Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, March 22, 2012 | 10:40 PM | 0 Alien
Masa English tadi, cg BI tu bahagikan group. Saya haraplah saya dpt group yg best! Saya group no. 4. Bila saya dgr no. 4, mmg happy giler lah! Saya memang suka no. 4! Macam no. bertuah gitu. HAHA XD. But saya x de lah percaya sgt yg 4 tu no mati or bertuah. Tu no sama je. 


Tup tup, masa nak duduk dlm kumpulan, after tanya ramai org, Syauqi jalan dekat belakang (baris meja saya) and cakap, "Group 4". So, saya tau lah yg dia Group 4. Masa tu, hanya Allah je lah yg tau perasaan saya. Saya bukannya benci Syauqi, it's just that... Dia bising sgt lah! Lagi elok group dgn Faris drpd dgn dia. 


Mcm tadi, dia asyik merungut je yang dia seorang je laki dlm group saya. Lorhh.. Sapa kesah? Bila dah bising sgt, saya pon dah serabut, saya suruh dia senyap and jgn nak over sgt. Seriously, serabut giler dgn dia nih! But.. After dah lama-2 tu, okay lah. Boleh pon dia jd baik sikit. Ingatkan x boleh. Pastu, dia ada merungut yg setiap kali kumpulan, mesti ada muka saya, HAHA XD. Muka saya ni familiar sgt, nak buat mcm mana? Saya pon perasan gak lah. Sebab masa yg orientasi hari tu, saya group ?? (4 kott) , sama dgn Syauqi. Dia ckp, "I don't like it" sebab dia x suka sama group ngan saya. Then, saya jawab, "I don't like it too lah!" Macam lah saya suka sgt nak sama group dgn org becok, mulut mengalahkan mulut Irdina tu.


Then, saya sama group dgn ASY! Fuyoo... Asy and Syauqi. Bagus lah tu... He3x... Also, dgn Hamiah and Adlin! Diaorg terer English jugak! Best-3! 


Masa cg suruh pilih ketua, saya sebenarnya nak Hamizah jd ketua, but, diaorg semua pilih saya. So, redha je lah. Saya x suka jd ketua walaupun saya ni ada leadership. Saya suka mengarah... But... Jd leader ni kerja dia susah. Byk tanggungjawab. Kalau org tu x hantar buku, leader lah yg kene marah tu. Aiyoo.. Seriously, kalau Syauqi x hantar buku, and kalau saya kene marah, maybe nanti saya marah Syauqi. Saya x suka org marah saya except kalau mmg sye salah. 


Okay, for tugasan hari ni, robot x lukis lagi and function dia x tau.. Kita buat semuanya lain! Mati lah x.x! Robot tu, kkk Adlin nak lukis but function tu... Aigoo... How in the earth can we do it if we don't even know the functions? We're screwed! 


Masa buat soalan, Syauqi cakap, dia x nampak. Rabun lah... Itulah... Inilah... Alasan je lebih. Last-2, dia pergi cabut spect. 'Pandai'nye lah pakcik sorang ni. Dah x nampak tu, pakai lah spect! Pelik pulak gi cabut spect. Pastu, saya x boleh blah dgn satu scene ni. Dia x reti nak guna correction tape! So, saya ni pon pergi tolong dia buat bende tu. Baik kan saya? Cheh... Jgn salah faham, eh? Saya x de hati dgn dia. Not my taste. 


Faris pulak, group dia duduk dekat je ngan group 4. Pastu, dia ckp, pinggirkan Syauqi! HAHA XD. Kelakar lah diaorg berdua ni. Bukan diaorg rapat ke? Then, ada lagi yang Faris ckp but saya x ingat. He3x... Okay lah, assalammualaikum. Still ada hw yg nak kene buat

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google