Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, April 9, 2012 | 4:46 PM | 0 Alien
"Aida, kalau debat, A+ lah!" Zakirah cakap masa saya debat dengan Izzati and Aina pasal mentor-mentee Bahasa Arab. Ye lah, diaorg nak jd mentor-mentee. Izzati mentor, Aina mentee. Macam x caya je. X aci lah untuk orang lain! Saya cakap ni sebab mmg x adil for us. Kalau diaorg bersama, diaorg je lah yg pandainya! Orang lain? X dpt apa-2! 


Saya ni kalau bab-2 macam nih, mmg saya x boleh tahan. Mula-2, saya try tahan lah. Then, lepas tu, saya pergi tengok diaorg and saya ckp, diaorg x leh lah sama-2. Pastu, mula lah berdebat. Lama pulak tu! Orang siap suruh kita senyap. Izzati dah suara kuat, sye pon kene kuatkan suara. Last-2, bising satu kelas! Faris suruh cepat sebab nak hantar kat mua'llimah. Then, kita suruh dia senyap and continue the debate. Then, Zakirah and Amira cakap, "Aida, kalau debat, A+ lah! Boleh menang ni kalau masuk pertandingan." HAHA XD. Bangga kejap. Saya mmg x nak mengalah kalau bab-2 yg berkaitan dgn keadilan. *chewahh* But mmg lah, saya dapat Salihah, yang brp markah Arab dia pun, sye x tau. Then, tetibe diaorg nak bersama pulak while Adlin, yg dpt B tu x de mentor lagi! WTH?! Aina ckp, dia x phm, mcm mne dia nak ajar? Klu dia x phm, Izzati lah yg jd mentor Adlin klu gitu. But maybe dia x nak. Seriously, diaorg ptot bersyukur dgn mentee diaorg sebab kan, sye dpt mentee yg mcm mne~ But saya suka mentee saya! Baik je. Senyap je. But kesian gak tengok dia sbb sye ajar cepat sgt. Nanti saya patut ajar dia balik. ^_^


And last-2, Aina ngan Adlin, izzati ngan Atiqah, my adik. He3x. Ni baru adil! 


Nasib baik Asy x de hari ni. X de lah sye tetibe kene ejek. HAHA XD. Mmg lah Asy mmg jenis yg x ejek sye but manalah tau... Tetibe mood dia sesat nak ejek saya~ 


Also, I'm happy to tell you that she doesn't mad at me anymore!


We were in front of the Science lab, waiting for the teacher. I was eating while drawing the pictures. And then, I saw her. She just ignored me. You know, it felt just soo.. awkward! And then, after awhile, she squatted down and looked at what Faten(?) *I guess it's her* was doing. So, I took the chance to say sorry to her. I squatted down and said, "Awak, sorry lah." Guess what she said!


She told me, "awak, saya x marah awak pun!" I was like... God, is this a dream? This is just so unbelievable! Thanks to Aina! ^_^


You know what, Izz, awak lah antara orang yang paling baik yang pernah saya jumpa! Serious, tak tipu! Awak baik giler! 


'G' kan... Saya dah tau satu kebenaran. The truth... So, mmg btol lah apa yg Dina cakap. Awak je yang mengada lebih x nak mengaku. Kenapa awak nak burukkan nama saya in front of your family? Now, your family banci saya but ada saya kesah? Bukan salah saya. Awak buat fitnah, awak tangun sendiri ye?! Ikut suka hati awak je cakap saya macam tu. Tapi xper... One fine day, Allah akan balas everything  you did to me. Just wait... But saya nak tau, kenapa awak cakap macam tu dekat family awak? Jealous dengan saya? X puas hati dengan saya? Benci dengan saya? Baik terus terang. X payah lah siap buat fitnah nih. Buat tambah dosa yang sedia ada je tau! Nak cakap saya jahat dgn awak, bila masa? Saya selalu marah awk? Maybe... But bukannya saya marah awak betul-2 pun! Awak pun tau sendiri saya macam mana kalau saya marah. Macam mana tegasnya saya kalau saya marah. So, kenapa?


But yang paling saya x boleh blah is when.. Awak cakap Qistina sebenarnya x suka saya. Oh my goodness! Saya yang pelik or awak yang pelik? Kalau Qistina x suka saya, kenapa dia always dengan saya? Oh ye, sebab terpaksa eh? Saya paksa dia suruh always dgn saya eh? Cbe citer sikit. Kenapa awak nih selalu nak cari pasal dengan saya? Bagitau je lah~ Saya x marah pun. Smile lagi adelah. ^^




I just checked the English notice board and..... Huh, I don't know if it's a great news or bad news for me!


Yes, alhamdulillah, I was selected. But... Duhh... It's tomorrow at 3.15 p.m.! Tomorrow, I have Sejarah and Encik Saravana won't let us out until 3.30 p.m. because he said it's still the PNP class! So, I maybe late for it and maybe... Disqualify. HAHA XD. Who cares? I don't even care... Really!


Actually, I really hope I won't be selected. Why? Cause... Interview? That's crazy! I gotta talk in English! As in... asdfghjklSayWhat?! It's weird! HAHA XD. Okay, stop thinking about this. Let's just focus on my Oral English, shall we?


Tomorrow, maybe I gotta do the oral. I'm just so nervous! So, a few moments after this, I'm going to write a speech and I gotta remember it. Ahhh... I hope everything will turn out okay tomorrow!


So, assalammualaikum! Nak tulis ff, tulis speech and buat hw! ^_^






PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google