Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, May 25, 2012 | 4:28 PM | 0 Alien
I'm jealous with that character even though she's not even real. 


Ahh, if only...


If only I'm Haebin... I'd be very happy and grateful!


You know, it's not bad living with 12 HOT ALIENS! Gaah, I'm getting infected with this story! Even Nisa just asked me today, "awak ni alien ke apa?!" 


I don't remember kenapa Nisa tanya saya macam tu... HAHA XD.


Anyway, this story is just so daebak! I'm going crazy with this story!


I'd love to be Haebin, living with 12 GREAT + CARING aliens with 6 of them have powers! Ahh, I'm going crazy!


Kris can fly! Great! But I don't really like him. HAHA XD. 
In this story, Haebin is claimed to be his soulmate. Hmmm... HATE IT!!!!! 
I started to hate his character when he KISSED Haebin when she's drunk! Ahhh, pity my Bacon! 


Luhan have telekinesis! Oh My God! That's just so damn great! 
If I'm Haebin, I'd tell him to clean and tidy up the house!
That would be awesome! Ahhhh, I can imagine his face right now! How cute!


Lay can heal people! This is the power that I want the most!
I'd tell him to heal me. HAHA XD. 
I'm serious here. It hurts, you know! 
This is hurt. I wish I can heal myself.


Chen and his thunder/lightning! Hmmm...
Okay, it's scary! HAHA XD


Xiumin can freeze things! Ahh, so cute! 
Okay, x de kene mengena cute dgn freeze ni. Siapa kesah? 


Tao can stop the time! This is awesome!


If only I can stop the time... 
I will use the power in KH class...
I wanna change something... 
I wanna change her seat... I want her to sit beside me, at least near me...


You see, I miss going out with her, talking to her, laughing along with her and teasing her.
I miss her laugh so badly!
Why the hell is she in 1K?!  -sorry, kasar sikit ayat-


Awak jahatlah... Kenapa awk selalu hang out ngan orang lain?
Ye lah, saya tau... Saya mana boleh merajuk dengan awak. Nak marah awak pun tak boleh. 
So, janganlah buat saya macam ni! Macam awak x tau saya ni macam mana...
Saya x tau lah... Pernah ke saya lebihkan orang lain drpd awak? Hmmmmmmmmm....


Okay, anyway, saya akan still sayang awak sampai bila-2! HAHA XD. Buat ayat sedih pulak tadi. Mengarutlah tu. Kalau dia baca, mesti dia laugh macam org gila! Dia mana jiwang, mcm sye. 


Kalau nak bezakan jiwang saya dengan dia, saya punya jiwang lebih sikit... KOTT. 
Saya suka orang yang sweet sikit. Tapi dia? Hmmm.. Ntahlah. Macam x de perasaan je. 


Okay, x de kene mengena pulak dah...


Yang penting, saya nak sangat jadi Haebin!
Dia dengan Baekhyun sweet giler! Saya ship dia dgn semua kecuali Kai, Kris and Chanyeol!
X suka dia dgn 3 orang alien tu! X suka! X suka!
Dulu kan saya ade ckp saya minat Kai, but skrang x dah. X suka! 
Eiii, how in the eart saya boleh minat dia dulu?! Macam x de taste je!
Baik saya gi minat Double I drpd dia! 




AINA!
Bila awak x datang je, banyak kali saya nampak Double I! Giler lah! Cutenya dia!
OMG! Kenapa dia cute sangat?
Also, saya x nampak langsung MH yang baru nih! Dia menghilang! Ke x dtg?
Jadual dah tukar! Tapi saya x salin!
Punyalah bagus saya ni! Tapi saya dah minta dekat Adlin. Nasib baik dia baik!
Tu lah, cakap-2 lagi, tros lupa nak salin jadual. Nasib baik kertas untuk magazine tu saya bawa balik!


Okay, ckp psl tu, saya nak gi cari bahan-2 jap. Okay, assalammualaikum! Naruto, here I come!




PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google