________________________________________________________________________________________
Monday, April 16, 2012 | 10:36 PM | 0 Alien
As you guys dah tahu, saya tulis novel sekarang ni. Nisa pun tulis novel. Tapi Nisa lagi rajin daripada saya so, ade saya kesah? Cerita dia pasal cinta remaja. Cerita saya pasal cinta based on Islam. Cerita dia seryesly senang nak fikir. Tukar jalan cerita sikit, still boleh cover. Kalau cerita saya? Duhh, tukar sikit, bye-2 lah novel. aku x kan update kau lagi! Mwahaha XD. Ber aku-kau dgn novel ye? He3x.
Tadi Izzati suruh saya update 2 chapter this weekend. Huh, baguslah tu. 2 chapters? Giler ke apa? Okay, saya mengaku. Saya boleh buat 2 chapter tu tapi sebab malas je and homework punya pasal lah!
Tetibe, masa Nisa cerita pasal novel dia tu, saya terfikir something... The ending of my novel! HAHA XD. Izzati, happy ending lah! You better be happy now! Happy ending untuk semua orang. Kalau bukan Ammar dgn Mawaddah, Syukri dgn Mawaddah. And then, Safiya dan Ammar? Diaorg jumpa jodoh diaorg sendiri. But kalau Ammar dgn Mawaddah, Syukri dan Safiya jumpa jodoh diaorg sendiri.
He3x. Bagi saya, dlm byk-2 cerita yg pernah saya buat, ending cerita ni lah yg plg best! Ye lah, sye pernah 1 kali je finishkan cerita saya. So what? Yg tu saya buat hero dia mati kena langgar masa confess kat perempuan tu. Sweet ape... Bayangkan Fairy buat gitu? Saya x nak bayangkan! Oh my Fairy! *menggedik kejap*
Awak tau x, saya x pasti saya ni betul suka Fairy ke x. But something for sure. I do care pasal dia. Saya x menafikan saya mmg care pasal dia. Saya akan cari time nak tengok dia. Haaa, dah boleh tau sapa dia? Kalau tau, just senyap! Malu saya nanti. HAHA XD. A girl like me like Fairy? Macam pelik je kan?
Sometimes, I wonder... Betul ke saya suka dia? Betul ke? Saya suka dia sebab apa? And bila dah fikir-2 balik, saya suka dia sebab dia kelakar. Yes, kelakar. Masa first time saya nampak dia, saya x suka dia langsong! Ketidak sukaan (perkataan ape nih?) saya kat dia tu makin bertambah bila dia suruh saya tunduk sebab dia x nampak whiteboard. Saya sakit hati masa tu but saya ketawa gak. Ketawa sinis, gitu.
Saya nak try cakap 'awak-saya' dengan dia. HAHA XD. And you know, saya pernah pon cakap kat dia 'awak-saya' tapi dia x balas sebab saya cakap mcm nih : "Okay, terima kasih awakkk" dgn nada yg mcm menyindir mcm tu. HAHA XD. Cute lah dia bila pikir-2 balik.
Awak tau x, masa pagi xdi, saya nampak dia masa dalam dewan untuk waja tu. And I was like... OMG. HAHA XD. Dia tanya ape bende ntah. saya x jawab sbb x focus kat soalan dia. Terkejut giler tetibe nmpk dia depan mata.
Cakap psl dia, ingat kat Abang. Abang dah sihat ke? Harap-2 dia sihat cepat. Nanti boring lah kelas kalau dia x de. Dia + Syauqi = heboh kelas! Saya nak tanya Abang something nih. Tapi Aina ckp maybe dia x akn jawab. Haaa... Dia x jawab, saya paksa dia jawab. Okay, maybe x leh paksa. Saya akan keep telling him to answer kalau gitu. Nak merayu pulak, mxm ntah ape-2 je. HAHA XD. Sbb klu sye merayu or paksa org, sye akan pgg tgn org tu *perempuan je lah* Saya x pernah paksa org lelaki sbb sye malas nk ckp dgn diaorg. They make me go crazy! Sakit hati ckp dgn diaorg. But kalau bab nih, kene paksa jgak but without the pegang tgn part lah., Giler sye nk pgg tgn dia? Jealous org tu dgn org tu. Dah lah bukan muhrim. Lagi satu, ade nnty ade org tu benci saya. He3x. So far, org tu baik je dgn saya. Siap puji saya lgy xdi, mse sye sakit mata. Dah sakit mata, cabut spect. Dia cakap saya cantik. HAHA XD. -bangga kejap-
Okay, homework is calling! Btw, bende yg cg bg tu mmg best but x habis! HAHA XD. Faresha ptot ambil byk tadi! Sye x suka sgt makan chocolate! Lgy-2 klu kek perisa ni. Omaigod, mmg x tahan lah. But overall, mmg best. HAHA XD. My mom n my dad gi keluar, gi cari ape bende ntah. So, saya update bende nih. Okay, assalammualaikum!!!
