Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, April 20, 2012 | 3:51 PM | 0 Alien
Terkejut? Terkejut? Saya pun terkejut gak!
Macam mana ade hamba Allah yang bernama Fikri tu boleh cakap gitu kat saya and Faris.
Bila masa saya couple dgn Faris tu pon x tau lah. 


Seryes... Masa tu saya tengah tanya Faris pada satu benda yang sangat penting. He3x. Pentinglah sangat~ :P. X penting pon sebenarnye.


Masa tu, Fa- Okay, x best tulis nama dia. He3x. saya tulis nickname dia je lah...


Okay, masa saya baru je nak masuk kelas, Azra panggil saya. Then, dia bisik, cakap, "Atirah suruh awk tanya dia cepat." So, saya pun tanya lah Azra, "mana dia? X nampak pon." Dalam kelas tu ade budak perempuan je. Abang tu mana? Then, Azra cakap dia tengok orang main ping pong. So, saya gi lah kat sebelah tu. Saya intai dulu kat tingkap. Dia x main. Bagus! So, saya nak pergi panggil dia but teragak-agak lah sebab semuanya lelaki. But then, saya pergi je kat pintu tu and tengok-2, dia dah nak keluar. Saya cakap kat dia, "Faris, sini jap" 


Then, dia datang kat saya. Masa tu, Fairy dekat giler dengan saya. Memang giler lah. You know, I was just so nervous! My heart was beating like so damn fast and I couldn't say a word! My God... I don't like him anymore, do I? Okay, who cares? 


And then, I said... "Kalau aku tanya ni, ko jawab eh?"


"Apa?"


"---------------------"   (x leh bgtau the question)


"--------- mana?"


"Huh? X kan x kenal?"




-after awhile-




"Faris, jawab lah."    Banyak kali kott saya cakap ayat ni kat dia. Naufal, Umar, Hadi and sape ntah tgk je. X nk tolong sye langsong! 


Then, saya tanya lagi soalan tu.


"--------- mana? Aku x kenal lah"


"Tipu. Alah, jawablah"


"Semua baiklah"d


Then, Hadi menyampuk. 


"Apa soalan dia? Biar aku jawab."


"----------------" saya cakap.


"Nenek aku"


Saya kene dongak mase nak tengok dia. Pehal lah dia ni tinggi? x boleh ke dia ni tinggi macam Arif ke Faris ke... X de lah boleh patah tengkok saya ni nak kene dongak.


"Isyyy... FARIS! Jawablah"  Masa nih dah bengang. HAHA XD. X de lah bengang sgt. 


Masa tu, saya berdiri depan pintu kelas. Dia berdiri dekat depan saya. Hmm... Jarak kita, 2 atau 3 orang boleh lalu depan kita. Haaa... Betapa jauhnya kita berdiri. But then, Fikri lalu depan saya and then, dia cakap...


"KALAU NAK COUPLE, PERGILAH TEMPAT LAIN."


Alolo, sejak bila saya nak couple dengan dia? Saya still waras lah. 


Lagi satu, dia x nampak ke betapa jauhnya saya jarak saya dgn Faris? Kalau couple, x kan lah jauh mcm ni. He3x. Also, kalau saya couple dgn Faris, x kan lah saya pergi tanya Faris pasal ehem ehem.


Just lepas tu, Aina datang. And then, sampai lah balik, dia x jawab soalan saya! 


Faris, siap awak nanti! Saya akan suruh awak jawab soalan tu! 






Okay, mse sye tgh tulis ni, xdi, ade org call. Kawan Tong Sampah. Seryesly sye x kenal sapa nama dia. Dia tanya saya, Aida ke ni? Skolah ape? Awk form brp? Awak exam dpt no. berapa? Kenal Afiq Khairani x?


Nama tu saya kenal. Afiq. Khairani. but x kan lah tu dia?


Kat background tu, sye dgr suara Tong Sampah ckp, dia nak couple ngan ko. 
Ade je saya nak cakap, couple tu haram. But saya senyap je lah. 


Then, dia tanya, "awak single ke?"
Saya kan jujur, so, sye cakap, "single"
"Ye lah tu."  
Then, saya sambung lagi, "single and unavailable"
"Padahal dah ade pakwe kan?" dia tanya.
Sye buat bodoh je. 


Lepas tu kan... Masa conversation tu is about to end, dia cakap, "bye.......................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"I LOVE YOU"


Then, saya terus tutup phone. Macam asdfghjkl je! Oh God, macam.... Eiii, saya x rasa saya kenal dia! Kalau betul dia Afiq, x kan dia cakap gitu! Seryesly, geli lah!


I LOVE YOU? I LOVE YOU? 


Hey, hey, boy...


I DON'T LOVE YOU. I DON'T LOVE YOU.




Ni first time orang lelaki selain ayah saya cakap I love you kat saya. Even my brothers pon x cakap gitu kat saya tau! Kecuali kadang-2 lah, Ammar tu, kalau terpaksa. HAHA XD.


Eiii... Yeah, I admit yang saya memang suka BANYAK orang tapi saya X JIWANG! Saya x suka romance-2 gini. Belum jd kawan pun dah ber-I-Love-You segala nih. Geli I~ 


Okay lah. Ni dah geli nak mmpos dah ni. Bye, assalammualaikum. 




SAYA MEMANG BUKAN ORANG YANG JIWANG SANGAT. SAYA X SUKA PERKATAAN TU! I LOVE YOU LAH KONON~ BLUEWK! KALAU AYAH SAYA CAKAP, XPER LAGI. TU DIMAAFKAN. HAHA XD. 


#Cuba bayangkan Fairy cakap gitu kat saya. Ahh, sweetnya~ Tapi saya tetap x suka perkataan tu. Tapi mesti sweet giler dia tu kan? Oh my, I think I've fallen for him all over again <3

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google