Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, May 10, 2012 | 8:39 PM | 0 Alien
Good news ke x ni eh?! Bagi saya macam bad news je~ HAHA XD. Kidding, kidding ^_^


Bad news for those yang dah serabut tengok post YADCP kat blog saya ni je.


Good news for those yang baca YADCP.


Atas pertanyaan dan permintaan seorang kawan saya ni, SAYA AKAN UPDATE YADCP MINGGU NI! Say thanks to her!


Sebenarnya malas tapi bila dia dah cakap gitu, saya nak update lah. Gi mampus novel Biarkan Hati Berbicara. Wahhh, kasarnya. He3x. X de lah, sye still akan tulis BHB tu tapi nanti~ YADCP diutamakan!


##############################


Anyway, saya nak cerita pasal kat sekolah tadi.


Masa English, cikgu Muiz ganti. Okay, saya x kesah lah pasal dia. Saya ajar Sal masa tu. Hehehe... Mentor yang baik, contohi saya! Bukan macam orang tu, x ajar pun mentee dia. HAHA XD. Terasa x? Terasa x? 


Sepatutnya ajar Sal masa petang, somewhat like pukul 3 gitu. Tapi susah lah. Kene stayback! Malasnyaaa! 


Disebabkan saya x nak stayback, saya ckp kat Sal, saya ajar dia masa BI sampai Science nanti. Cikgu x datang straight 2 jam tu. So, boleh ajar dia. Dia cakap okay. So, x payah stayback. Bestnyaaa~ Masa rehat tu, saya call mak sye, ckp balik 2.40.


So, masa BI tu, Sal duduk menghadap saya and then, saya ajar dia. Lepas tu cg masuk. Who cares kan kalau cg masuk? Buat dunno je~ 


Senang ajar Sal. Ajar sikit, terus faham. X de lah sikit sgt. But boleh tahan sikit nya lah. X de lah nak kene explain panjang lebar mcm kalau ajar Faresha. Tapi kalau Faresha tu pon best gak ajar dia. Sebab kalau dia x faham, dia terus tanya. Sal ni macam malu sikit kott atau dia selalu pendam. 


Masa saya ajar Sal, cikgu tanya, "Bahasa Arab ke ni?" 


Saya cakap, ye. 


Pastu, saya ajar Sal balik. HAHA XD. Macam jahat je kan? Macam rude gitu. But saya x kesah lah. Yg sye tau, nak habiskan cpt ajar Sal. Lepas tu boleh tido or main-2! Pastu, x lama lepas tu, cg dtg belakang, cg tanya, "kenapa awak pakai STOKING dekat tgn awak?"


Saya ketawa masa tu. Faresha ckp, "tu bukan stoking cikgu."


"Untuk apa awak pakai tu?" cikgu tanya.


"Aurat."


"Cikgu x faham. Kenapa cg x pakai benda tu?"  Blur jugak cikgu nih! X kan x paham lagi?!


"Cg x pakai sbb tgn cikgu bukan aurat. Aurat lelaki drpd pusat hingga lutut" saya cakap. Kan ade kene ceramah ngan saya kang~


Pastu, lepas sye cakap tu, cikgu tutup bahagian pusat cikgu. Mengarut lah! Macam pondan pon ade~ Okay, sapa-2 yg baca ni, kalau cg TERrelief masa cg lain, jgn bgtau dia!


Lepas tu, cg tanya saya, "awak nak jadi cikgu ke bila dah besar?"


Saya cakap, "x lah"


"Dah, awak ambil Arab kenapa? Nak jadi cikgu Bahasa Arab ke apa? Ustazah ke..."


"X nak pun. X best."


"Huh? X best?"  Lupa pulak saya dia cikgu. HAHA XD.


"Umm.. X minat."


"Dah, awak nak jadi apa?"


"Saya nak jadi businesswoman tapi mak saya suruh saya jadi doctor."


"Doctor... Pekerjaan yg bagus."


Lepas lama sikit tu, cikgu datang balik. Lepas tu, sye buat dunno je kat cikgu. Drpd belakang, cg tanya, "awak tulis tgn kiri eh?"


Cikgu x nampak ke saya tulis tgn mana sekarang ni?! Sengaja je nak ganggu saya. 


Then, saya jawab, "a'ah. Saya kidal."


"Kalau tulis ayat al-Quran, pakai tgn kiri juga ke? Boleh ke?"


"A'ah. Boleh lah."  Kalau x boleh, buruk lah tulisan sye klu tulis ayat Quran. X pasal-2 nanti ade kene tulis, 'perbaiki tulisan'. HAHA XD


And last skali, cg dengar je ape yg sye ajar kat Sal. Dia cakap, dia pun nak belajar Bahasa Arab. HAHA XD. :P


Tapi kejap je. Maybe sebab sye ajar ntah ape-2, so, dia blah. Pandai pulak duduk kat meja guru tu senyap-2. HAHA XD. Ingatkan x boleh xdi~


##############################


Hmm... Well, sekarang ni kan... Hati saya happy sgt sebab saya minat giler dekat Baekhyun, Luhan suma tu. Tapi sometimes, rasa kosong lah. Saya tahu, diaorg tu just angan-2 kosong saya je. Bukannya boleh kahwin pun dgn diaorg. Kalau boleh, xper gak. HAHA XD. Sebab tu saya rse hati saya ni kosong...


Nak suka someone, tapi, hati ni x terbuka. Saya ade 2 calon. Chewahhh, calon gitu. 


Sorang, nama dia $%^&*. Dia baik.


Lagi sorang, nama dia $%^&*(). Dia tu.. Ntah lah. X tau baik ke x. Macam baik je~ MACAM je lah. X tau.


Well, saya baru tahu nama $%^&*() masa nak balik xdi... Saya just tgk name tag dia je sebab mse tu dia depan sye, pastu, dia mcm pandang belakang ke apa ntah. HAHA XD. (X nak bgtau situation yg sebenar) Suara dia x de lah lembut, x de lah keras. Biase je~ Macam lelaki sejati. HAHA XD. 


Adakah dia romantik?! Romantik ke x romantik, saya mana kesah. Asalkan saya happy. Saya bukannya jiwang macam org tu. 


Tapi kan, kalau dapat suami romantik, macam best lah! Mesti sweet! Tapi x de lah, kdg-2 menggelikan! Eww, x tahan dgn romance overload! Kalau dia kelakar, mesti lagi best! Tapi tapi, kalau dia kelakar campur dengan romantik sikit, tu GILER COOL lah! See? Dah ikut ayat Nisa.


Okay, ape saya merepek ni? HAHA XD. Nonsense lah semua tu! Okay, assalammualaikum!


#MalamNiBoringGiler-2NakMampus

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google