________________________________________________________________________________________
Monday, March 26, 2012 | 11:20 PM | 0 Alien
Yeah. We meet again~ Ni lah yang saya nak cerita sebenarnya tu but lupa tadi. He3x...
Masa BM, I mean... after BM, lepas cg keluar kelas tu, mata saya belah kanan tetibe je rasa sakit. So, saya cabut spect and gosok-2 mata saya tu while bercakap-2 dengan Aina about my secret life. Ye lah, secret sampai orang yg rapat dgn saya je tau. Then, masa saya pusing dekat Nisa sebab nak berdiri pasal apa ntah, dia cakap, "sweetlah mata awak!"
Saya macam x caya je. Mmg lah alhamdulillah dia cakap macam tu but... Hari tu, saya pernah tanya dia, dia cakap, dua dua sama je. But now... Huh... Aishah pun cakap saya better without spect. But Aina je pelik sorang. Dia cakap saya better pakai spect.
And then, saya sambung cerita pasal tu. Sampai habis. Hehehe...
Masa Geo, saya and Nisa pergi tandas. Then, kita tengok cermin. Saya try lah cabut spect and then, tengok muka saya dekat cermin. Hmm.. Elok gak saya without spect. *baru perasan*
And tadi, masa comment-2 dekat status sapa pasal phone saya yang rosak tu, x tau mcm mne tetibe boleh terckp pasal contact lens. Then, my mom comment, dia tulis, when saya boleh pakai and buka contact lens tu, baru dia beli kan untuk saya. He3x. Cayalah mama! Mama baik hari ni! ^_^
Okay, okay. Homework still x siap. Nak kene buat kad hari ibu. Huhhh... Masalah, masalah~ Malasnya nak buat cantik-2. Saya buat simple-2 je eh, cg? Hehehe... Assalammualaikum!
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
"Sweet lah mata awak"
Yeah. We meet again~ Ni lah yang saya nak cerita sebenarnya tu but lupa tadi. He3x...
Masa BM, I mean... after BM, lepas cg keluar kelas tu, mata saya belah kanan tetibe je rasa sakit. So, saya cabut spect and gosok-2 mata saya tu while bercakap-2 dengan Aina about my secret life. Ye lah, secret sampai orang yg rapat dgn saya je tau. Then, masa saya pusing dekat Nisa sebab nak berdiri pasal apa ntah, dia cakap, "sweetlah mata awak!"
Saya macam x caya je. Mmg lah alhamdulillah dia cakap macam tu but... Hari tu, saya pernah tanya dia, dia cakap, dua dua sama je. But now... Huh... Aishah pun cakap saya better without spect. But Aina je pelik sorang. Dia cakap saya better pakai spect.
And then, saya sambung cerita pasal tu. Sampai habis. Hehehe...
Masa Geo, saya and Nisa pergi tandas. Then, kita tengok cermin. Saya try lah cabut spect and then, tengok muka saya dekat cermin. Hmm.. Elok gak saya without spect. *baru perasan*
And tadi, masa comment-2 dekat status sapa pasal phone saya yang rosak tu, x tau mcm mne tetibe boleh terckp pasal contact lens. Then, my mom comment, dia tulis, when saya boleh pakai and buka contact lens tu, baru dia beli kan untuk saya. He3x. Cayalah mama! Mama baik hari ni! ^_^
Okay, okay. Homework still x siap. Nak kene buat kad hari ibu. Huhhh... Masalah, masalah~ Malasnya nak buat cantik-2. Saya buat simple-2 je eh, cg? Hehehe... Assalammualaikum!
|