Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, May 7, 2012 | 12:00 AM | 0 Alien
Yes, as you wrote, I AM A CRUEL FRIEND! I admit... Yes, I'm a cruel friend.


Okay, lepas ni, ape nak jadi, jadilah. Saya x kesah. Kalau awk x nak kawan saya, kalau awak nak merajuk dengan saya, or kalau awak nak benci saya sekali pun, saya x kesah. Asalkan awak tahu satu benda nih. Saya x nak kawan-2 awk yg lain rasa ape benda yg saya rasa. X kesah lah kalau awak langsong x nak kawan dengan saya pun... Yeah, I'm taking the risk so that you know what I don't really like about you. So that your friends x akan rse bende ni. 


So, baca bismillah and baca nih...


So, assalammualaikum.


I've read your blog. Yes, I am a cruel friend. I'm sorry that I can't be a good friend for you... I've tried but I'm not Nobody... I'm not perfect. But you're not perfect either.


You keep sulking and sulking. I'm tired of it. I'm sick of it. Do you expect me to console you every time you sulk? I'm sorry, I can't. I may be good at consoling my ex-classmates but I'm not good enough to console you. Honestly, I don't really like when people sulk! I don't care is it's a boy or a girl. Both are the same! They're just a pain in the ___ when they sulk! 


You know, you're a good friend for me. Yes, I don't really care if you have made me sad or mad but you're a good friend. I appreciate our friendship. But you sure have a problem. You should stop sulking! Please... Stop sulk. Please be more matured! 


Setiap kali saya cakap salah, or cakap bende yg x de lah menyakitkan hati sgt, you always SULK! Aren't you tired of sulking? You know, saya dah letih sgt. Saya stress lah kalau macam nih.


Awak asyik cakap awak stress. Awk pernah x terfikir yang saya ni pun stress juga? Saya x tunjukkan yang saya stress. Saya x tunjukkan yang saya sedih. Saya just pretend yg nothing happened. Saya just plastered a big smile on my face. Setiap hari saya senyum. Pernah ke, dlm satu hari tu, awk nampak sye x senyum? X pernah kan? Tapi pernah x, dlm satu hari tu, saya nampak awk x senyum?


PERNAH. SANGAT.


Kenapa saya x macam awk? Kenapa saya x merajuk? Sebab saya x nak people get sick of me. Saya x nak people muak dengan perangai saya. Saya dah letih dgn semua ni. Saya x nak orang yg sye sayang rasa apa yg saya rasa. Sebab tu saya tulis blog post ni. Kalau x, saya akan biar je awak merajuk and merajuk.


Saya ade banyak masalah sebenarnya. Dengan diri saya sendiri (you know what I meant), dengan family (you also know what I meant), dengan friends (again, you know it) ... Tapi saya still smile and saya x merajuk. Kalau saya ikutkan perasaan, habis lah semua orang saya marah. Kalau x pon, saya x bercakap. 


Memang awak ingat senang je nak pujuk saya. But something you have to know, mmg senang nak pujuk saya KALAU awak tahu macam mana nak pujuk saya. Tapi awak tahu ke macam mana nak pujuk saya? X pon~ 


In this world, hanya beberapa orang je yang boleh pujuk saya. 


1) My dad
2) My mom
3) Qistina


Tu je. Orang lain x tau pun macam mana nak pujuk saya. Sebab tu saya x merajuk. Sebab saya tahu, x de sapa yang akan pujuk saya and then, saya akan terus rasa stress kalau saya merajuk.


Dah byk benda saya faced through. Kena ejek, kena prank, banyak lagi lah... Tapi macam mana saya boleh keep smiling? Sebab saya tahu yg org x suka tgk sye sedih. My late grandpa mesti sedih kalau tgk saya sedih. And diri sye confirm akan sedih kalau tengok saya sedih. Sebab saya akan pikir, kenapa saya ni pathetic sangat? WHY THE HELL AM I SO PATHETIC?!


Sebab tu saya x merajuk.


Awak x rasa yang awak selfish ke? Ye, saya pun selfish gak kan sebab tulis blog post ni kan? Awak selalu sgt merajuk and ikut mood awk. Awk ingat awk sorg je ke ade mood? Saya pun ade tapi saya simpan bad mood saya tu jauh-2. 


Awak memang suka bersangka buruk dekat saya kan? Memang saya ni jahat sangat kan? Sampai awak nak tulis yg saya dengki sebab awk happy... FYI, saya x dengki. Kalau awk happy, saya pun mesti happy. Buat apa saya nak dengki? 


Also, you're totally not a good listener for sure, kan? Bila awak cerita, saya dengar je. Bila saya cerita, awk buat muka. Tapi saya x merajuk pun dgn awk. Something yg awk kene tahu...


MY HEART BROKE INTO PIECES JUST BECAUSE OF YOU.


Saya sakit hati. SANGAT! Tapi apa saya buat? Saya act macam saya x rasa apa-2. Saya still senyum. So, x boleh ke awak senyum je?


Awak patut bersyukur yang awk ade family my best... Family saya? Busy je... Busy memanjang... I don't really get to know the real meaning behind the word happiness. Kalau dulu, my happiness is at school. Sekarang? My happiness kat mana? School lagi ke? 


Okay, I guess ni dah cukup.


SAYA MINTA MAAF. I'M SORRY. MIANHAE.


Sebab....


I'M NOT A GOOD FRIEND. I'M JUST... A CRUEL FRIEND.




Tapi kalau saya cruel, awk tu apa?




Sorry sebab saya just tulis ikut perasaan. Tapi seryesly, kalau awk mmg x nk kawan dgn sye pun, at least tlg lah berubah demi diri awk n kwn awk sendiri. ^_^


X per kalau awk x anggap saya sebagai kawan awk. Saya redha... Sebab tu saya ambil risiko ni. X per lah, at least, kalau awk berubah and then, kwn-2 awk x rse ape yg sye rse nih, dpt lah jugak sye pahala sikit...


So, maybe.. ni je. 


You must know that I'll never hate you. 
I won't hate my friends or my ex-friends.


Assalammualaikum.



From your cruel friend,

BDA




PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google