________________________________________________________________________________________
Thursday, March 15, 2012 | 11:57 PM | 0 Alien
Kinda geram, actually. Okay, ada sorg mamat ni. Dari hari tu lagi dia minta no. phone saya. Dyna, awk sound sikit pakcik Asyraf tu boleh x? Serabot lah saya! Kalau dia depan mata, ada sekali sye bg flying kick, tros dia gi Venus. Lagi hitamlah kulit dia yang dah gelap tu.
Rasanya dia dah marah kott sampai dia tulis - leh la... Aq nak no. mu.
Kalau x, dia tulis awk-sye ngan sye. Whoaaa.... Bgos sgt lah tu.
Saya ada tanya dia kenapa dia nak no. sye and nak tau dia bg alasan apa?
Just sebab dia bosan.
Seriously, wth? Kalau dah bosan tu, pergi lah minta no. phone perempuan yang suka kat dia atau yang gatal ke... X kesah lah. Yang penting bukan saya.
And you know what, dia siap tulis, awk nak saya melutut depan awk ke?
Ewww.. Buat ayat sedih pulokkk... Nasib baik saya ni bukan jenis yg cpt kesian kat org-2 yg mcm gini.
And still, my answer, no way lah. And then, dia marah and dia tulis, kalau dia jumpa saya, dia cekik saya.
OHMY, takotnye... HAHAHAHA XD. Dia buat lawak tong sampah ke apa? Before dia cekik saya, I'll give him flying kick dulu lah. But saya x de lah tulis gitu. Saya tulis , Who cares? I don't give a damn. Not even afraid of you :P.
Then, awk tau x dia tulis ape?
Blue, base kaki blue, f*ck.
Saya tulis, lu tulis gitu, lu dosa.
Then, dia reply, stupit girl. <-- See that? Salah eja!
Saya pon tulis, eja stupid pon salah. You're the one who is stupid, idiot!
Dia reply - care aq lah. mampus... *****. ****k.
(pandai-2 lah korg pikir sendiri. X sanggup saya nak tulis)
Saya reply - tch .
Dia tulis - Tok mu. I bloke you. <-- maksod dia, dia nak block saya.
Saya tulis - Block lah.
And now, rasanya dia dah block saya. HAHA XD. Still thinking of dia nak cekik saya. Boleh gelak terguling-2 kott. X leh bygkan dia cekik saya. Dia cekik saya? Oh my... Dia ingat mentang-2 saya ni pakai tudung semua tu, x boleh lawan ke? Lorhh.... Ni BDA lah. *teringat kat Hasif. HAHA XD*
Also, dia ingat saya ni bodoh sgt ke sampai dia nak tulis 'stupit girl' kat saya? Dia kelas C, saya kelas A masa dulu. Hey, pikirlah sikit. Awak tu dpt brp A? Saya dpt berapa A? Apa hak awak nak cakap saya bodoh? Siap tulis f**k lagi. Whoaa... Canteknya bahasa. Belajar mana? Ingat awak tulis gitu boleh jadi pandai ke? Ingat Allah suka ke org yg tulis f**k tu? Kepada org yg selalu cakap or tulis f**k tu, ingat-2 lah ye. Allah x suka org yg ckp or tulis gitu. Even kalau awak pakai tudung sekali pon, tutup aurat, kalau ckp benda macam tu, orang x akan tabik hormat kat awak lah. Jaga bahasa, jaga aurat...
Oh yeah. yg ***** and ****k tu, mmg sye rse mcm nk tikam-2 je dia tu. Eh, tolonglah, x payah lah tulis bende mengarut macam gitu kat saya. Cukuplah saya dengar perkataan tu masa kat sekolah rendah. Huhhhh...
Anyway, kalau awk terpikir-pikir knp sye x nak bg dia no. phone sye even though sye kenal dia *bukanlah kenal sgt. Just kenal gitu-2 je*, sye x nk bg sbb sye x nk dia kacau sye. Seriously, dah serikkkk.... Masa saya bagi no. phone sye kat Wafiy, even though dia dekat asrama, dia boleh sms sye lagi... Dah lah die sms sye pukul 12.00 a.m. lebih... Orang dah ngantok masa tu, dia pergi kacau. Saya pulak 'baik' sgt, pergi reply je lah message dia tu walopon sbnarnye malas nk reply. Last-2, saya tipu dia, ckp, my mom simpan phone saya sebab dia nak suruh sye study. Serious, mmg rasa bersalah giler but... Nak buat mcm mne? Sye mmg x ske klu mse dah ngantok, org kacau. HAHA XD.
Huhh... To Wafiy, saya x ingat saya dah bgtau awk blom psl blog ni. He3x.. Rse mcm dah. So, kalau awk bce, sorry giler-2. Ummm.... SORRYYYYY! Mianhae!!!! *bows 99999x* Awak mesti marah kat sye kan lepas awk tau yg sbnarnye mak sye x keep pon phone sye, kan? Sorry lah... Sye mintak maaaaaaaaf sgt. Awk jgn lah merajuk eh? Sorry again. Best friend, always! Lame dah x chat ngan awk.
