________________________________________________________________________________________
Thursday, March 22, 2012 | 10:40 PM | 0 Alien
Masa English tadi, cg BI tu bahagikan group. Saya haraplah saya dpt group yg best! Saya group no. 4. Bila saya dgr no. 4, mmg happy giler lah! Saya memang suka no. 4! Macam no. bertuah gitu. HAHA XD. But saya x de lah percaya sgt yg 4 tu no mati or bertuah. Tu no sama je.
Tup tup, masa nak duduk dlm kumpulan, after tanya ramai org, Syauqi jalan dekat belakang (baris meja saya) and cakap, "Group 4". So, saya tau lah yg dia Group 4. Masa tu, hanya Allah je lah yg tau perasaan saya. Saya bukannya benci Syauqi, it's just that... Dia bising sgt lah! Lagi elok group dgn Faris drpd dgn dia.
Mcm tadi, dia asyik merungut je yang dia seorang je laki dlm group saya. Lorhh.. Sapa kesah? Bila dah bising sgt, saya pon dah serabut, saya suruh dia senyap and jgn nak over sgt. Seriously, serabut giler dgn dia nih! But.. After dah lama-2 tu, okay lah. Boleh pon dia jd baik sikit. Ingatkan x boleh. Pastu, dia ada merungut yg setiap kali kumpulan, mesti ada muka saya, HAHA XD. Muka saya ni familiar sgt, nak buat mcm mana? Saya pon perasan gak lah. Sebab masa yg orientasi hari tu, saya group ?? (4 kott) , sama dgn Syauqi. Dia ckp, "I don't like it" sebab dia x suka sama group ngan saya. Then, saya jawab, "I don't like it too lah!" Macam lah saya suka sgt nak sama group dgn org becok, mulut mengalahkan mulut Irdina tu.
Then, saya sama group dgn ASY! Fuyoo... Asy and Syauqi. Bagus lah tu... He3x... Also, dgn Hamiah and Adlin! Diaorg terer English jugak! Best-3!
Masa cg suruh pilih ketua, saya sebenarnya nak Hamizah jd ketua, but, diaorg semua pilih saya. So, redha je lah. Saya x suka jd ketua walaupun saya ni ada leadership. Saya suka mengarah... But... Jd leader ni kerja dia susah. Byk tanggungjawab. Kalau org tu x hantar buku, leader lah yg kene marah tu. Aiyoo.. Seriously, kalau Syauqi x hantar buku, and kalau saya kene marah, maybe nanti saya marah Syauqi. Saya x suka org marah saya except kalau mmg sye salah.
Okay, for tugasan hari ni, robot x lukis lagi and function dia x tau.. Kita buat semuanya lain! Mati lah x.x! Robot tu, kkk Adlin nak lukis but function tu... Aigoo... How in the earth can we do it if we don't even know the functions? We're screwed!
Masa buat soalan, Syauqi cakap, dia x nampak. Rabun lah... Itulah... Inilah... Alasan je lebih. Last-2, dia pergi cabut spect. 'Pandai'nye lah pakcik sorang ni. Dah x nampak tu, pakai lah spect! Pelik pulak gi cabut spect. Pastu, saya x boleh blah dgn satu scene ni. Dia x reti nak guna correction tape! So, saya ni pon pergi tolong dia buat bende tu. Baik kan saya? Cheh... Jgn salah faham, eh? Saya x de hati dgn dia. Not my taste.
Faris pulak, group dia duduk dekat je ngan group 4. Pastu, dia ckp, pinggirkan Syauqi! HAHA XD. Kelakar lah diaorg berdua ni. Bukan diaorg rapat ke? Then, ada lagi yang Faris ckp but saya x ingat. He3x... Okay lah, assalammualaikum. Still ada hw yg nak kene buat
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Syauqi + Asy + Hamizah + Adlin + Saya = ?
Masa English tadi, cg BI tu bahagikan group. Saya haraplah saya dpt group yg best! Saya group no. 4. Bila saya dgr no. 4, mmg happy giler lah! Saya memang suka no. 4! Macam no. bertuah gitu. HAHA XD. But saya x de lah percaya sgt yg 4 tu no mati or bertuah. Tu no sama je.
Tup tup, masa nak duduk dlm kumpulan, after tanya ramai org, Syauqi jalan dekat belakang (baris meja saya) and cakap, "Group 4". So, saya tau lah yg dia Group 4. Masa tu, hanya Allah je lah yg tau perasaan saya. Saya bukannya benci Syauqi, it's just that... Dia bising sgt lah! Lagi elok group dgn Faris drpd dgn dia.
Mcm tadi, dia asyik merungut je yang dia seorang je laki dlm group saya. Lorhh.. Sapa kesah? Bila dah bising sgt, saya pon dah serabut, saya suruh dia senyap and jgn nak over sgt. Seriously, serabut giler dgn dia nih! But.. After dah lama-2 tu, okay lah. Boleh pon dia jd baik sikit. Ingatkan x boleh. Pastu, dia ada merungut yg setiap kali kumpulan, mesti ada muka saya, HAHA XD. Muka saya ni familiar sgt, nak buat mcm mana? Saya pon perasan gak lah. Sebab masa yg orientasi hari tu, saya group ?? (4 kott) , sama dgn Syauqi. Dia ckp, "I don't like it" sebab dia x suka sama group ngan saya. Then, saya jawab, "I don't like it too lah!" Macam lah saya suka sgt nak sama group dgn org becok, mulut mengalahkan mulut Irdina tu.
Then, saya sama group dgn ASY! Fuyoo... Asy and Syauqi. Bagus lah tu... He3x... Also, dgn Hamiah and Adlin! Diaorg terer English jugak! Best-3!
Masa cg suruh pilih ketua, saya sebenarnya nak Hamizah jd ketua, but, diaorg semua pilih saya. So, redha je lah. Saya x suka jd ketua walaupun saya ni ada leadership. Saya suka mengarah... But... Jd leader ni kerja dia susah. Byk tanggungjawab. Kalau org tu x hantar buku, leader lah yg kene marah tu. Aiyoo.. Seriously, kalau Syauqi x hantar buku, and kalau saya kene marah, maybe nanti saya marah Syauqi. Saya x suka org marah saya except kalau mmg sye salah.
Okay, for tugasan hari ni, robot x lukis lagi and function dia x tau.. Kita buat semuanya lain! Mati lah x.x! Robot tu, kkk Adlin nak lukis but function tu... Aigoo... How in the earth can we do it if we don't even know the functions? We're screwed!
Masa buat soalan, Syauqi cakap, dia x nampak. Rabun lah... Itulah... Inilah... Alasan je lebih. Last-2, dia pergi cabut spect. 'Pandai'nye lah pakcik sorang ni. Dah x nampak tu, pakai lah spect! Pelik pulak gi cabut spect. Pastu, saya x boleh blah dgn satu scene ni. Dia x reti nak guna correction tape! So, saya ni pon pergi tolong dia buat bende tu. Baik kan saya? Cheh... Jgn salah faham, eh? Saya x de hati dgn dia. Not my taste.
Faris pulak, group dia duduk dekat je ngan group 4. Pastu, dia ckp, pinggirkan Syauqi! HAHA XD. Kelakar lah diaorg berdua ni. Bukan diaorg rapat ke? Then, ada lagi yang Faris ckp but saya x ingat. He3x... Okay lah, assalammualaikum. Still ada hw yg nak kene buat
|