________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 17, 2012 | 6:59 PM | 0 Alien
Dia dan dia suka Kpop? Sapa lagi... My sister dengan my twin lah! Still x bleh teka? Alaahhh, Amira dengan Hamizah, dua orang baik dan cantik dalam kelas tu! HAHA XD.
Saya perasan Hamizah tu twin saya. Sapa kesah? Dia x marah pon. Beza 1 hari je birth date kita.. Kalau dia lahir lambat sikit je or saya lahir awal sikit, kita dah jadi kembar dah, macam Izzati, Adlin and Fadhlin. :P
Okay, okay. Back to the the topic, diaorg berdua ni minat Kpop gak! Macam x caya kott! Muka baik, minat Kpop? Tadi, masa tgh tunggu pakwan, terdengar kakak tanya kwn dia, "awak dah dgr lgu 4minute, Volume up?" I was like... God, bila masa lak dia minat Kpop nih? Setahu saya, yg minat Kpop dlm kelas kita - Izz, Sal, Izzati, Saya, Kirah, Adlin, Asy (sikit-2), Shimi? Maybe sikit-2. Saya x tau sangat. Shimi tu selalu nyanyi je~ HAHA XD.
Kalau tambah diaorg berdua tu, dah ade 10 org yg mnt Kpop dlm kelas. 10/33. sikitnya~ But who cares? Ni bukannya Kelas Aliran Korea. HAHA XD. Jadi KAK pulak kalau gitu. Mesti ramai yg nak msuk klu ni KAK. Belajar Korea ^^. Mesti best, kan? Kalau KAAK lagi lah bestnya. Belajar Arab + Korea. Belajar 4 bahasa tu kalau gitu! Jadi pandai lah kita nanti. Pandai tu satu, lagi satu, peninglah nak belajar 4 bahasa. Belajar 3 bahasa ni pon dah mcm ape je, ape tah lagi nak belajar 4 bahasa. Bahasa yang x de kene mengena dgn Islam pulak tu! But kalau belajar, sng paham ape maksud lagu-2 nih. Confem best!
Okay, saya baru je lepas minum Monavie 2 gelas. God, rasa dia mcm.... asdfghjkl! Lama x minum bende tu so, rse mcm... x leh tahan lah! Allahuakbar. Dia effect saya punya otak. HAHA XD. Terus blank sekarang nih. Kan best kalau bende tu best macam aiskrim ke~ X de lah blank gini.
Since dah blank, x tau nak tulis apa. Padahal xdi, before minum bende alah tu, saya rse post ni akan jd panjang. Ye lah, nk cerita psl ketidak puasan hati saya dekat orang yg sedap-2 ckp nama Fairy kuat-2 tu. HAHA XD. You know sapa awk.
Dah dah dah.. Assalammualaikum!
#Lepas buat bende yg penting nih, saya akan tulis lirik untuk lagu HOMEWORK saya tu, guna melody Alone.
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Dia dan dia suka Kpop?
Dia dan dia suka Kpop? Sapa lagi... My sister dengan my twin lah! Still x bleh teka? Alaahhh, Amira dengan Hamizah, dua orang baik dan cantik dalam kelas tu! HAHA XD.
Saya perasan Hamizah tu twin saya. Sapa kesah? Dia x marah pon. Beza 1 hari je birth date kita.. Kalau dia lahir lambat sikit je or saya lahir awal sikit, kita dah jadi kembar dah, macam Izzati, Adlin and Fadhlin. :P
Okay, okay. Back to the the topic, diaorg berdua ni minat Kpop gak! Macam x caya kott! Muka baik, minat Kpop? Tadi, masa tgh tunggu pakwan, terdengar kakak tanya kwn dia, "awak dah dgr lgu 4minute, Volume up?" I was like... God, bila masa lak dia minat Kpop nih? Setahu saya, yg minat Kpop dlm kelas kita - Izz, Sal, Izzati, Saya, Kirah, Adlin, Asy (sikit-2), Shimi? Maybe sikit-2. Saya x tau sangat. Shimi tu selalu nyanyi je~ HAHA XD.
Kalau tambah diaorg berdua tu, dah ade 10 org yg mnt Kpop dlm kelas. 10/33. sikitnya~ But who cares? Ni bukannya Kelas Aliran Korea. HAHA XD. Jadi KAK pulak kalau gitu. Mesti ramai yg nak msuk klu ni KAK. Belajar Korea ^^. Mesti best, kan? Kalau KAAK lagi lah bestnya. Belajar Arab + Korea. Belajar 4 bahasa tu kalau gitu! Jadi pandai lah kita nanti. Pandai tu satu, lagi satu, peninglah nak belajar 4 bahasa. Belajar 3 bahasa ni pon dah mcm ape je, ape tah lagi nak belajar 4 bahasa. Bahasa yang x de kene mengena dgn Islam pulak tu! But kalau belajar, sng paham ape maksud lagu-2 nih. Confem best!
Okay, saya baru je lepas minum Monavie 2 gelas. God, rasa dia mcm.... asdfghjkl! Lama x minum bende tu so, rse mcm... x leh tahan lah! Allahuakbar. Dia effect saya punya otak. HAHA XD. Terus blank sekarang nih. Kan best kalau bende tu best macam aiskrim ke~ X de lah blank gini.
Since dah blank, x tau nak tulis apa. Padahal xdi, before minum bende alah tu, saya rse post ni akan jd panjang. Ye lah, nk cerita psl ketidak puasan hati saya dekat orang yg sedap-2 ckp nama Fairy kuat-2 tu. HAHA XD. You know sapa awk.
Dah dah dah.. Assalammualaikum!
#Lepas buat bende yg penting nih, saya akan tulis lirik untuk lagu HOMEWORK saya tu, guna melody Alone.
|