________________________________________________________________________________________
Friday, May 4, 2012 | 9:59 PM | 0 Alien
HAHA XD. Aina, see, saya buat tajuk nih!
Okay, dah 3 hari berturut-turut saya malu. HAHA XD. Semuanya berkaitan dengan cikgu!
Hari pertama - Rabu , 2 May 2012
Saya malu sebanyak... maybe 3 kali masa Bahasa Arab. Great, just... great. Huh, mula-2 masa present tu. Ye lah, yg part saya terus tutup muka lepas nampak muka mua'llimah kat depan tu. Then, masa mua'llimah tegur, suruh ubah kertas mahjong tu punya tempat. Kene letak kat tmpt BA, jgn masuk kat kawasan orang. Huh, tu dah 2 dah. Yg ketiga, malu sebab silap faham soalan. HAHA XD. Dalam otak saya just ingat soalan 5 je. So, saya gi jawab 'anta' while the right answer is 'hiya'. Babo! Memang malu giler lah! Mua'llimah siap cakap, "yang Aida Sabrina tu ----" Ahh, malu!!!
Hari kedua - Khamis , 3 May 2012
Masa tu masa BI. Cg Kamilah x dtg, so, cg Muizz ganti. Masa tu, black out. Panas! Then, cg tanya, "selalunya kalau black out, korang buat apa?"
Saya ingat ade orang nak jawab, so, saya jawab lah, "tido." Last-2, x de sapa jawab! Saya sorg je yg jawab. Masa saya jawab tu, semua senyap! Malunya! Then, diaorg ketawa. MALU SEYH!!!!
Then, bila Faten ngan Aina ckp, "sweet couple" kuat-2. Seryesly malu!
Hari ketiga - Jumaat , 4 May 2012
YANG NI PLG MEMALUKAN! HAHAHA XD! Malu giler! Okay, masa tu, saya dgn Aina baru lepas ckp psl kerja dgn Cg Saravana. And then, masa otw nak gi kelas, still dkt dpn bilik guru, sye makan biskut tiger tu. Then, masa saya nak masukkan bende alah tu mulut, tetibe ade satu ustaz tu keluar drpd bilik guru, pandang saya! God, malunya! Then, cg tu pandang tepi, ketawa! Bayangkan, ustaz ketawa! Saya supposed to bagi salam kat dia but x boleh sbb tgh makan. Masa tu, saya pandang tepi and stopped, tunggu Aina. Masa tu saya pon ketawa sama! SAYA MAKAN BERJALAN DPN USTAZ! X tau nak letak muka kat mana.
Then, Aina tanya saya, saya buat apa sampai ustaz ketawa.. Then, sye x leh jawab sbb malu giler!
Ustaz, harap ustaz x ingat muka saya! Malunyaaaaaaaaaaaa!!!
So, tu lah kisah 3 embarrassing moments saya.
Tadi, saya kena dengar si pakcik Saiful Hadi baca ayat-2 Arab dia. Huh, mampos x.x Ayat dia seryes ayat yg sye x tau! Buatlah ayat yg sng, jgnlah buat ayat yg susah! Ingat sye ni pandai Arab sgt ke?!
Then, sebab saya baik, chewahh, baik lah sgt, sye tlg dia buat 1 ayat senang. Huh, nasib lah kene dgr dia baca. Then, dia mcm nak cheat tau masa baca kat saya tu. Then, saya geram, saya suruh dia buat elok-2 and... ter-tendang dia. HAHA XD. Ambik kau~
Arif ckp kat dia, dia kena berhati-hati dgn saya. Arif ckp saya garang. HAHA XD. Pastu, bila saya mcm geram sikit dkt Saiful Hadi tu, Arif ckp, "dia sikit lagi nak cakap f--k."
Haaa, x de maknanya! Saya x cakap perkataan gitu lah! Kalau 'ngarot' tu standard lah kan? Biase~ Kalau perkataan tu, x terlintas difikiran pun nak ckp! X hingin!
