________________________________________________________________________________________
Saturday, May 12, 2012 | 11:28 PM | 0 Alien
Okay, tadi saya on fb, tgk news feed. Lepas main-2 scroll down tu, terbaca something...
LIKE IN 3 SECS IF YOU EVER USED CELL PHONE IN CLASS.
Lepas dah baca, okay, saya x like sebab rasanya saya mana bawak phone gi sekolah. Kecuali pd hari-2 yg dibenarkan bawa phone atau alasan tertentu lah.
But, lepas pikir balik, baru saya teringat. Sebenarnya saya pernah banyak kali guna phone dalam kelas, mse cg ajar. HAHA XD. Back to the story.. Dah lah tempat duduk saya tu, kalau cg diri kat depan, mmg straight je dgn cg sebab tempat duduk saya tu... Sesat drpd org lain. HAHA XD. Unique~ Blue Diamond Angel kan, sbb tu cg letak tempat 'special' sikit. HAHA XD. Out of line! Saya sorg je yg sesat dlm kelas tu. Terlebih special kott~ HAHA XD.
Ummm... Masa tu, saya kena ukul dgn Adry masa dalam kelas. Masa tu mood tgh baik, so, malas nak pukul balik. Lagi un, masa tu cg tgh ajar. So, saya x nak lah buat scene kat situ. Nak gaduh, gaduh nanti lah kan? Lagipun, actually, Qistina ade bgtau cg yg Adry ni kacau kita. Well, saya, actually. Pastu, masa tu, still masa BM, Adry still kacau saya and baling-2 many things kat saya. Saya dah x tahan sgt, nk pukul dia x boleh, saya cakap something bad kat dia. Bukan bodoh, bukan bangang, bukan sh**, bukan f**k, tapi... B**i. Saya TERcakap kuat lah tu. Tapi perkataan tu x habis saya cakap. Saya cakap, "Ba" pastu saya stop sebab orang kat row-row depan tu dah tgk saya. HAHA XD. Jahatnya mulut saya!!! Eiiii.... Pastu, klu x silap sye, pen tu terkena tgn sye yg tgh giler sakit mse tu. So, sye menangis. HAHA XD.
Lepas dah menangis, saya terus bawak keluar phone, message mak sye suruh ambil masa tu gak. Pastu, mak saya call saya. HAHA XD. So, sye cakap lah yg Adry pukul sye. And then, masa rehat tu, saya balik...
Lepas tu, bila saya jumpa Adry je, saya jeling dia. Maybe dia insaf sikit kott, sbb dia kacau org lain. HAHA XD. Lepas tu, straight 2 minggu dia x dtg lepas cuti bulan 5 tu. Kena demam aedes. Eh... Jap.. Betul ke demam aedes? Hmm.. Oh yeah! Right! Demam denggi! HAHA XD. Ikut sedap hati je tulis demam aedes~ Anyway, pdn muka dia.
Also, ade satu masa tu, saya main game guna phone mse cg ajar. HAHA XD. Game ape? Game racing car! Terbaek~ Saya pun pernah call ayah saya byk kali mse cg ajar. Tunduk sikit, call... HAHA XD.
Ni lah untungnya kalau dapat duduk belakang!
Tapi tu masa STANDARD 6 je. Form 1 ni baru sekali bawak phone tapi x guna dlm kelas sbb masa tu SMARTniaga.
HAHA XD. Since masa ni saya duduk belakang gak, berani ke saya bawak phone gi sekolah? Bluewk, saya budak baik lah! X nak lah!
Yg masa standard 6 tu pun, saya bawak sebab tu masa kelas tambahan yayasan pahang tu, yg masa hari Sabtu. Mmg boleh bawak phone masa tu. Masa rehat, dgr lagu Kpop... Atau lagu Taylor Swift guna phone Phuah. Phone saya x de lagu TS. Pastu, bluetooth lagu~ He3x. x lupa gakk.. Snap pictures masa rehat guna camera! Memang best! Rindunya nak standard 6 balik! Tapi x best pulak UPSR! Nak jadi standard 6 mse dah habis UPSR! Mesti best! Bukan mesti dah but mmg confem best!
Saya hargai zaman elementary school saya sebab saya ade someone very special by my side! He3x. 2 TAHUN BERTURUT-TURUT kott duduk sebelah dia! Ye lah, walopon mse dekat nak UPSR tu saya tukar tempat duduk saya jd duduk sebelah pakcik tu, tetap dekat dgn Qistina. Sebab pakcik tu duduk between saya dgn Qistina.
