Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, April 22, 2012 | 3:15 PM | 0 Alien
Baru balik drpd Kg. Pandan. Huh, spatotnya balik sini pukul 6 lebih gitu... But saya dah x tahan sgt dah. PANAS GILER SITU! X de elektrik sane! Kat kawasan rumah sye, dari semalam lagi x de elektrik. Habis musnah hancur lebur terus harapan nak buat homework dalam bilik, psg air-cond. Haisyy...


Ayah sye call TNB, dia ckp, ape bende ntah dia tengah baiki. Cable rosak, gitu lah. Hisy, buat org panas je. After dekat 2 jam dekat saya, sye dah x tahan dah. PANAS GILER KOTT! Last-2, sye ajak ayah saya balik. Mula-2, my grandma ckp, x payah balik. But last-2, dia bagi balik gak lah. But then, lepas hantar saya, my dad terus pergi sana balik.


So, saya sekarang ni dengan my brothers dekat rumah sini. He3x. Pasang air-cond. Mwahaha XD. Bestnya kalau tidur time-2 gini! But kalau tido, x siap pulak homework.


But, bukan tu yg sye nak citer sgt dlm post nih.


But psl fanfic yg sye bru baca ni haaa... HOT GILER KOTT!!! Tu bukan Rated ff eh? Tolong sikit.. Sye dah insaf. Bagi korang maybe x hot kott, but bg sye.. My God, hot sgt! 


Fanfic Luhan tu lah. Chapter 50. HAHA XD. Tapi... Sye x berapa nak suka sgt chapter 50 tu. Sebab lgu yg dia suggest dgr tu mcm asdfghjkl je. Kalau dengar lagu Alone maybe lagi hot.. He3x. X LEH BAYANGKAN LUHAN GITU! MY INNOCENT LUHAN!


Dia x buat ape-2 pon. Just... He3x... 


Kenapalah Luhan ni HOT sgt?! Tengok Luhan, ingat Fairy. <sesat> Muka diaorg bukannya sama pun. But ntahlah pehal bila sye tengok Luhan, boleh ingat kat pakcik tu. 


Oh yeah. Abang still x nak choose lah dia ke dia ke dia. Eh? Macam mana boleh ade 3 'dia' nih? Sepatutnya 2 je kan? Saje nak tambah~ Mwahaha XD. 


Okay lah, assalammualaikum!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google