________________________________________________________________________________________
Monday, April 9, 2012 | 4:46 PM | 0 Alien
"Aida, kalau debat, A+ lah!" Zakirah cakap masa saya debat dengan Izzati and Aina pasal mentor-mentee Bahasa Arab. Ye lah, diaorg nak jd mentor-mentee. Izzati mentor, Aina mentee. Macam x caya je. X aci lah untuk orang lain! Saya cakap ni sebab mmg x adil for us. Kalau diaorg bersama, diaorg je lah yg pandainya! Orang lain? X dpt apa-2!
Saya ni kalau bab-2 macam nih, mmg saya x boleh tahan. Mula-2, saya try tahan lah. Then, lepas tu, saya pergi tengok diaorg and saya ckp, diaorg x leh lah sama-2. Pastu, mula lah berdebat. Lama pulak tu! Orang siap suruh kita senyap. Izzati dah suara kuat, sye pon kene kuatkan suara. Last-2, bising satu kelas! Faris suruh cepat sebab nak hantar kat mua'llimah. Then, kita suruh dia senyap and continue the debate. Then, Zakirah and Amira cakap, "Aida, kalau debat, A+ lah! Boleh menang ni kalau masuk pertandingan." HAHA XD. Bangga kejap. Saya mmg x nak mengalah kalau bab-2 yg berkaitan dgn keadilan. *chewahh* But mmg lah, saya dapat Salihah, yang brp markah Arab dia pun, sye x tau. Then, tetibe diaorg nak bersama pulak while Adlin, yg dpt B tu x de mentor lagi! WTH?! Aina ckp, dia x phm, mcm mne dia nak ajar? Klu dia x phm, Izzati lah yg jd mentor Adlin klu gitu. But maybe dia x nak. Seriously, diaorg ptot bersyukur dgn mentee diaorg sebab kan, sye dpt mentee yg mcm mne~ But saya suka mentee saya! Baik je. Senyap je. But kesian gak tengok dia sbb sye ajar cepat sgt. Nanti saya patut ajar dia balik. ^_^
And last-2, Aina ngan Adlin, izzati ngan Atiqah, my adik. He3x. Ni baru adil!
Nasib baik Asy x de hari ni. X de lah sye tetibe kene ejek. HAHA XD. Mmg lah Asy mmg jenis yg x ejek sye but manalah tau... Tetibe mood dia sesat nak ejek saya~
Also, I'm happy to tell you that she doesn't mad at me anymore!
We were in front of the Science lab, waiting for the teacher. I was eating while drawing the pictures. And then, I saw her. She just ignored me. You know, it felt just soo.. awkward! And then, after awhile, she squatted down and looked at what Faten(?) *I guess it's her* was doing. So, I took the chance to say sorry to her. I squatted down and said, "Awak, sorry lah." Guess what she said!
She told me, "awak, saya x marah awak pun!" I was like... God, is this a dream? This is just so unbelievable! Thanks to Aina! ^_^
You know what, Izz, awak lah antara orang yang paling baik yang pernah saya jumpa! Serious, tak tipu! Awak baik giler!
'G' kan... Saya dah tau satu kebenaran. The truth... So, mmg btol lah apa yg Dina cakap. Awak je yang mengada lebih x nak mengaku. Kenapa awak nak burukkan nama saya in front of your family? Now, your family banci saya but ada saya kesah? Bukan salah saya. Awak buat fitnah, awak tangun sendiri ye?! Ikut suka hati awak je cakap saya macam tu. Tapi xper... One fine day, Allah akan balas everything you did to me. Just wait... But saya nak tau, kenapa awak cakap macam tu dekat family awak? Jealous dengan saya? X puas hati dengan saya? Benci dengan saya? Baik terus terang. X payah lah siap buat fitnah nih. Buat tambah dosa yang sedia ada je tau! Nak cakap saya jahat dgn awak, bila masa? Saya selalu marah awk? Maybe... But bukannya saya marah awak betul-2 pun! Awak pun tau sendiri saya macam mana kalau saya marah. Macam mana tegasnya saya kalau saya marah. So, kenapa?
But yang paling saya x boleh blah is when.. Awak cakap Qistina sebenarnya x suka saya. Oh my goodness! Saya yang pelik or awak yang pelik? Kalau Qistina x suka saya, kenapa dia always dengan saya? Oh ye, sebab terpaksa eh? Saya paksa dia suruh always dgn saya eh? Cbe citer sikit. Kenapa awak nih selalu nak cari pasal dengan saya? Bagitau je lah~ Saya x marah pun. Smile lagi adelah. ^^
I just checked the English notice board and..... Huh, I don't know if it's a great news or bad news for me!
Yes, alhamdulillah, I was selected. But... Duhh... It's tomorrow at 3.15 p.m.! Tomorrow, I have Sejarah and Encik Saravana won't let us out until 3.30 p.m. because he said it's still the PNP class! So, I maybe late for it and maybe... Disqualify. HAHA XD. Who cares? I don't even care... Really!
Actually, I really hope I won't be selected. Why? Cause... Interview? That's crazy! I gotta talk in English! As in... asdfghjklSayWhat?! It's weird! HAHA XD. Okay, stop thinking about this. Let's just focus on my Oral English, shall we?
Tomorrow, maybe I gotta do the oral. I'm just so nervous! So, a few moments after this, I'm going to write a speech and I gotta remember it. Ahhh... I hope everything will turn out okay tomorrow!
