Saturday, March 24, 2012 | 7:02 PM | 0 Alien
Neol ijeumyeon da kkeunakkeo gata.I jigeutan kkumeseo kkewojwo.
I love you and I need you.
Neo bogoshipeo michilkkeo gateunde.
THIS TIME IS OVER, wae nareul ttonayo?
Moksumboda deo neol saranghaenneunde.
Ajikkkaji nan geu sarange gatyeo.
Michindeusi neo bureumyeo neoman chaja!
Tau lagu ape? BANAs ni mesti tau kan?
This time is over - B1A4.
Saya dah in love dgn lagu nih! Lagi-2 masa part Jinyoung yg first tu and part CNU. Their voice mmg dae-to-the-bak! Maksud lagu nih... Memang best! Boleh nangis kott kalau dalami apa maksud lagu nih betul-2! Tapi saya x nangis lah. Buang air mata je.
Oh yeah.. Ni satu part yg maksud dia best...
Jeonhwagie namgyeojin meseji
Ulmeogideon majimak moksori
I love you, I'm sorry too
Wae geuronmallo nareul deo apegehae?
The message left on the phone.
Your last voice that sounded close to tears
I love you, I'm sorry too
Why do you hurt me more with such words?
#################################
Stop with that song, go with this song - Assalammualaikum Cinta (7 Petala Cinta OST)
Mmg best lagu tu! Saya jd ade idea nak tulis bab 2! So, yeah.. Dah ade idea ni, saya x nk sia-2 kan lah idea nih. Assalammualikum!