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Novel dan saya?
As you guys dah tahu, saya tulis novel sekarang ni. Nisa pun tulis novel. Tapi Nisa lagi rajin daripada saya so, ade saya kesah? Cerita dia pasal cinta remaja. Cerita saya pasal cinta based on Islam. Cerita dia seryesly senang nak fikir. Tukar jalan cerita sikit, still boleh cover. Kalau cerita saya? Duhh, tukar sikit, bye-2 lah novel. aku x kan update kau lagi! Mwahaha XD. Ber aku-kau dgn novel ye? He3x.
Tadi Izzati suruh saya update 2 chapter this weekend. Huh, baguslah tu. 2 chapters? Giler ke apa? Okay, saya mengaku. Saya boleh buat 2 chapter tu tapi sebab malas je and homework punya pasal lah!
Tetibe, masa Nisa cerita pasal novel dia tu, saya terfikir something... The ending of my novel! HAHA XD. Izzati, happy ending lah! You better be happy now! Happy ending untuk semua orang. Kalau bukan Ammar dgn Mawaddah, Syukri dgn Mawaddah. And then, Safiya dan Ammar? Diaorg jumpa jodoh diaorg sendiri. But kalau Ammar dgn Mawaddah, Syukri dan Safiya jumpa jodoh diaorg sendiri.
He3x. Bagi saya, dlm byk-2 cerita yg pernah saya buat, ending cerita ni lah yg plg best! Ye lah, sye pernah 1 kali je finishkan cerita saya. So what? Yg tu saya buat hero dia mati kena langgar masa confess kat perempuan tu. Sweet ape... Bayangkan Fairy buat gitu? Saya x nak bayangkan! Oh my Fairy! *menggedik kejap*
Awak tau x, saya x pasti saya ni betul suka Fairy ke x. But something for sure. I do care pasal dia. Saya x menafikan saya mmg care pasal dia. Saya akan cari time nak tengok dia. Haaa, dah boleh tau sapa dia? Kalau tau, just senyap! Malu saya nanti. HAHA XD. A girl like me like Fairy? Macam pelik je kan?
Sometimes, I wonder... Betul ke saya suka dia? Betul ke? Saya suka dia sebab apa? And bila dah fikir-2 balik, saya suka dia sebab dia kelakar. Yes, kelakar. Masa first time saya nampak dia, saya x suka dia langsong! Ketidak sukaan (perkataan ape nih?) saya kat dia tu makin bertambah bila dia suruh saya tunduk sebab dia x nampak whiteboard. Saya sakit hati masa tu but saya ketawa gak. Ketawa sinis, gitu.
Saya nak try cakap 'awak-saya' dengan dia. HAHA XD. And you know, saya pernah pon cakap kat dia 'awak-saya' tapi dia x balas sebab saya cakap mcm nih : "Okay, terima kasih awakkk" dgn nada yg mcm menyindir mcm tu. HAHA XD. Cute lah dia bila pikir-2 balik.
Awak tau x, masa pagi xdi, saya nampak dia masa dalam dewan untuk waja tu. And I was like... OMG. HAHA XD. Dia tanya ape bende ntah. saya x jawab sbb x focus kat soalan dia. Terkejut giler tetibe nmpk dia depan mata.
Cakap psl dia, ingat kat Abang. Abang dah sihat ke? Harap-2 dia sihat cepat. Nanti boring lah kelas kalau dia x de. Dia + Syauqi = heboh kelas! Saya nak tanya Abang something nih. Tapi Aina ckp maybe dia x akn jawab. Haaa... Dia x jawab, saya paksa dia jawab. Okay, maybe x leh paksa. Saya akan keep telling him to answer kalau gitu. Nak merayu pulak, mxm ntah ape-2 je. HAHA XD. Sbb klu sye merayu or paksa org, sye akan pgg tgn org tu *perempuan je lah* Saya x pernah paksa org lelaki sbb sye malas nk ckp dgn diaorg. They make me go crazy! Sakit hati ckp dgn diaorg. But kalau bab nih, kene paksa jgak but without the pegang tgn part lah., Giler sye nk pgg tgn dia? Jealous org tu dgn org tu. Dah lah bukan muhrim. Lagi satu, ade nnty ade org tu benci saya. He3x. So far, org tu baik je dgn saya. Siap puji saya lgy xdi, mse sye sakit mata. Dah sakit mata, cabut spect. Dia cakap saya cantik. HAHA XD. -bangga kejap-
Okay, homework is calling! Btw, bende yg cg bg tu mmg best but x habis! HAHA XD. Faresha ptot ambil byk tadi! Sye x suka sgt makan chocolate! Lgy-2 klu kek perisa ni. Omaigod, mmg x tahan lah. But overall, mmg best. HAHA XD. My mom n my dad gi keluar, gi cari ape bende ntah. So, saya update bende nih. Okay, assalammualaikum!!!
|