Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, May 13, 2012 | 7:42 PM | 0 Alien



HAHAHA XD. 


Okay, saya tahu, macam mengarut je start post ni dengan HAHAHA XD tu. 


Oh, btw, hari ni hari ibu! Siapa sambut Hari Ibu kat sini? 


Korang buat apa? Bagi hadiah? Wish your mother Happy Mother's Day? 


Saya? Saya just wish je mak saya. X bagi apa-2 pun. X de bajet. HAHA XD. Nampak benor menipu. ^^


Bajet ade cuma x tau nak beli apa. Huh, x simpan duit lah saya bulan ni... Tapi xper, duit boleh dicari.. HAHA XD. Nanti pau ayah saya, minta duit ganti. HAHAHA XD. *evil laugh*


Okay, poster tu, texture dia saya curi and ambil drpd BLOG NI


Gambar mak saya tu, saya curi drpd FB dia. HAHAHA XD. Saya x simpan gambar dia yg cantik-2. Gambar dia yg cantik ade, tapi sibuk pulak muka sye ngan kkk sye tu. 


Anyway, walopon malam semalam and tadi saya ade x puas hati dgn dia, sbb dia asyik marah-2 je, tapi sekarang ni, hati saya baik. Rajin nak buat poster.


Tadi, masa gi out dgn family, ingatkan nak belikan mak saya hadiah, guna duit sendiri lah, tapi kan, x jumpa pulak barang yg menarik. Hmmm... So, esok je lah saya beli.


Beli untuk dia masa birthday saya... HAHA XD. Sepatutnya dia yg bg hadiah kat sye masa esok. Oh yeah, saya dah tau saya akan dapat apa.


Jeng jeng jeng... 


Tapi hadiah tu x de lah menarik sgt. Biase je...


Nak tau?


Hmmmm....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


EXTERNAL HARD DISK!


HAHA XD. See? X best pun hadiah tu. Mak saya ckp, dia dah buntu nak bg saya apa. Ade ke patut dia suggestkan nak bagi MANGKUK TINGKAT sebab dia nampak novel SI MANGKUK TINGKAT tu?! HAHA XD. Setakat mangkuk tingkat, bukan birthday saya pun boleh dapat. Tapi saya x nak je. Pastu, dia nak belikan saya baju. Eleh, setakat baju... Bende lain?! Then, dia ckp, external hard disk, nak?! RM200++ tu... Pastu, bila saya fikir, boleh gak. 


Boleh saya simpan byk-2 lagu, gambar dan lain-2! Dah lah susah nak dapat~ Susah tau nak kumpul RM200++ ni! Kene kumpul 2 bulan, baru boleh dpt RM200++ ni. Kalau sebulan, boleh, tapi x boleh belanja lah pulak. Hmmm....


Saya suka lah gak hadiah tu! 


Saya excited nak tunggu birthday saya! HAHA XD. Mengarut lah tu. 


Anyway, hari ni birthday my twin!!! Sapa lagi? HAMIZAH lah! Izzati, setakat best friend, ape kelas? Twin lagi bagus! HAHA XD. X beli hadiah untuk dia. Nanti je lah, tunggu bulan depan, tu pun kalau ade bajet. Bulan ni, birthday Nisa lagi... HAHA XD. Habis duit saya kalau macam ni. 




Esok, tepat pukul 3.05 a.m., saya berusia 13 tahun! I'm excited! 


Saya akan buat alarm pukul 3.00 pagi so that saya akan terjaga masa my last moment jadi budak 12 tahun. 




Okay, birthday, birthday gak.. Homework ni semua x siap! HAHA XD. My mom punya pasal! Blame her! Dia yg ajak saya keluar! Saya sebenarnya x nak, tapi bila teringatkan hari ni Mother's Day, so, saya ikur juga lah. 


Komsas, confem confem dan confem saya akan skip banyak. HAHA XD. Bila cg check, buat mcm dah siap. HAHA XD. Steady je~ Geo, nota tu, insyaAllah dlm masa 2 jam boleh siap, tu campur on fb sekali lah. Nota Sejarah, saya buat hari lain! Nota science, saya tertinggal dkt bawah meja! Ahhhh, macam mana boleh tertinggal?! Harap esok cg x dtg! X pun, masa rehat nnty saya tiru Aina or Hamizah or Atiqah or sapa-2 yg baik!!! He3x.




Okay, homework sudah memanggil.. Tapi kena solat dulu. Assalammualaikum!!!






#Sejak hari Sabtu, bila saya bangun, saya akan fikir, bila birthday saya?






Aina cakap saya je yg excited bila nak sambut birthday. Ye lah, saya mengaku... He3x... Mmg sye excited pun! Sebab apa? Sebab... Ntah lah. Dah semulajadi saya excited and happy, so, nak buat macam mana?! Saya akan make sure esok Qistina datang, and saya akan rehat dgn dia!!!! 




Happy Birthday in advance to Aida Sabrina bt Ahmad Faiz bin Zulkifly...
I miss you, atok daddy!!! May you rest in peace ^_^


I miss when I celebrate my birthday with my grandpa. Does he feel the same way too? HAHA XD. Mengarut dah tu. Okay, KOMSAS, saya nak datanglah ni! Again, assalammualaikum!


Agak-2, esok ayah balik x? Seryes saya cakap, kalau dia x balik, jgn harap saya nak cakap dgn dia! Mark my words! I'm not trying to be a anak derhaka but kalau perangai dia ntah apa-2 gini, nak buat mcm mne kan? Tgk lah, kalau mood saya baik, saya cakap lah dgn dia. Kalau x, bye-2! He3x... Tapi saya x rse sye boleh x bercakap dgn dia. 

Labels: , , ,


PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google