So, assalammualaikum! Nak tulis ff, tulis speech and buat hw! ^_^
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Kalau debat A+ lah!
"Aida, kalau debat, A+ lah!" Zakirah cakap masa saya debat dengan Izzati and Aina pasal mentor-mentee Bahasa Arab. Ye lah, diaorg nak jd mentor-mentee. Izzati mentor, Aina mentee. Macam x caya je. X aci lah untuk orang lain! Saya cakap ni sebab mmg x adil for us. Kalau diaorg bersama, diaorg je lah yg pandainya! Orang lain? X dpt apa-2!
Saya ni kalau bab-2 macam nih, mmg saya x boleh tahan. Mula-2, saya try tahan lah. Then, lepas tu, saya pergi tengok diaorg and saya ckp, diaorg x leh lah sama-2. Pastu, mula lah berdebat. Lama pulak tu! Orang siap suruh kita senyap. Izzati dah suara kuat, sye pon kene kuatkan suara. Last-2, bising satu kelas! Faris suruh cepat sebab nak hantar kat mua'llimah. Then, kita suruh dia senyap and continue the debate. Then, Zakirah and Amira cakap, "Aida, kalau debat, A+ lah! Boleh menang ni kalau masuk pertandingan." HAHA XD. Bangga kejap. Saya mmg x nak mengalah kalau bab-2 yg berkaitan dgn keadilan. *chewahh* But mmg lah, saya dapat Salihah, yang brp markah Arab dia pun, sye x tau. Then, tetibe diaorg nak bersama pulak while Adlin, yg dpt B tu x de mentor lagi! WTH?! Aina ckp, dia x phm, mcm mne dia nak ajar? Klu dia x phm, Izzati lah yg jd mentor Adlin klu gitu. But maybe dia x nak. Seriously, diaorg ptot bersyukur dgn mentee diaorg sebab kan, sye dpt mentee yg mcm mne~ But saya suka mentee saya! Baik je. Senyap je. But kesian gak tengok dia sbb sye ajar cepat sgt. Nanti saya patut ajar dia balik. ^_^
And last-2, Aina ngan Adlin, izzati ngan Atiqah, my adik. He3x. Ni baru adil!
Nasib baik Asy x de hari ni. X de lah sye tetibe kene ejek. HAHA XD. Mmg lah Asy mmg jenis yg x ejek sye but manalah tau... Tetibe mood dia sesat nak ejek saya~
Also, I'm happy to tell you that she doesn't mad at me anymore!
We were in front of the Science lab, waiting for the teacher. I was eating while drawing the pictures. And then, I saw her. She just ignored me. You know, it felt just soo.. awkward! And then, after awhile, she squatted down and looked at what Faten(?) *I guess it's her* was doing. So, I took the chance to say sorry to her. I squatted down and said, "Awak, sorry lah." Guess what she said!
She told me, "awak, saya x marah awak pun!" I was like... God, is this a dream? This is just so unbelievable! Thanks to Aina! ^_^
You know what, Izz, awak lah antara orang yang paling baik yang pernah saya jumpa! Serious, tak tipu! Awak baik giler!
'G' kan... Saya dah tau satu kebenaran. The truth... So, mmg btol lah apa yg Dina cakap. Awak je yang mengada lebih x nak mengaku. Kenapa awak nak burukkan nama saya in front of your family? Now, your family banci saya but ada saya kesah? Bukan salah saya. Awak buat fitnah, awak tangun sendiri ye?! Ikut suka hati awak je cakap saya macam tu. Tapi xper... One fine day, Allah akan balas everything you did to me. Just wait... But saya nak tau, kenapa awak cakap macam tu dekat family awak? Jealous dengan saya? X puas hati dengan saya? Benci dengan saya? Baik terus terang. X payah lah siap buat fitnah nih. Buat tambah dosa yang sedia ada je tau! Nak cakap saya jahat dgn awak, bila masa? Saya selalu marah awk? Maybe... But bukannya saya marah awak betul-2 pun! Awak pun tau sendiri saya macam mana kalau saya marah. Macam mana tegasnya saya kalau saya marah. So, kenapa?
But yang paling saya x boleh blah is when.. Awak cakap Qistina sebenarnya x suka saya. Oh my goodness! Saya yang pelik or awak yang pelik? Kalau Qistina x suka saya, kenapa dia always dengan saya? Oh ye, sebab terpaksa eh? Saya paksa dia suruh always dgn saya eh? Cbe citer sikit. Kenapa awak nih selalu nak cari pasal dengan saya? Bagitau je lah~ Saya x marah pun. Smile lagi adelah. ^^
I just checked the English notice board and..... Huh, I don't know if it's a great news or bad news for me!
Yes, alhamdulillah, I was selected. But... Duhh... It's tomorrow at 3.15 p.m.! Tomorrow, I have Sejarah and Encik Saravana won't let us out until 3.30 p.m. because he said it's still the PNP class! So, I maybe late for it and maybe... Disqualify. HAHA XD. Who cares? I don't even care... Really!
Actually, I really hope I won't be selected. Why? Cause... Interview? That's crazy! I gotta talk in English! As in... asdfghjklSayWhat?! It's weird! HAHA XD. Okay, stop thinking about this. Let's just focus on my Oral English, shall we?
Tomorrow, maybe I gotta do the oral. I'm just so nervous! So, a few moments after this, I'm going to write a speech and I gotta remember it. Ahhh... I hope everything will turn out okay tomorrow!
So, assalammualaikum! Nak tulis ff, tulis speech and buat hw! ^_^
|