Masa kena tukar tu pun, sebab pakcik tu jugak. Dia ckp, saya cakap dgn Qistina. Mmg lah sye ckp dgn Qistina, tapi mse tu saya tanya Qistina psl BI! So, ko pehal nak serabut hal aku?! Then, bila kena tukar tempat, saya tahan je nak nangis. BI masa last, lepas habis BI, otw nak gi kat pagar skolah, saya luah lah ketidakpuasan hati saya kat Qistina pastu, dia pun luah gak. HAHA XD. Dia marah seyh!
Masa tu ayah ambil. Saya masuk je dlm kereta, tetiba sesat duduk belakang mcm boss, tutup je pintu, pastu, terus nangis! HAHA XD. Saya mmg sensitif kalau bab-2 kawan ni! Kalau kene tukar tmpt duduk drpd tmpt duduk yg sye suke ke tmpt duduk yg sye x suka, ade biggggg kemungkinan yg sye akan menangis. Ayah saya tanya, knp nangis? HAHA XD. Malunyaaa masa tu,
Saya jawab, sebab kena tukar tempat duduk sebelah _____. Pastu, ayah sye ckp, sabar je lah. Maybe ade hikmah...
Ye lah, hikmah lah sgt. Tempat duduk saya masa mula-2 tu special! Saya x tau kenapa... Tapi mmg special lah tmpt duduk tu. Sejak saya duduk tmpt lain, markah BI saya menurun jadi 86%. And markah pakcik tu menaik jadi... Who knows? Saya x ingat. Lepas tu, lepas dah lama tu, Qistina asyik tukar tmpt ngan pakcik tu. And then, masa exam tu, markah BI saya menaik... SGT. Ke puncak gunung Everest! HAHA XD.
Ade magic kott... Kuasa Tuhan~ Tapi saya percaya gak.. Maybe saya terlalu sayang kat Qistina tu sampai markah saya boleh menaik bila saya selalu duduk tepi dia. And masa form 1 ni, markah saya... Huhhhh... X boleh nak kata ape. Maybe sebab Qistina x duduk sebelah saya kott~ HAHA XD. Bayangkan kalau Qistina duduk sebelah saya. Mesti bising kan, saya? Cakap dgn Aina lah, ckp dgn Qistina lah... X campur kalau ckp dgn Nisa and Izzati lagi~ HAHA XD.
Okaym dah puas update hari ni. X de lagi soalan 'x update hari ni?' HAHA XD. Assalammualaikum!
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Ever used cell phone in class
Okay, tadi saya on fb, tgk news feed. Lepas main-2 scroll down tu, terbaca something...
LIKE IN 3 SECS IF YOU EVER USED CELL PHONE IN CLASS.
Lepas dah baca, okay, saya x like sebab rasanya saya mana bawak phone gi sekolah. Kecuali pd hari-2 yg dibenarkan bawa phone atau alasan tertentu lah.
But, lepas pikir balik, baru saya teringat. Sebenarnya saya pernah banyak kali guna phone dalam kelas, mse cg ajar. HAHA XD. Back to the story.. Dah lah tempat duduk saya tu, kalau cg diri kat depan, mmg straight je dgn cg sebab tempat duduk saya tu... Sesat drpd org lain. HAHA XD. Unique~ Blue Diamond Angel kan, sbb tu cg letak tempat 'special' sikit. HAHA XD. Out of line! Saya sorg je yg sesat dlm kelas tu. Terlebih special kott~ HAHA XD.
Ummm... Masa tu, saya kena ukul dgn Adry masa dalam kelas. Masa tu mood tgh baik, so, malas nak pukul balik. Lagi un, masa tu cg tgh ajar. So, saya x nak lah buat scene kat situ. Nak gaduh, gaduh nanti lah kan? Lagipun, actually, Qistina ade bgtau cg yg Adry ni kacau kita. Well, saya, actually. Pastu, masa tu, still masa BM, Adry still kacau saya and baling-2 many things kat saya. Saya dah x tahan sgt, nk pukul dia x boleh, saya cakap something bad kat dia. Bukan bodoh, bukan bangang, bukan sh**, bukan f**k, tapi... B**i. Saya TERcakap kuat lah tu. Tapi perkataan tu x habis saya cakap. Saya cakap, "Ba" pastu saya stop sebab orang kat row-row depan tu dah tgk saya. HAHA XD. Jahatnya mulut saya!!! Eiiii.... Pastu, klu x silap sye, pen tu terkena tgn sye yg tgh giler sakit mse tu. So, sye menangis. HAHA XD.
Lepas dah menangis, saya terus bawak keluar phone, message mak sye suruh ambil masa tu gak. Pastu, mak saya call saya. HAHA XD. So, sye cakap lah yg Adry pukul sye. And then, masa rehat tu, saya balik...
