Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, April 13, 2012 | 8:35 PM | 0 Alien
Saya tadi tengah tolong Atirah. Chewahh... Tolong ke? Tolong buat dia jealous ade lah. Kesian dia tahan ke'jealous'an dia dalam hati. Saya tolong dia supaya dgn 'Abang'. Baikkan saya nih?


Saya suka Fairy. And saya harap saya boleh rapat dgn Fairy. Eiii, giler lah! Mcm orang gatal je. 


Nanti, kalau dia on, saya nak tanya dia 2 important questions yg x berapa nak penting. Huh -,-


'Abang' tu bila nak on? Okay, saya x pernah chat dgn dia. Memang x pernah so, x tau nak tulis apa. 'Awk' or 'Kau'. HAHA XD. Tetibe sesat tertulis 'Abang', marah kang Atirah! 


Agak-2 lah kan, 'Abang' pilih Atirah ke... ehem ehem... Izzati? Sama-2 lah kita nantikan. Whoaaa... Mesti best kalau dia pilih Atirah kan? Sweet couple gitu! Kalau dia pilih orang tu, sweet jugak. Sebab dua-2 pakai spect yang dekat sama style! HAHA XD.


Ahhh... Seriously, ape bende saya merepek nih? HAHA XD.


Saya dengan Fairy? Huh -,-. Sedih bla pikirkan benda tu. Saya suka dia ke? Aina or Nisa, plz bgtau saya! Saya x tau saya jujur ke x dgn diri sye sendiri. 


Okay, x payah buat ayat x berapa nak touching-2 nih. Jom sambung tulis novel!


Oh yeah! Nisa, say to your adik, happy birthday!!!! ^^

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google