________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 24, 2012 | 7:18 PM | 0 Alien
"Terimalah cinta saya ini."
"Tak nak."
"Beri sebab kenapa awak x nak terima cinta saya."
"Sebab awak tinggi sangat."
"Tu alasan tu."
"Memang alasan pun."
"Bagi satu alasan kenapa awak x terima cinta saya."
"Saya bukan lesbian."
"Awak lesbilady" - Atiqah cakap.
HAHA XD. X de keje saya ngan Asy main-2 gitu. Dah, tunggu Pakwan lama sgt! 1 hour 30 mins kott!
Tengah-2 tunggu, adik cakap, ayah Izzati dah datang. Mula-2, kita buat bodoh dulu. Ayah dia paced back and forth tunggu dia! Lepas dah macam a few minutes tu (maybe 10 minutes) , kita suruh Hamizah tu cari Izzati. Rasanya dia cari but x jumpa. Last-2, lepas dah lama gila tgk ayah dia tu, saya ngan Atiqah gi lah cari makcik sorang ni. Hamizah ngan Asy pun ikut sama!
MISI MENCARI IZZATI!
And then, nasib baik jumpa! Kulit dia burnt kott! Nampak gelap semacam je. Cabut spect weyh! Nak tunjuk kat ehem ehem dia cantik. HAHA XD.
Okay, mission complete!
THE MISSION WAS COMPLETED BY BLUE DIAMOND ANGEL AND NUR ATIQAH MUHAMMAD NADZIRI!
Give us a big round of applause! He3x.
Tadi, kita buat project. Saya dengan group saya buat project. Project apa? Biarlah rahsia~ HAHA XD. No negative thinking eh, rakan-2 sekalian? Saya tau ade orang tu selalu je pikir bende negative! X baik untuk kesihatan lah!
Sebelum buat project tu, saya kena bayar RM1.10. Habis melayang duit~ Sedihnya! Tapi cantik lah project tu! Bagus-2! Saya x buat pon. Saya jadi pemerhati. Ade tetamu x diundang pulak yg tolong buatkan. He3x. Sayang awak, Faten <3 Saya x reti buat bende tu sebab x pernah buat pun. So, biar pakar je yang buat. Tukang pemerhati sedia memerhati. He3x.
Adik xdi suruh saya buat ape ntah. Kaler rasanya. Saya mana ade kaler! Adik saya adelah. But malas nak sharp lah pulak kaler tu. So, sye cakap kat adik, "kakak x de lah."
Pastu, adik cakap, "asyik-2 x de. Ape yang kakak ade?"
"Kakak ade tv, katil, sofa, novel. Sume bende-2 untuk tidur."
"Novel untuk tidur ke?"
"Bedtime story!"
Pastu, adik suruh saya cari batu. But then, dia suruh saya buat bola kecik-2 guna kertas gune surat khabar. Dalam dia kene gam.
"Kakak x de gam. Dah habis."
"Semua dia x de"
Dia ckp, guna kertas warna.
"Ade x kertas warna? Jangan cakap x de"
"Kakak mana ade kertas warna. X pergi kedai lah"
Then, b4 dia bg kertas warna, dia cakap, salotape je kertas tu. Then, saya ckp, stapler boleh?
"Mengarut je dia ni" adik cakap. Yah, adik, hormatilah orang yang lebih tua ye? Walaupun tua 1 minit!
Lepas tu, dia bagi saya kertas warna. Okay, kene buat dah~ Letihnya... ADIK! Tolong kakak! Rasa macam saya pulak adik. HAHA XD.
Adik, kakak pandai jahit lah! HAHA XD. Jahit garisan lurus je. Tu pon jadi lah. Nanti kakak reti jahit, kakak bagitahu adik! He3x. Mana tau nanti kakak dah besar, sesat pulak jadi fashion designer! He3x.
Tadi saya baca fanfics! Lagi? He3x. Boring dah ke sye citer psl fanfics? Sorry, ni dah mmg tabiat dah ni. X boleh nk ubah. Ff tu best giler kott! Tunggu ff tu habis, baru sye stop cerita psl ff tu, okay? Buat masa ni, sabar jap.
Sedih seyh chapter 53. Saya nangis! Lama dah x nangis bce ff ni (kott). KENAPA CHAE RIN? KENAPA AWAK CAKAP GITU? KESIAN MY LUHAN! God, Luhan!!!! Saya nak baca POV Luhan! Mesti nangis selak nanti sye. HAHA XD.
Also, saya baru je lepas baca SOMEONE I HADN'T PLANNED ON LIVING WITH. So far, ff tu mmg best! But saya x leh tahan CHAPTER 14 nih! Banganglah Luhan! Haaa, sekali kene. Astaghfirullahalazim... Astaghfirullahalazim... Astaghfirullahalazim...
But... Giler lah! Luhan, wat pa hang pi wat gitu kat Mina? Baboya! Jeongmal baboya! Sakit hati baca! Eiii, yang dia gi buat gitu kenapa? Dah suka Nayoung tu, bgtau je lah. "I LOVE YOU" x kan susah sgt nak confess? Dia lelaki kan? Eiii....
HAHA XD. Sorry, ter-over lak. Okay, ade org tu mintak milo. Assalammualaikum!
#IngatSayaNiTukangBuatMiloKe?
