________________________________________________________________________________________
Sunday, April 15, 2012 | 9:29 PM | 0 Alien
SAYA SUKA BIRU. SAYA X SUKA PINK.
And then, tadi saya baca satu article pasal 'Mengapa Wanita Suka Warna Pink'.
Bila baca, saya macam... Okay... *no reaction*
NI ARTICLE TU.
Ye ke lelaki suka kaler biru? Saya rasa macam lelaki kat sekeliling saya ni suka kaler... Okay, biru. Tapi kawan-2 saya tu, dia suka merah. Sebab nampak ganas gitu. Biru x ganas. Tapi pink lagi x ganas!
Warna merah pun saya x suka.
That means.. Bende tu buat saya fikir, saya ni terbalik ke? Sebab saya mmg x suka kaler tu! Tapi since brg sye byk kaler tu, redha je lah.
*Fuhh, nasib baik orang tu dah balik asrama*
Homework saya x siap lagi. Sekarang tgh rajin update blog sambil main game K-pop Idol. Hari tu dah bersarang bende alah tu but then, sye sempat kemas. Sekarang, nak kemas lagi 'rumah' tu. HAHA XD.
Esok, insyaAllah balik lambat, pkl 5, ajar Sal Arab. Mentor yang baik lah katakan. HAHA XD. *pdhal x nak kene mrh ngan mua'llimah je*
Ye lah, kalau mua'llimah tanya Sal, and then, dia x reti nak jawab, guane tu? Mampus saya! Saya lak jadi mangsa kene diri atas kerusi. Kalau dah kene berdiri tu, kene buat muka x tau malu lah pulak. Aisyy...
Kenapa balik pukul 5 while nak ajar tu sekejap je? He3x. Sebab saya nak ajar dia dari mula hingga apa yang kita dah belajar. HAHA XD. Bunyi macam saya faham je but sebenarnye, bukannya faham sgt pon. Faham gitu-2 sudahlah. Faham ye, x hafal. HAHA XD.
X de masa saya nak hafal. Sye ingat lagi masa mua'llimah tanya saya satu soalan pasal jama'. And then, sye dapat jawab dgn betul even though masa mua'llimah ajar tu sye x dtg. Then, mua'llimah ckp, "Mua'llimah x tahu macam mana dia boleh dt jawab dgn betul walaupun dia x ade masa mua'llimah mengajar. Mungkin dia ulang kaji kat rumah."
Ayat tu sye x leh blah. ULANG KAJI KAT RUMAH? Jgn harap lah. Tu sebab saya tengok buku before saya jawab je. HAHA XD. Jawapan dah ade dalam tangan... He3x. Kebanyakannya klu mua'llimah tanya soalan ape-2, sye dah cari jawapan dulu sebab takut org tu x leh jawab, sye lak kene soal. Dah, nama sama je dgn mua'llimah. Mesti dia ingat selalu.
Oh yeah. Semalam, klu x silap sye, saya chat dgn Arif tu. Then, dia cakap, saya anak murid kesayangan cikgu sebab saya bijak. Huh, bijak sgt... :P Banyak cikgu x tahu nama saya kott! Saya mmg x popular di kalangan guru-2 nih. Sebab saya baik sgt dalam kelas. HAHA XD. Tapi 'kakak' Amira lagi baik!!! ^_^ Best dapat kawan yang macam Amira tu. Dia baik giler and sporting! Saya panggil dia 'kakak' main-2 pon dia x mrh! Caya lah lu, kakak!
Okay, tu je yang saya nak share hari ni. Orang ramai x online, buat homework. Sedihnya :'( Ni pon nak off dah. Buat nota Agama yang byk kali sye tangguh tu. So, assalammualaikum!
(Rindu Ustazah Herny ajar Agama)
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Saya terbalik ke?
SAYA SUKA BIRU. SAYA X SUKA PINK.
And then, tadi saya baca satu article pasal 'Mengapa Wanita Suka Warna Pink'.
Bila baca, saya macam... Okay... *no reaction*
NI ARTICLE TU.
Ye ke lelaki suka kaler biru? Saya rasa macam lelaki kat sekeliling saya ni suka kaler... Okay, biru. Tapi kawan-2 saya tu, dia suka merah. Sebab nampak ganas gitu. Biru x ganas. Tapi pink lagi x ganas!
Warna merah pun saya x suka.
That means.. Bende tu buat saya fikir, saya ni terbalik ke? Sebab saya mmg x suka kaler tu! Tapi since brg sye byk kaler tu, redha je lah.
*Fuhh, nasib baik orang tu dah balik asrama*
Homework saya x siap lagi. Sekarang tgh rajin update blog sambil main game K-pop Idol. Hari tu dah bersarang bende alah tu but then, sye sempat kemas. Sekarang, nak kemas lagi 'rumah' tu. HAHA XD.
Esok, insyaAllah balik lambat, pkl 5, ajar Sal Arab. Mentor yang baik lah katakan. HAHA XD. *pdhal x nak kene mrh ngan mua'llimah je*
Ye lah, kalau mua'llimah tanya Sal, and then, dia x reti nak jawab, guane tu? Mampus saya! Saya lak jadi mangsa kene diri atas kerusi. Kalau dah kene berdiri tu, kene buat muka x tau malu lah pulak. Aisyy...
Kenapa balik pukul 5 while nak ajar tu sekejap je? He3x. Sebab saya nak ajar dia dari mula hingga apa yang kita dah belajar. HAHA XD. Bunyi macam saya faham je but sebenarnye, bukannya faham sgt pon. Faham gitu-2 sudahlah. Faham ye, x hafal. HAHA XD.
X de masa saya nak hafal. Sye ingat lagi masa mua'llimah tanya saya satu soalan pasal jama'. And then, sye dapat jawab dgn betul even though masa mua'llimah ajar tu sye x dtg. Then, mua'llimah ckp, "Mua'llimah x tahu macam mana dia boleh dt jawab dgn betul walaupun dia x ade masa mua'llimah mengajar. Mungkin dia ulang kaji kat rumah."
Ayat tu sye x leh blah. ULANG KAJI KAT RUMAH? Jgn harap lah. Tu sebab saya tengok buku before saya jawab je. HAHA XD. Jawapan dah ade dalam tangan... He3x. Kebanyakannya klu mua'llimah tanya soalan ape-2, sye dah cari jawapan dulu sebab takut org tu x leh jawab, sye lak kene soal. Dah, nama sama je dgn mua'llimah. Mesti dia ingat selalu.
Oh yeah. Semalam, klu x silap sye, saya chat dgn Arif tu. Then, dia cakap, saya anak murid kesayangan cikgu sebab saya bijak. Huh, bijak sgt... :P Banyak cikgu x tahu nama saya kott! Saya mmg x popular di kalangan guru-2 nih. Sebab saya baik sgt dalam kelas. HAHA XD. Tapi 'kakak' Amira lagi baik!!! ^_^ Best dapat kawan yang macam Amira tu. Dia baik giler and sporting! Saya panggil dia 'kakak' main-2 pon dia x mrh! Caya lah lu, kakak!
Okay, tu je yang saya nak share hari ni. Orang ramai x online, buat homework. Sedihnya :'( Ni pon nak off dah. Buat nota Agama yang byk kali sye tangguh tu. So, assalammualaikum!
(Rindu Ustazah Herny ajar Agama)
|