Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, March 9, 2012 | 4:10 PM | 0 Alien
So, hyep! Lagi 2 jam, Along and my parents akan sampai dekat rumah! Wohooo! Happy! Excited! Rasanya ada banyak benda nak cerita dekat dia. Pasal exam lah, pasal orang tu lah, pasal cikgu ni lah and banyak lagi lah! HAHA XD! Excited giler nih! Ye lah, masa Along balik hari tu, x sempat nak cakap-2 dgn dia. Dia balik 2 hari je pon. Masa tu lak saya tgh demam, so, mmg lah x de mood nk cakap ngan dia. But since sekarang ni x demam, rasa macam nak cakap banyak-2 dengan dia! Masa tengah cakap-2 tuh, just harap-2 nanti Along x membebel pasal my Agama marks. Huh -,-. Teruk. But tadi masa dia call, bila saya cakap markah agama saya, dia just cakap okay lah tu. Kenapa? Sebab saya cakap kat dia macam nih :


"Agama dapat 80%"
"Kenapa pulak?" dia tanya. Lorhh... Boleh tanya kenapa pulak. Dapat 80% tu sebab salah byk lah.
"Sebab x hafal"
"Ohh... Okay lah tu"


Nasib baik dia x marah. Sekarang ni, just nak tunggu markah English and then, dah boleh tau dah sapa dapat no. 1. So far, Aina no. 1, Izzati no. 2, Atiqah no. 3 and saya no. 4. Saya beza dgn Atiqah 3 markah je. So, saya nak kene dapat 4 markah lebih tinggi drpd markah dia. Harap-2 boleh lah. Aminn...




Tadi, masa dekat sekolah, nak kene hantar salinan IC. Saya letak salinan IC saya dekat tengah-2 sebab x nak orang tgk. Huh -,-. Seriously, gambar IC saya buruk! GELAP! Memang nampak macam orang lain! Muka IC saya tu mmg x nampak macam muka saya! Lagi-2 bila dah x pakai spect tu. Rasa macam nak buat IC baru sekarang jugak! But x boleh. *pout* Orang lain punya gambar putih lah sikit but saya punya? Gelap giler! *Gerammmm....* 


Then, after letak tu, saya bagi balik dekat Faris. Saya x ingat saya cakap apa dekat Aina but... saya ada panggil Faris tu pakcik. Well, normal lah tu saya panggil orang lelaki 'pakcik'. Even budak yang lagi muda pon saya panggil 'pakcik'. Bukannye saya perasan muda ke ape... But, memang dah terbiasa panggil orang lelaki 'pakcik' Just ada bbrp orang je yang saya x panggil 'pakcik'. Back to the story, bila dia dengar saya cakap dia 'pakcik', dia cakap:


"Janganlah panggil pakcik. Panggil............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ABANG!"


I was like..... Ewww... Abang? HAHA XD. Then dia cakap,


"Ye lah, aku kan lebih tua/lahir dulu"


Memanglah awak tu lahir dulu but.... Abang? Geli lah. Oppa boleh lah. Oppa tahan sikit daripada Abang walaupun maksud tu sama je. 


*Dia nak suruh Waddah panggil dia Abang ke???? 


Oh, also, saya perasan, dia cakap dengan saya 'kau-aku' but bila dia cakap dengan Aina, jadi 'awk-sye' pulak. X jelez but.... pelik seyh. Tetibe je cakap 'awk-sye' ngan Aina. HAHA XD. 


Okay, okay. X nak tulis panjang. X boleh tulis panjang. Dah geli sangat dah nih so, annyeong and assalammualaikum! Adios! 




*Boleh ketawa terguling-2 bila teringat cara dia cakap. Seriously, abang? Aigoo aigooo.... Pakcik nih....*

PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google