Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, April 16, 2012 | 10:36 PM | 0 Alien
As you guys dah tahu, saya tulis novel sekarang ni. Nisa pun tulis novel. Tapi Nisa lagi rajin daripada saya so, ade saya kesah? Cerita dia pasal cinta remaja. Cerita saya pasal cinta based on Islam. Cerita dia seryesly senang nak fikir. Tukar jalan cerita sikit, still boleh cover. Kalau cerita saya? Duhh, tukar sikit, bye-2 lah novel. aku x kan update kau lagi! Mwahaha XD. Ber aku-kau dgn novel ye? He3x. 


Tadi Izzati suruh saya update 2 chapter this weekend. Huh, baguslah tu. 2 chapters? Giler ke apa? Okay, saya mengaku. Saya boleh buat 2 chapter tu tapi sebab malas je and homework punya pasal lah! 


Tetibe, masa Nisa cerita pasal novel dia tu, saya terfikir something... The ending of my novel! HAHA XD. Izzati, happy ending lah! You better be happy now! Happy ending untuk semua orang. Kalau bukan Ammar dgn Mawaddah, Syukri dgn Mawaddah. And then, Safiya dan Ammar? Diaorg jumpa jodoh diaorg sendiri. But kalau Ammar dgn Mawaddah, Syukri dan Safiya jumpa jodoh diaorg sendiri. 


He3x. Bagi saya, dlm byk-2 cerita yg pernah saya buat, ending cerita ni lah yg plg best! Ye lah, sye pernah 1 kali je finishkan cerita saya. So what? Yg tu saya buat hero dia mati kena langgar masa confess kat perempuan tu. Sweet ape... Bayangkan Fairy buat gitu? Saya x nak bayangkan! Oh my Fairy! *menggedik kejap*


Awak tau x, saya x pasti saya ni betul suka Fairy ke x. But something for sure. I do care pasal dia. Saya x menafikan saya mmg care pasal dia. Saya akan cari time nak tengok dia. Haaa, dah boleh tau sapa dia? Kalau tau, just senyap! Malu saya nanti. HAHA XD. A girl like me like Fairy? Macam pelik je kan? 


Sometimes, I wonder... Betul ke saya suka dia? Betul ke? Saya suka dia sebab apa? And bila dah fikir-2 balik, saya suka dia sebab dia kelakar. Yes, kelakar.  Masa first time saya nampak dia, saya x suka dia langsong! Ketidak sukaan (perkataan ape nih?) saya kat dia tu makin bertambah bila dia suruh saya tunduk sebab dia x nampak whiteboard. Saya sakit hati masa tu but saya ketawa gak. Ketawa sinis, gitu. 


Saya nak try cakap 'awak-saya' dengan dia. HAHA XD. And you know, saya pernah pon cakap kat dia 'awak-saya' tapi dia x balas sebab saya cakap mcm nih : "Okay, terima kasih awakkk" dgn nada yg mcm menyindir mcm tu. HAHA XD. Cute lah dia bila pikir-2 balik. 


Awak tau x, masa pagi xdi, saya nampak dia masa dalam dewan untuk waja tu. And I was like... OMG. HAHA XD. Dia tanya ape bende ntah. saya x jawab sbb x focus kat soalan dia. Terkejut giler tetibe nmpk dia depan mata. 


Cakap psl dia, ingat kat Abang. Abang dah sihat ke? Harap-2 dia sihat cepat. Nanti boring lah kelas kalau dia x de. Dia + Syauqi = heboh kelas! Saya nak tanya Abang something nih. Tapi Aina ckp maybe dia x akn jawab. Haaa... Dia x jawab, saya paksa dia jawab. Okay, maybe x leh paksa. Saya akan keep telling him to answer kalau gitu. Nak merayu pulak, mxm ntah ape-2 je. HAHA XD. Sbb klu sye merayu or paksa org, sye akan pgg tgn org tu *perempuan je lah* Saya x pernah paksa org lelaki sbb sye malas nk ckp dgn diaorg. They make me go crazy! Sakit hati ckp dgn diaorg. But kalau bab nih, kene paksa jgak but without the pegang tgn part lah., Giler sye nk pgg tgn dia? Jealous org tu dgn org tu. Dah lah bukan muhrim. Lagi satu, ade nnty ade org tu benci saya. He3x. So far, org tu baik je dgn saya. Siap puji saya lgy xdi, mse sye sakit mata. Dah sakit mata, cabut spect. Dia cakap saya cantik. HAHA XD. -bangga kejap-


Okay, homework is calling! Btw, bende yg cg bg tu mmg best but x habis! HAHA XD. Faresha ptot ambil byk tadi! Sye x suka sgt makan chocolate! Lgy-2 klu kek perisa ni. Omaigod, mmg x tahan lah. But overall, mmg best. HAHA XD. My mom n my dad gi keluar, gi cari ape bende ntah. So, saya update bende nih. Okay, assalammualaikum!!!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google