Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, March 26, 2012 | 11:20 PM | 0 Alien
Yeah. We meet again~ Ni lah yang saya nak cerita sebenarnya tu but lupa tadi. He3x...


Masa BM, I mean... after BM, lepas cg keluar kelas tu, mata saya belah kanan tetibe je rasa sakit. So, saya cabut spect and gosok-2 mata saya tu while bercakap-2 dengan Aina about my secret life. Ye lah, secret sampai orang yg rapat dgn saya je tau. Then, masa saya pusing dekat Nisa sebab nak berdiri pasal apa ntah, dia cakap, "sweetlah mata awak!" 


Saya macam x caya je. Mmg lah alhamdulillah dia cakap macam tu but... Hari tu, saya pernah tanya dia, dia cakap, dua dua sama je. But now... Huh... Aishah pun cakap saya better without spect. But Aina je pelik sorang. Dia cakap saya better pakai spect. 


And then, saya sambung cerita pasal tu. Sampai habis. Hehehe... 






Masa Geo, saya and Nisa pergi tandas. Then, kita tengok cermin. Saya try lah cabut spect and then, tengok muka saya dekat cermin. Hmm.. Elok gak saya without spect. *baru perasan*


And tadi, masa comment-2 dekat status sapa pasal phone saya yang rosak tu, x tau mcm mne tetibe boleh terckp pasal contact lens. Then, my mom comment, dia tulis, when saya boleh pakai and buka contact lens tu, baru dia beli kan untuk saya. He3x. Cayalah mama! Mama baik hari ni! ^_^


Okay, okay. Homework still x siap. Nak kene buat kad hari ibu. Huhhh... Masalah, masalah~ Malasnya nak buat cantik-2. Saya buat simple-2 je eh, cg? Hehehe... Assalammualaikum!

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google