Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 24, 2012 | 7:18 PM | 0 Alien
"Terimalah cinta saya ini."
"Tak nak."
"Beri sebab kenapa awak x nak terima cinta saya."
"Sebab awak tinggi sangat."
"Tu alasan tu."
"Memang alasan pun."
"Bagi satu alasan kenapa awak x terima cinta saya."
"Saya bukan lesbian."
"Awak lesbilady" - Atiqah cakap.


HAHA XD. X de keje saya ngan Asy main-2 gitu. Dah, tunggu Pakwan lama sgt! 1 hour 30 mins kott! 
Tengah-2 tunggu, adik cakap, ayah Izzati dah datang. Mula-2, kita buat bodoh dulu. Ayah dia paced back and forth tunggu dia! Lepas dah macam a few minutes tu (maybe 10 minutes) , kita suruh Hamizah tu cari Izzati. Rasanya dia cari but x jumpa. Last-2, lepas dah lama gila tgk ayah dia tu, saya ngan Atiqah gi lah cari makcik sorang ni. Hamizah ngan Asy pun ikut sama!


MISI MENCARI IZZATI!


And then, nasib baik jumpa! Kulit dia burnt kott! Nampak gelap semacam je. Cabut spect weyh! Nak tunjuk kat ehem ehem dia cantik. HAHA XD. 


Okay, mission complete!


THE MISSION WAS COMPLETED BY BLUE DIAMOND ANGEL AND NUR ATIQAH MUHAMMAD NADZIRI! 


Give us a big round of applause! He3x. 


Tadi, kita buat project. Saya dengan group saya buat project. Project apa? Biarlah rahsia~ HAHA XD. No negative thinking eh, rakan-2 sekalian? Saya tau ade orang tu selalu je pikir bende negative! X baik untuk kesihatan lah! 


Sebelum buat project tu, saya kena bayar RM1.10. Habis melayang duit~ Sedihnya! Tapi cantik lah project tu! Bagus-2! Saya x buat pon. Saya jadi pemerhati. Ade tetamu x diundang pulak yg tolong buatkan. He3x. Sayang awak, Faten <3 Saya x reti buat bende tu sebab x pernah buat pun. So, biar pakar je yang buat. Tukang pemerhati sedia memerhati. He3x. 


Adik xdi suruh saya buat ape ntah. Kaler rasanya. Saya mana ade kaler! Adik saya adelah. But malas nak sharp lah pulak kaler tu. So, sye cakap kat adik, "kakak x de lah." 


Pastu, adik cakap, "asyik-2 x de. Ape yang kakak ade?" 


"Kakak ade tv, katil, sofa, novel. Sume bende-2 untuk tidur."


"Novel untuk tidur ke?"


"Bedtime story!" 


Pastu, adik suruh saya cari batu. But then, dia suruh saya buat bola kecik-2 guna kertas gune surat khabar. Dalam dia kene gam. 


"Kakak x de gam. Dah habis."


"Semua dia x de"


 Dia ckp, guna kertas warna.


"Ade x kertas warna? Jangan cakap x de"


"Kakak mana ade kertas warna. X pergi kedai lah"


Then, b4 dia bg kertas warna, dia cakap, salotape je kertas tu. Then, saya ckp, stapler boleh?


"Mengarut je dia ni" adik cakap. Yah, adik, hormatilah orang yang lebih tua ye? Walaupun tua 1 minit!


Lepas tu, dia bagi saya kertas warna. Okay, kene buat dah~ Letihnya... ADIK! Tolong kakak! Rasa macam saya pulak adik. HAHA XD. 


Adik, kakak pandai jahit lah! HAHA XD. Jahit garisan lurus je. Tu pon jadi lah. Nanti kakak reti jahit, kakak bagitahu adik! He3x. Mana tau nanti kakak dah besar, sesat pulak jadi fashion designer! He3x. 


Tadi saya baca fanfics! Lagi? He3x. Boring dah ke sye citer psl fanfics? Sorry, ni dah mmg tabiat dah ni. X boleh nk ubah. Ff tu best giler kott! Tunggu ff tu habis, baru sye stop cerita psl ff tu, okay? Buat masa ni, sabar jap. 


Sedih seyh chapter 53. Saya nangis! Lama dah x nangis bce ff ni (kott). KENAPA CHAE RIN? KENAPA AWAK CAKAP GITU? KESIAN MY LUHAN! God, Luhan!!!! Saya nak baca POV Luhan! Mesti nangis selak nanti sye. HAHA XD. 


Also, saya baru je lepas baca SOMEONE I HADN'T PLANNED ON LIVING WITH. So far, ff tu mmg best! But saya x leh tahan CHAPTER 14 nih! Banganglah Luhan! Haaa, sekali kene. Astaghfirullahalazim... Astaghfirullahalazim... Astaghfirullahalazim...


But... Giler lah! Luhan, wat pa hang pi wat gitu kat Mina? Baboya! Jeongmal baboya! Sakit hati baca! Eiii, yang dia gi buat gitu kenapa? Dah suka Nayoung tu, bgtau je lah. "I LOVE YOU" x kan susah sgt nak confess? Dia lelaki kan? Eiii.... 


HAHA XD. Sorry, ter-over lak. Okay, ade org tu mintak milo. Assalammualaikum!


#IngatSayaNiTukangBuatMiloKe?




PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google