Lepas tu, bila saya jumpa Adry je, saya jeling dia. Maybe dia insaf sikit kott, sbb dia kacau org lain. HAHA XD. Lepas tu, straight 2 minggu dia x dtg lepas cuti bulan 5 tu. Kena demam aedes. Eh... Jap.. Betul ke demam aedes? Hmm.. Oh yeah! Right! Demam denggi! HAHA XD. Ikut sedap hati je tulis demam aedes~ Anyway, pdn muka dia.
Also, ade satu masa tu, saya main game guna phone mse cg ajar. HAHA XD. Game ape? Game racing car! Terbaek~ Saya pun pernah call ayah saya byk kali mse cg ajar. Tunduk sikit, call... HAHA XD.
Ni lah untungnya kalau dapat duduk belakang!
Tapi tu masa STANDARD 6 je. Form 1 ni baru sekali bawak phone tapi x guna dlm kelas sbb masa tu SMARTniaga.
HAHA XD. Since masa ni saya duduk belakang gak, berani ke saya bawak phone gi sekolah? Bluewk, saya budak baik lah! X nak lah!
Yg masa standard 6 tu pun, saya bawak sebab tu masa kelas tambahan yayasan pahang tu, yg masa hari Sabtu. Mmg boleh bawak phone masa tu. Masa rehat, dgr lagu Kpop... Atau lagu Taylor Swift guna phone Phuah. Phone saya x de lagu TS. Pastu, bluetooth lagu~ He3x. x lupa gakk.. Snap pictures masa rehat guna camera! Memang best! Rindunya nak standard 6 balik! Tapi x best pulak UPSR! Nak jadi standard 6 mse dah habis UPSR! Mesti best! Bukan mesti dah but mmg confem best!
Saya hargai zaman elementary school saya sebab saya ade someone very special by my side! He3x. 2 TAHUN BERTURUT-TURUT kott duduk sebelah dia! Ye lah, walopon mse dekat nak UPSR tu saya tukar tempat duduk saya jd duduk sebelah pakcik tu, tetap dekat dgn Qistina. Sebab pakcik tu duduk between saya dgn Qistina.
Masa kena tukar tu pun, sebab pakcik tu jugak. Dia ckp, saya cakap dgn Qistina. Mmg lah sye ckp dgn Qistina, tapi mse tu saya tanya Qistina psl BI! So, ko pehal nak serabut hal aku?! Then, bila kena tukar tempat, saya tahan je nak nangis. BI masa last, lepas habis BI, otw nak gi kat pagar skolah, saya luah lah ketidakpuasan hati saya kat Qistina pastu, dia pun luah gak. HAHA XD. Dia marah seyh!
Masa tu ayah ambil. Saya masuk je dlm kereta, tetiba sesat duduk belakang mcm boss, tutup je pintu, pastu, terus nangis! HAHA XD. Saya mmg sensitif kalau bab-2 kawan ni! Kalau kene tukar tmpt duduk drpd tmpt duduk yg sye suke ke tmpt duduk yg sye x suka, ade biggggg kemungkinan yg sye akan menangis. Ayah saya tanya, knp nangis? HAHA XD. Malunyaaa masa tu,
Saya jawab, sebab kena tukar tempat duduk sebelah _____. Pastu, ayah sye ckp, sabar je lah. Maybe ade hikmah...
Ye lah, hikmah lah sgt. Tempat duduk saya masa mula-2 tu special! Saya x tau kenapa... Tapi mmg special lah tmpt duduk tu. Sejak saya duduk tmpt lain, markah BI saya menurun jadi 86%. And markah pakcik tu menaik jadi... Who knows? Saya x ingat. Lepas tu, lepas dah lama tu, Qistina asyik tukar tmpt ngan pakcik tu. And then, masa exam tu, markah BI saya menaik... SGT. Ke puncak gunung Everest! HAHA XD.
Ade magic kott... Kuasa Tuhan~ Tapi saya percaya gak.. Maybe saya terlalu sayang kat Qistina tu sampai markah saya boleh menaik bila saya selalu duduk tepi dia. And masa form 1 ni, markah saya... Huhhhh... X boleh nak kata ape. Maybe sebab Qistina x duduk sebelah saya kott~ HAHA XD. Bayangkan kalau Qistina duduk sebelah saya. Mesti bising kan, saya? Cakap dgn Aina lah, ckp dgn Qistina lah... X campur kalau ckp dgn Nisa and Izzati lagi~ HAHA XD.
Okaym dah puas update hari ni. X de lagi soalan 'x update hari ni?' HAHA XD. Assalammualaikum!
|