Wednesday, May 30, 2012 | 4:30 PM | 0 Alien
NO NO NO! Someone, help me! Don't tell me saya dah suka dekat ROMANCE ni haaa...
Kan pagi tadi, kalau awak baca post saya yang pasal Baekhyun and ke'romantik'kan watak dia dalam fanfic tu, awak fahamlah bende yang saya maksudkan ni.
Saya tak sanggup mengaku saya suka kat benda-2 romantik nih!
Saya selalunya kalau baca fanfics romantik, saya tak touching pon! Tapi tetibe pagi tadi, pukul 12.00 - 1.55 a.m., saya tetibe touching bila baca part romantik Baekhyun and Haebin! JUST BAEKHYUN AND HAEBIN!
Bukan Haebin dengan orang lain! Dalam fanfic ni, Baekhyun memang giler giler charming! Kalau Baekhyun yang dalam fanfic ni jadi suami saya, confirm saya tak cari yang lain! Tak pandang dah Sehun or Luhan or Lay! Tu pon KALAU dia jadi suami saya. Berangan lebih dah nampaknya ni!
Tapi semua tu just angan-2 yang tak akan jadi kenyataan! But who knows kan? HAHA XD. Okay, ni lagi mengarut. Diaorang beza somewhat macam 6-8 years old dengan saya! Kalau Kwangmin tu, tak pe lah gak! Kita beza 4 tahun je! He3x....
Okay lah, my mom dah suruh masak nasi. Assalammualaikum!


