Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, May 1, 2012 | 10:09 PM | 0 Alien
He confessed. I'm lying? It's okay, believe it or leave it.


You see, once, I liked him. Bt I don't like him now.


And just now, he chatted with me and he confessed. Sungguh x romantik confess dekat FB. 


Okay, saya x accept dia walopon dia tulis, please accept me. 


Macam biasa lah, macam x tau saya ni macam mana, kan? Geli I dengan ayat-2 yg romantik nih.


Dia tulis ayat romantik seyh! HAHA XD. Dia kena tau yg saya ni x suka ayat gitu. Buatlah ayat funny sikit. 


Okay, dia tu panas baran and that scares me. HAHA XD. Saya x suka org bad-tempered. 


NAK TULIS PANJANG BUT X PER LAH. TGH PENING DGN ARAB! Eii, bencinya! Saya x benci Arab, just benci kene jawab soalan ni. HE3x. 


Also, nak habiskan baca MCHA nih!!! But pening, x leh focus! So, assalammualaikum!


Sapa rasa dia andai Arab, sila tolong saya! Terima kasih!








PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google