-2 suruh buka pintu untuk my brothers! Eii, Aiman ni... Mama dah bg kunci rumah kan? Mengada x bawa tu pehal?! Pastu, Aiman jerit cakap nak hujan dah. Saya kelam-kabut cari somewhat mcm jacket, pastu, cari kunci. HAHA XD. Saya x tau mana saya letak dompet saya. Tengok-2 ada atas meja. Lepas tu, cpt-2 saya buka. Lepas buka, tros blah gi ruang tamu. 


Okay, assalammualaikum! Letih, nak rehat. He3x. Pdhal nak tengok tv. Okay, again, assalammualaikum!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google