Pastu kan, bila dah nak balik tu, Izzati 'singgah' kat tempat Hadi bce kat saya. And then, dia ckp bende ntah! Ngarot je -,-. Pastu, Arif gi kacau bila dah nak balik tu, dia cakap, "isteri yang baik." Banyak kali kott dia ckp ayat tu! Ewwww... Saya buat x tau je sebab masa tu saya tengah suruh Hadi hafal semua ayat! Quarrel lah sikit. Mana boleh berlembut dgn org mcm tu.
Ade ke patut dia ckp, dia x nak hafal semua? Pdhal mua'llimah dah suruh hafal semua! Saya kena dgr dia baca Rabu ni. SEMUA! Kalau dia x dpt, mua'llimah call mak dia. Then, bila mua'llimah keluar, dia ckp, dia nak hafal 1 ayat yg dia x baca lgy kat sye tu je. Amboi-2, mentang-2 awk tu tinggi and lelaki, x bermaksud awk leh suka-2 je buat gitu!
Saya ckp kat dia, berdosa lah buat mcm tu! Mua'llimah dah amanahkan! Kau nak tanggung dosa tu ke?! Pastu, dia ckp, dosa kau, bukan dosa aku! Then, adik saya yang baik tu cakap, tengoklah, sapa puncanya! HAHA XD. Tros dia ckp dgn Faris. HAHA XD. Cayalah adik! Kakak sayang adik!
Oh, esok birthday Saiful Hadi. So, here I am, to wish him happy birthday in advance. Bukannya dia baca pun. Saja je -,-. Nanti sye post kat FB dia.
Whoa, lgy 9/10 hari lgy birthday saya! X sabarnyaaaaaaaa!!! Also, Ahad ni birthday my Baekhyun!!!!
I'm too excited! My Baekhyun is also Taurus lah! I love you! Ahhhh, seriously, I love you! boleh x kalau saya nak kahwin dgn dia?! HAHA XD. *blush* Thinking of him makes me happy!
Tengah tulis novel yg bertajuk Biarkan Hati Berbicara with a whole new plot! Plot yg hari tu sye ckp kat Nisa or kat awk tu, dah bertukar! Ahh, I'm too excited! Baru chapter 1 je. Malam ni nak baca Geronimo Stilton! So, assalammualaikum!!
#LayanLaguCintaBersatu
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
My embarrassing moments x.x
HAHA XD. Aina, see, saya buat tajuk nih!
Okay, dah 3 hari berturut-turut saya malu. HAHA XD. Semuanya berkaitan dengan cikgu!
Hari pertama - Rabu , 2 May 2012
Saya malu sebanyak... maybe 3 kali masa Bahasa Arab. Great, just... great. Huh, mula-2 masa present tu. Ye lah, yg part saya terus tutup muka lepas nampak muka mua'llimah kat depan tu. Then, masa mua'llimah tegur, suruh ubah kertas mahjong tu punya tempat. Kene letak kat tmpt BA, jgn masuk kat kawasan orang. Huh, tu dah 2 dah. Yg ketiga, malu sebab silap faham soalan. HAHA XD. Dalam otak saya just ingat soalan 5 je. So, saya gi jawab 'anta' while the right answer is 'hiya'. Babo! Memang malu giler lah! Mua'llimah siap cakap, "yang Aida Sabrina tu ----" Ahh, malu!!!
Hari kedua - Khamis , 3 May 2012
Masa tu masa BI. Cg Kamilah x dtg, so, cg Muizz ganti. Masa tu, black out. Panas! Then, cg tanya, "selalunya kalau black out, korang buat apa?"
Saya ingat ade orang nak jawab, so, saya jawab lah, "tido." Last-2, x de sapa jawab! Saya sorg je yg jawab. Masa saya jawab tu, semua senyap! Malunya! Then, diaorg ketawa. MALU SEYH!!!!
Then, bila Faten ngan Aina ckp, "sweet couple" kuat-2. Seryesly malu!
