Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, May 24, 2012 | 10:23 PM | 0 Alien
Special post for her!


I just remembered to do this when Nisa asked me, "mananya post yang awak cakap kaler pink tu?"


Ewah-2, birthday dia hari ni kott. Bukan semalam lah. So, post tu buat hari ni lah. x kan nak buat awal pulak? He3x. 



Sorry lah awak, gambar special untuk awak x de. Nanti saya buat. Hari ni, saya nak... Emmm.. Tau-2 je lah. Merehatkan minda. 

Okay, let's start the post!!!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU~
HAPPY BIRTHDAY TO YOU~
HAPPY BIRTHDAY TO NISA~
HAPPY BIRTHDAY TO YOU~!

I HOPE YOU'LL LIVE HAPPILY EVER AFTER DENGAN SIAPA-2 JE LAH YANG AWAK SUKA.

Nak tulis apa lagi?

Ye lah, awak pun tahu, saya mana reti nak buat ayat best-2 gini. X de idea. 

Uhhh...

HOPE YOU CAN BE MY BEST FRIEND FOREVER ^_^

***************************************************************

I miss her. Bila dia x datang, bdk perempuan kelas kita x bising sangat. Kalau budak lelaki tu, bising je setiap masa. Dia dtg ke, dia x dtg ke... Sama je. Bising!

Tadi, Syauqi ingat Aina datang. HAHA XD. Masa tu masa Arab, dekat TMK. Pastu, LCD tu mcm... buat hal. Gitu lah. Pastu, Syauqi cakap, "mana budak Briged IT ni?! Aina Basyirah!" 

Then, orang ckp, "Aina Basyirah x de! Dia x dtg lah!" HAHA XD. Buat malu je. 

Okay, seryesly, walopon best dpt pinjam meja dia, tapi boringlah dia x de! Ainaaaaa, cepatlah balik! HAHA XD. Pergi pun belum lagi, nak balik dah?! 

Saya letak buku teks BM saya je dlm meja dia. Byk yg sye bawa balik sebab nak buat nota. KH, GEO, AGAMA. SEJ pun akan dibawa balik. Ahhh, bestnya nanti dapat cuti! Tapi kena buat yang NIE magazine tu! Bencinyaaaaa.. Idea dah ade, tapi malas nak buat pulak. MWAHAHA XD. 

Semalam saya lupa nak tulis psl ni. 

Saya x suka lah Syauqi tu bila masa MT je, dia belagak. Ye lah, 'pelajar terbaik Pahang' untuk Maths kan? Belagak pandai lah! Orang dah pandai kan, so, x payah buat latihan... Otak tu dah 'terer' sgt... Bluewk! Muntah darah! Even the best student in ape-2 subjek pon, diaorg kene berlatih untuk tingkatkan kemahiran or blah blah. Bukan mcm dia. Belagak lebih pandai drpd cikgu! Tch!

Hari Selasa tu, dia silap buat, pastu, dia bagi alasan itulah, inilah, mcm dia lebih pandai drpd cikgu. Lepas tu, Arif rasanya, ckp kat dia, "dah, sanalah. Cikgu lagi pandai daripada ko! Cikgu belajar lagi tinggi!" HAHA XD. 

Dia perasan macam dia dah confirm-2 boleh dapat band 6 tu. Dia boleh ke ajar kawan-2 dia? Saya tgk dia terang dkt whiteboard hari tu mcm ntah apa-2 je! Blah lah pakcik tu! Pergi je lah ajar Izzati ngan kawan-2 awak tu! Tengok, Izzati boleh faham x ape bende yang awak ajar! Haaa, tu baru betul band 6! 

Ni tak, dia ajar macam ntah apa-2, belagak macam hebat sangat... Kalau dia boleh ajar mcm cikgu ajar or better lagi, barulah saya respect dia. Saya x suka the way bila cg suruh semua buat latihan, dia x buat. Eleh, org lain pun faham gak bende yg cg ajar. Orang lain terer gak nak buat bende alah tu. Tapi x de lah belagak hebat sgt mcm dia smpai terus x buat langsung latihan dlm buku! Belagak macam the best Maths student in the world pulak dahh... 

HAHA XD. Kalau dia pergi kelas 1K, lagi lah terserlah kebelagakannya tu. Ye lah, 1K baru belajar smpai mana... Mestilah belagak je diaorg tu. Silap-2, kalau Abang tukar kelas, dia pun sekali belagak. Tapi harap dia x mcm tu lah. Tapi mmg dia kdg-2 belagak kan? Tapi Syauqi punya kebelagakkan tu mmg tiada tandingan lah! Bagus! 

Okay, assalammualaikum! Nak tidur! Eh, awalnya... Saya nak baca novel lah. I mean, baca GERONIMO STILTON! AHHHHHHHHHHHHHH... Geronimo, here I come!


#RinduGeronimoStilton!



PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google