Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 17, 2012 | 6:59 PM | 0 Alien
Dia dan dia suka Kpop? Sapa lagi... My sister dengan my twin lah! Still x bleh teka? Alaahhh, Amira dengan Hamizah, dua orang baik dan cantik dalam kelas tu! HAHA XD. 


Saya perasan Hamizah tu twin saya. Sapa kesah? Dia x marah pon. Beza 1 hari je birth date kita.. Kalau dia lahir lambat sikit je or saya lahir awal sikit, kita dah jadi kembar dah, macam Izzati, Adlin and Fadhlin. :P


Okay, okay. Back to the the topic, diaorg berdua ni minat Kpop gak! Macam x caya kott! Muka baik, minat Kpop? Tadi, masa tgh tunggu pakwan, terdengar kakak tanya kwn dia, "awak dah dgr lgu 4minute, Volume up?" I was like... God, bila masa lak dia minat Kpop nih? Setahu saya, yg minat Kpop dlm kelas kita - Izz, Sal, Izzati, Saya, Kirah, Adlin, Asy (sikit-2), Shimi? Maybe sikit-2. Saya x tau sangat. Shimi tu selalu nyanyi je~ HAHA XD. 


Kalau tambah diaorg berdua tu, dah ade 10 org yg mnt Kpop dlm kelas. 10/33. sikitnya~ But who cares? Ni bukannya Kelas Aliran Korea. HAHA XD. Jadi KAK pulak kalau gitu. Mesti ramai yg nak msuk klu ni KAK. Belajar Korea ^^. Mesti best, kan? Kalau KAAK lagi lah bestnya. Belajar Arab + Korea. Belajar 4 bahasa tu kalau gitu! Jadi pandai lah kita nanti. Pandai tu satu, lagi satu, peninglah nak belajar 4 bahasa. Belajar 3 bahasa ni pon dah mcm ape je, ape tah lagi nak belajar 4 bahasa. Bahasa yang x de kene mengena dgn Islam pulak tu! But kalau belajar, sng paham ape maksud lagu-2 nih. Confem best!


Okay, saya baru je lepas minum Monavie 2 gelas. God, rasa dia mcm.... asdfghjkl! Lama x minum bende tu so, rse mcm... x leh tahan lah! Allahuakbar. Dia effect saya punya otak. HAHA XD. Terus blank sekarang nih. Kan best kalau bende tu best macam aiskrim ke~ X de lah blank gini. 


Since dah blank, x tau nak tulis apa. Padahal xdi, before minum bende alah tu, saya rse post ni akan jd panjang. Ye lah, nk cerita psl ketidak puasan hati saya dekat orang yg sedap-2 ckp nama Fairy kuat-2 tu. HAHA XD. You know sapa awk. 


Dah dah dah.. Assalammualaikum! 


#Lepas buat bende yg penting nih, saya akan tulis lirik untuk lagu HOMEWORK saya tu, guna melody Alone. 

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google