Ok, assalammualaikum.
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
No. phone
Kinda geram, actually. Okay, ada sorg mamat ni. Dari hari tu lagi dia minta no. phone saya. Dyna, awk sound sikit pakcik Asyraf tu boleh x? Serabot lah saya! Kalau dia depan mata, ada sekali sye bg flying kick, tros dia gi Venus. Lagi hitamlah kulit dia yang dah gelap tu.
Rasanya dia dah marah kott sampai dia tulis - leh la... Aq nak no. mu.
Kalau x, dia tulis awk-sye ngan sye. Whoaaa.... Bgos sgt lah tu.
Saya ada tanya dia kenapa dia nak no. sye and nak tau dia bg alasan apa?
Just sebab dia bosan.
Seriously, wth? Kalau dah bosan tu, pergi lah minta no. phone perempuan yang suka kat dia atau yang gatal ke... X kesah lah. Yang penting bukan saya.
And you know what, dia siap tulis, awk nak saya melutut depan awk ke?
Ewww.. Buat ayat sedih pulokkk... Nasib baik saya ni bukan jenis yg cpt kesian kat org-2 yg mcm gini.
And still, my answer, no way lah. And then, dia marah and dia tulis, kalau dia jumpa saya, dia cekik saya.
OHMY, takotnye... HAHAHAHA XD. Dia buat lawak tong sampah ke apa? Before dia cekik saya, I'll give him flying kick dulu lah. But saya x de lah tulis gitu. Saya tulis , Who cares? I don't give a damn. Not even afraid of you :P.
Then, awk tau x dia tulis ape?
Blue, base kaki blue, f*ck.
Saya tulis, lu tulis gitu, lu dosa.
Then, dia reply, stupit girl. <-- See that? Salah eja!
Saya pon tulis, eja stupid pon salah. You're the one who is stupid, idiot!
Dia reply - care aq lah. mampus... *****. ****k.
(pandai-2 lah korg pikir sendiri. X sanggup saya nak tulis)
Saya reply - tch .
Dia tulis - Tok mu. I bloke you. <-- maksod dia, dia nak block saya.
Saya tulis - Block lah.
And now, rasanya dia dah block saya. HAHA XD. Still thinking of dia nak cekik saya. Boleh gelak terguling-2 kott. X leh bygkan dia cekik saya. Dia cekik saya? Oh my... Dia ingat mentang-2 saya ni pakai tudung semua tu, x boleh lawan ke? Lorhh.... Ni BDA lah. *teringat kat Hasif. HAHA XD*
Also, dia ingat saya ni bodoh sgt ke sampai dia nak tulis 'stupit girl' kat saya? Dia kelas C, saya kelas A masa dulu. Hey, pikirlah sikit. Awak tu dpt brp A? Saya dpt berapa A? Apa hak awak nak cakap saya bodoh? Siap tulis f**k lagi. Whoaa... Canteknya bahasa. Belajar mana? Ingat awak tulis gitu boleh jadi pandai ke? Ingat Allah suka ke org yg tulis f**k tu? Kepada org yg selalu cakap or tulis f**k tu, ingat-2 lah ye. Allah x suka org yg ckp or tulis gitu. Even kalau awak pakai tudung sekali pon, tutup aurat, kalau ckp benda macam tu, orang x akan tabik hormat kat awak lah. Jaga bahasa, jaga aurat...
Oh yeah. yg ***** and ****k tu, mmg sye rse mcm nk tikam-2 je dia tu. Eh, tolonglah, x payah lah tulis bende mengarut macam gitu kat saya. Cukuplah saya dengar perkataan tu masa kat sekolah rendah. Huhhhh...
Anyway, kalau awk terpikir-pikir knp sye x nak bg dia no. phone sye even though sye kenal dia *bukanlah kenal sgt. Just kenal gitu-2 je*, sye x nk bg sbb sye x nk dia kacau sye. Seriously, dah serikkkk.... Masa saya bagi no. phone sye kat Wafiy, even though dia dekat asrama, dia boleh sms sye lagi... Dah lah die sms sye pukul 12.00 a.m. lebih... Orang dah ngantok masa tu, dia pergi kacau. Saya pulak 'baik' sgt, pergi reply je lah message dia tu walopon sbnarnye malas nk reply. Last-2, saya tipu dia, ckp, my mom simpan phone saya sebab dia nak suruh sye study. Serious, mmg rasa bersalah giler but... Nak buat mcm mne? Sye mmg x ske klu mse dah ngantok, org kacau. HAHA XD.
Huhh... To Wafiy, saya x ingat saya dah bgtau awk blom psl blog ni. He3x.. Rse mcm dah. So, kalau awk bce, sorry giler-2. Ummm.... SORRYYYYY! Mianhae!!!! *bows 99999x* Awak mesti marah kat sye kan lepas awk tau yg sbnarnye mak sye x keep pon phone sye, kan? Sorry lah... Sye mintak maaaaaaaaf sgt. Awk jgn lah merajuk eh? Sorry again. Best friend, always! Lame dah x chat ngan awk.
Ok, assalammualaikum.
|