Hari ketiga - Jumaat , 4 May 2012
YANG NI PLG MEMALUKAN! HAHAHA XD! Malu giler! Okay, masa tu, saya dgn Aina baru lepas ckp psl kerja dgn Cg Saravana. And then, masa otw nak gi kelas, still dkt dpn bilik guru, sye makan biskut tiger tu. Then, masa saya nak masukkan bende alah tu mulut, tetibe ade satu ustaz tu keluar drpd bilik guru, pandang saya! God, malunya! Then, cg tu pandang tepi, ketawa! Bayangkan, ustaz ketawa! Saya supposed to bagi salam kat dia but x boleh sbb tgh makan. Masa tu, saya pandang tepi and stopped, tunggu Aina. Masa tu saya pon ketawa sama! SAYA MAKAN BERJALAN DPN USTAZ! X tau nak letak muka kat mana.
Then, Aina tanya saya, saya buat apa sampai ustaz ketawa.. Then, sye x leh jawab sbb malu giler!
Ustaz, harap ustaz x ingat muka saya! Malunyaaaaaaaaaaaa!!!
So, tu lah kisah 3 embarrassing moments saya.
Tadi, saya kena dengar si pakcik Saiful Hadi baca ayat-2 Arab dia. Huh, mampos x.x Ayat dia seryes ayat yg sye x tau! Buatlah ayat yg sng, jgnlah buat ayat yg susah! Ingat sye ni pandai Arab sgt ke?!
Then, sebab saya baik, chewahh, baik lah sgt, sye tlg dia buat 1 ayat senang. Huh, nasib lah kene dgr dia baca. Then, dia mcm nak cheat tau masa baca kat saya tu. Then, saya geram, saya suruh dia buat elok-2 and... ter-tendang dia. HAHA XD. Ambik kau~
Arif ckp kat dia, dia kena berhati-hati dgn saya. Arif ckp saya garang. HAHA XD. Pastu, bila saya mcm geram sikit dkt Saiful Hadi tu, Arif ckp, "dia sikit lagi nak cakap f--k."
Haaa, x de maknanya! Saya x cakap perkataan gitu lah! Kalau 'ngarot' tu standard lah kan? Biase~ Kalau perkataan tu, x terlintas difikiran pun nak ckp! X hingin!
Pastu kan, bila dah nak balik tu, Izzati 'singgah' kat tempat Hadi bce kat saya. And then, dia ckp bende ntah! Ngarot je -,-. Pastu, Arif gi kacau bila dah nak balik tu, dia cakap, "isteri yang baik." Banyak kali kott dia ckp ayat tu! Ewwww... Saya buat x tau je sebab masa tu saya tengah suruh Hadi hafal semua ayat! Quarrel lah sikit. Mana boleh berlembut dgn org mcm tu.
Ade ke patut dia ckp, dia x nak hafal semua? Pdhal mua'llimah dah suruh hafal semua! Saya kena dgr dia baca Rabu ni. SEMUA! Kalau dia x dpt, mua'llimah call mak dia. Then, bila mua'llimah keluar, dia ckp, dia nak hafal 1 ayat yg dia x baca lgy kat sye tu je. Amboi-2, mentang-2 awk tu tinggi and lelaki, x bermaksud awk leh suka-2 je buat gitu!
Saya ckp kat dia, berdosa lah buat mcm tu! Mua'llimah dah amanahkan! Kau nak tanggung dosa tu ke?! Pastu, dia ckp, dosa kau, bukan dosa aku! Then, adik saya yang baik tu cakap, tengoklah, sapa puncanya! HAHA XD. Tros dia ckp dgn Faris. HAHA XD. Cayalah adik! Kakak sayang adik!
Oh, esok birthday Saiful Hadi. So, here I am, to wish him happy birthday in advance. Bukannya dia baca pun. Saja je -,-. Nanti sye post kat FB dia.
Whoa, lgy 9/10 hari lgy birthday saya! X sabarnyaaaaaaaa!!! Also, Ahad ni birthday my Baekhyun!!!!
I'm too excited! My Baekhyun is also Taurus lah! I love you! Ahhhh, seriously, I love you! boleh x kalau saya nak kahwin dgn dia?! HAHA XD. *blush* Thinking of him makes me happy!
Tengah tulis novel yg bertajuk Biarkan Hati Berbicara with a whole new plot! Plot yg hari tu sye ckp kat Nisa or kat awk tu, dah bertukar! Ahh, I'm too excited! Baru chapter 1 je. Malam ni nak baca Geronimo Stilton! So, assalammualaikum!!
#LayanLaguCintaBersatu
|