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
"Terimalah cinta saya ini"
"Terimalah cinta saya ini."
"Tak nak."
"Beri sebab kenapa awak x nak terima cinta saya."
"Sebab awak tinggi sangat."
"Tu alasan tu."
"Memang alasan pun."
"Bagi satu alasan kenapa awak x terima cinta saya."
"Saya bukan lesbian."
"Awak lesbilady" - Atiqah cakap.
HAHA XD. X de keje saya ngan Asy main-2 gitu. Dah, tunggu Pakwan lama sgt! 1 hour 30 mins kott!
Tengah-2 tunggu, adik cakap, ayah Izzati dah datang. Mula-2, kita buat bodoh dulu. Ayah dia paced back and forth tunggu dia! Lepas dah macam a few minutes tu (maybe 10 minutes) , kita suruh Hamizah tu cari Izzati. Rasanya dia cari but x jumpa. Last-2, lepas dah lama gila tgk ayah dia tu, saya ngan Atiqah gi lah cari makcik sorang ni. Hamizah ngan Asy pun ikut sama!
MISI MENCARI IZZATI!
And then, nasib baik jumpa! Kulit dia burnt kott! Nampak gelap semacam je. Cabut spect weyh! Nak tunjuk kat ehem ehem dia cantik. HAHA XD.
Okay, mission complete!
THE MISSION WAS COMPLETED BY BLUE DIAMOND ANGEL AND NUR ATIQAH MUHAMMAD NADZIRI!
Give us a big round of applause! He3x.
Tadi, kita buat project. Saya dengan group saya buat project. Project apa? Biarlah rahsia~ HAHA XD. No negative thinking eh, rakan-2 sekalian? Saya tau ade orang tu selalu je pikir bende negative! X baik untuk kesihatan lah!
Sebelum buat project tu, saya kena bayar RM1.10. Habis melayang duit~ Sedihnya! Tapi cantik lah project tu! Bagus-2! Saya x buat pon. Saya jadi pemerhati. Ade tetamu x diundang pulak yg tolong buatkan. He3x. Sayang awak, Faten <3 Saya x reti buat bende tu sebab x pernah buat pun. So, biar pakar je yang buat. Tukang pemerhati sedia memerhati. He3x.
Adik xdi suruh saya buat ape ntah. Kaler rasanya. Saya mana ade kaler! Adik saya adelah. But malas nak sharp lah pulak kaler tu. So, sye cakap kat adik, "kakak x de lah."
Pastu, adik cakap, "asyik-2 x de. Ape yang kakak ade?"
"Kakak ade tv, katil, sofa, novel. Sume bende-2 untuk tidur."
"Novel untuk tidur ke?"
"Bedtime story!"
Pastu, adik suruh saya cari batu. But then, dia suruh saya buat bola kecik-2 guna kertas gune surat khabar. Dalam dia kene gam.
"Kakak x de gam. Dah habis."
"Semua dia x de"
Dia ckp, guna kertas warna.
"Ade x kertas warna? Jangan cakap x de"
"Kakak mana ade kertas warna. X pergi kedai lah"
Then, b4 dia bg kertas warna, dia cakap, salotape je kertas tu. Then, saya ckp, stapler boleh?
"Mengarut je dia ni" adik cakap. Yah, adik, hormatilah orang yang lebih tua ye? Walaupun tua 1 minit!
Lepas tu, dia bagi saya kertas warna. Okay, kene buat dah~ Letihnya... ADIK! Tolong kakak! Rasa macam saya pulak adik. HAHA XD.
Adik, kakak pandai jahit lah! HAHA XD. Jahit garisan lurus je. Tu pon jadi lah. Nanti kakak reti jahit, kakak bagitahu adik! He3x. Mana tau nanti kakak dah besar, sesat pulak jadi fashion designer! He3x.
Tadi saya baca fanfics! Lagi? He3x. Boring dah ke sye citer psl fanfics? Sorry, ni dah mmg tabiat dah ni. X boleh nk ubah. Ff tu best giler kott! Tunggu ff tu habis, baru sye stop cerita psl ff tu, okay? Buat masa ni, sabar jap.
Sedih seyh chapter 53. Saya nangis! Lama dah x nangis bce ff ni (kott). KENAPA CHAE RIN? KENAPA AWAK CAKAP GITU? KESIAN MY LUHAN! God, Luhan!!!! Saya nak baca POV Luhan! Mesti nangis selak nanti sye. HAHA XD.
Also, saya baru je lepas baca SOMEONE I HADN'T PLANNED ON LIVING WITH. So far, ff tu mmg best! But saya x leh tahan CHAPTER 14 nih! Banganglah Luhan! Haaa, sekali kene. Astaghfirullahalazim... Astaghfirullahalazim... Astaghfirullahalazim...
But... Giler lah! Luhan, wat pa hang pi wat gitu kat Mina? Baboya! Jeongmal baboya! Sakit hati baca! Eiii, yang dia gi buat gitu kenapa? Dah suka Nayoung tu, bgtau je lah. "I LOVE YOU" x kan susah sgt nak confess? Dia lelaki kan? Eiii....
HAHA XD. Sorry, ter-over lak. Okay, ade org tu mintak milo. Assalammualaikum!
#IngatSayaNiTukangBuatMiloKe?
|