Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, April 15, 2012 | 9:29 PM | 0 Alien
SAYA SUKA BIRU. SAYA X SUKA PINK. 


And then, tadi saya baca satu article pasal 'Mengapa Wanita Suka Warna Pink'.


Bila baca, saya macam... Okay... *no reaction*


NI ARTICLE TU.


Ye ke lelaki suka kaler biru? Saya rasa macam lelaki kat sekeliling saya ni suka kaler... Okay, biru. Tapi kawan-2 saya tu, dia suka merah. Sebab nampak ganas gitu. Biru x ganas. Tapi pink lagi x ganas! 


Warna merah pun saya x suka. 


That means.. Bende tu buat saya fikir, saya ni terbalik ke? Sebab saya mmg x suka kaler tu! Tapi since brg sye byk kaler tu, redha je lah. 


*Fuhh, nasib baik orang tu dah balik asrama*




Homework saya x siap lagi. Sekarang tgh rajin update blog sambil main game K-pop Idol. Hari tu dah bersarang bende alah tu but then, sye sempat kemas. Sekarang, nak kemas lagi 'rumah' tu. HAHA XD. 


Esok, insyaAllah balik lambat, pkl 5, ajar Sal Arab. Mentor yang baik lah katakan. HAHA XD. *pdhal x nak kene mrh ngan mua'llimah je*


Ye lah, kalau mua'llimah tanya Sal, and then, dia x reti nak jawab, guane tu? Mampus saya! Saya lak jadi mangsa kene diri atas kerusi. Kalau dah kene berdiri tu, kene buat muka x tau malu lah pulak. Aisyy... 


Kenapa balik pukul 5 while nak ajar tu sekejap je? He3x. Sebab saya nak ajar dia dari mula hingga apa yang kita dah belajar. HAHA XD. Bunyi macam saya faham je but sebenarnye, bukannya faham sgt pon. Faham gitu-2 sudahlah. Faham ye, x hafal. HAHA XD.


X de masa saya nak hafal. Sye ingat lagi masa mua'llimah tanya saya satu soalan pasal jama'. And then, sye dapat jawab dgn betul even though masa mua'llimah ajar tu sye x dtg. Then, mua'llimah ckp, "Mua'llimah x tahu macam mana dia boleh dt jawab dgn betul walaupun dia x ade masa mua'llimah mengajar. Mungkin dia ulang kaji kat rumah."


Ayat tu sye x leh blah. ULANG KAJI KAT RUMAH? Jgn harap lah. Tu sebab saya tengok buku before saya jawab je. HAHA XD. Jawapan dah ade dalam tangan... He3x. Kebanyakannya klu mua'llimah tanya soalan ape-2, sye dah cari jawapan dulu sebab takut org tu x leh jawab, sye lak kene soal. Dah, nama sama je dgn mua'llimah. Mesti dia ingat selalu. 


Oh yeah. Semalam, klu x silap sye, saya chat dgn Arif tu. Then, dia cakap, saya anak murid kesayangan cikgu sebab saya bijak. Huh, bijak sgt... :P Banyak cikgu x tahu nama saya kott! Saya mmg x popular di kalangan guru-2 nih. Sebab saya baik sgt dalam kelas. HAHA XD. Tapi 'kakak' Amira lagi baik!!! ^_^ Best dapat kawan yang macam Amira tu. Dia baik giler and sporting! Saya panggil dia 'kakak' main-2 pon dia x mrh! Caya lah lu, kakak!


Okay, tu je yang saya nak share hari ni. Orang ramai x online, buat homework. Sedihnya :'( Ni pon nak off dah. Buat nota Agama yang byk kali sye tangguh tu. So, assalammualaikum! 


(Rindu Ustazah Herny ajar Agama)

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google