Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, March 15, 2012 | 11:57 PM | 0 Alien
Kinda geram, actually. Okay, ada sorg mamat ni. Dari hari tu lagi dia minta no. phone saya. Dyna, awk sound sikit pakcik Asyraf tu boleh x? Serabot lah saya! Kalau dia depan mata, ada sekali sye bg flying kick, tros dia gi Venus. Lagi hitamlah kulit dia yang dah gelap tu. 


Rasanya dia dah marah kott sampai dia tulis - leh la... Aq nak no. mu.
Kalau x, dia tulis awk-sye ngan sye. Whoaaa.... Bgos sgt lah tu.


Saya ada tanya dia kenapa dia nak no. sye and nak tau dia bg alasan apa?
Just sebab dia bosan. 
Seriously, wth? Kalau dah bosan tu, pergi lah minta no. phone perempuan yang suka kat dia atau yang gatal ke... X kesah lah. Yang penting bukan saya. 


And you know what, dia siap tulis, awk nak saya melutut depan awk ke?
Ewww.. Buat ayat sedih pulokkk... Nasib baik saya ni bukan jenis yg cpt kesian kat org-2 yg mcm gini. 


And still, my answer, no way lah. And then, dia marah and dia tulis, kalau dia jumpa saya, dia cekik saya. 


OHMY, takotnye... HAHAHAHA XD. Dia buat lawak tong sampah ke apa? Before dia cekik saya, I'll give him flying kick dulu lah. But saya x de lah tulis gitu. Saya tulis , Who cares? I don't give a damn. Not even afraid of you :P.


Then, awk tau x dia tulis ape? 


Blue, base kaki blue, f*ck. 


Saya tulis, lu tulis gitu, lu dosa.


Then, dia reply, stupit girl.  <-- See that? Salah eja!


Saya pon tulis, eja stupid pon salah. You're the one who is stupid, idiot!


Dia reply - care aq lah. mampus... *****. ****k. 

(pandai-2 lah korg pikir sendiri. X sanggup saya nak tulis)

Saya reply - tch . 

Dia tulis - Tok mu. I bloke you.    <-- maksod dia, dia nak block saya.

Saya tulis - Block lah.

And now, rasanya dia dah block saya. HAHA XD. Still thinking of dia nak cekik saya. Boleh gelak terguling-2 kott. X leh bygkan dia cekik saya. Dia cekik saya? Oh my... Dia ingat mentang-2 saya ni pakai tudung semua tu, x boleh lawan ke? Lorhh.... Ni BDA lah. *teringat kat Hasif. HAHA XD*  

Also, dia ingat saya ni bodoh sgt ke sampai dia nak tulis 'stupit girl' kat saya? Dia kelas C, saya kelas A masa dulu. Hey, pikirlah sikit. Awak tu dpt brp A? Saya dpt berapa A? Apa hak awak nak cakap saya bodoh? Siap tulis f**k lagi. Whoaa... Canteknya bahasa. Belajar mana? Ingat awak tulis gitu boleh jadi pandai ke? Ingat Allah suka ke org yg tulis f**k tu? Kepada org yg selalu cakap or tulis f**k tu, ingat-2 lah ye. Allah x suka org yg ckp or tulis gitu. Even kalau awak pakai tudung sekali pon, tutup aurat, kalau ckp benda macam tu, orang x akan tabik hormat kat awak lah. Jaga bahasa, jaga aurat...

Oh yeah. yg ***** and ****k tu, mmg sye rse mcm nk tikam-2 je dia tu. Eh, tolonglah, x payah lah tulis bende mengarut macam gitu kat saya. Cukuplah saya dengar perkataan tu masa kat sekolah rendah. Huhhhh... 

Anyway, kalau awk terpikir-pikir knp sye x nak bg dia no. phone sye even though sye kenal dia *bukanlah kenal sgt. Just kenal gitu-2 je*, sye x nk bg sbb sye x nk dia kacau sye. Seriously, dah serikkkk.... Masa saya bagi no. phone sye kat Wafiy, even though dia dekat asrama, dia boleh sms sye lagi... Dah lah die sms sye pukul 12.00 a.m. lebih... Orang dah ngantok masa tu, dia pergi kacau. Saya pulak 'baik' sgt, pergi reply je lah message dia tu walopon sbnarnye malas nk reply. Last-2, saya tipu dia, ckp, my mom simpan phone saya sebab dia nak suruh sye study. Serious, mmg rasa bersalah giler but... Nak buat mcm mne? Sye mmg x ske klu mse dah ngantok, org kacau. HAHA XD. 

Huhh... To Wafiy, saya x ingat saya dah bgtau awk blom psl blog ni. He3x.. Rse mcm dah. So, kalau awk bce, sorry giler-2. Ummm.... SORRYYYYY! Mianhae!!!! *bows 99999x* Awak mesti marah kat sye kan lepas awk tau yg sbnarnye mak sye x keep pon phone sye, kan? Sorry lah... Sye mintak maaaaaaaaf sgt. Awk jgn lah merajuk eh? Sorry again. Best friend, always! Lame dah x chat ngan awk. 

Ok, assalammualaikum.

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google