Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, May 5, 2012 | 11:07 PM | 0 Alien
Allahuakbar, boringnya malam ni! 


Dah x tau nak buat apa! Aina ajak main game Words With Friends. Saya accept je lah walopon tahu result dia mcm mana. Saya x de idea malam-2 nih. (hampir nak tulis x de otak) Aina, ingat lagi ayat 'x de otak' tu? HAHA XD. 


Anyway, tadi saya tengok MV MAMA by EXO-M. Sometimes, saya fikir, am I being a pervert by watching this video?


Cuba try tengok part chorus tu. Tengok betul-2. HAHA XD. Macam pervert ke? X kan? 


LUHAN CUTE GILER! Okay, I'm supposed to say... BAEKHYUN CUTE GILER! But saya tgk EXO-M punya mv, bkan EXO-K punya~ Theee...


53 minutes lagi before Baekhyun punya birthday! I'm excited!


Okay, assalammualaikum!


#borednessoverload

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google