________________________________________________________________________________________
Friday, March 9, 2012 | 4:10 PM | 0 Alien
So, hyep! Lagi 2 jam, Along and my parents akan sampai dekat rumah! Wohooo! Happy! Excited! Rasanya ada banyak benda nak cerita dekat dia. Pasal exam lah, pasal orang tu lah, pasal cikgu ni lah and banyak lagi lah! HAHA XD! Excited giler nih! Ye lah, masa Along balik hari tu, x sempat nak cakap-2 dgn dia. Dia balik 2 hari je pon. Masa tu lak saya tgh demam, so, mmg lah x de mood nk cakap ngan dia. But since sekarang ni x demam, rasa macam nak cakap banyak-2 dengan dia! Masa tengah cakap-2 tuh, just harap-2 nanti Along x membebel pasal my Agama marks. Huh -,-. Teruk. But tadi masa dia call, bila saya cakap markah agama saya, dia just cakap okay lah tu. Kenapa? Sebab saya cakap kat dia macam nih :
"Agama dapat 80%"
"Kenapa pulak?" dia tanya. Lorhh... Boleh tanya kenapa pulak. Dapat 80% tu sebab salah byk lah.
"Sebab x hafal"
"Ohh... Okay lah tu"
Nasib baik dia x marah. Sekarang ni, just nak tunggu markah English and then, dah boleh tau dah sapa dapat no. 1. So far, Aina no. 1, Izzati no. 2, Atiqah no. 3 and saya no. 4. Saya beza dgn Atiqah 3 markah je. So, saya nak kene dapat 4 markah lebih tinggi drpd markah dia. Harap-2 boleh lah. Aminn...
Tadi, masa dekat sekolah, nak kene hantar salinan IC. Saya letak salinan IC saya dekat tengah-2 sebab x nak orang tgk. Huh -,-. Seriously, gambar IC saya buruk! GELAP! Memang nampak macam orang lain! Muka IC saya tu mmg x nampak macam muka saya! Lagi-2 bila dah x pakai spect tu. Rasa macam nak buat IC baru sekarang jugak! But x boleh. *pout* Orang lain punya gambar putih lah sikit but saya punya? Gelap giler! *Gerammmm....*
Then, after letak tu, saya bagi balik dekat Faris. Saya x ingat saya cakap apa dekat Aina but... saya ada panggil Faris tu pakcik. Well, normal lah tu saya panggil orang lelaki 'pakcik'. Even budak yang lagi muda pon saya panggil 'pakcik'. Bukannye saya perasan muda ke ape... But, memang dah terbiasa panggil orang lelaki 'pakcik' Just ada bbrp orang je yang saya x panggil 'pakcik'. Back to the story, bila dia dengar saya cakap dia 'pakcik', dia cakap:
"Janganlah panggil pakcik. Panggil............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ABANG!"
I was like..... Ewww... Abang? HAHA XD. Then dia cakap,
"Ye lah, aku kan lebih tua/lahir dulu"
Memanglah awak tu lahir dulu but.... Abang? Geli lah. Oppa boleh lah. Oppa tahan sikit daripada Abang walaupun maksud tu sama je.
*Dia nak suruh Waddah panggil dia Abang ke????
Oh, also, saya perasan, dia cakap dengan saya 'kau-aku' but bila dia cakap dengan Aina, jadi 'awk-sye' pulak. X jelez but.... pelik seyh. Tetibe je cakap 'awk-sye' ngan Aina. HAHA XD.
Okay, okay. X nak tulis panjang. X boleh tulis panjang. Dah geli sangat dah nih so, annyeong and assalammualaikum! Adios!
*Boleh ketawa terguling-2 bila teringat cara dia cakap. Seriously, abang? Aigoo aigooo.... Pakcik nih....*
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
"Jangan panggil pakcik. Panggil..."
So, hyep! Lagi 2 jam, Along and my parents akan sampai dekat rumah! Wohooo! Happy! Excited! Rasanya ada banyak benda nak cerita dekat dia. Pasal exam lah, pasal orang tu lah, pasal cikgu ni lah and banyak lagi lah! HAHA XD! Excited giler nih! Ye lah, masa Along balik hari tu, x sempat nak cakap-2 dgn dia. Dia balik 2 hari je pon. Masa tu lak saya tgh demam, so, mmg lah x de mood nk cakap ngan dia. But since sekarang ni x demam, rasa macam nak cakap banyak-2 dengan dia! Masa tengah cakap-2 tuh, just harap-2 nanti Along x membebel pasal my Agama marks. Huh -,-. Teruk. But tadi masa dia call, bila saya cakap markah agama saya, dia just cakap okay lah tu. Kenapa? Sebab saya cakap kat dia macam nih :
"Agama dapat 80%"
"Kenapa pulak?" dia tanya. Lorhh... Boleh tanya kenapa pulak. Dapat 80% tu sebab salah byk lah.
"Sebab x hafal"
"Ohh... Okay lah tu"
Nasib baik dia x marah. Sekarang ni, just nak tunggu markah English and then, dah boleh tau dah sapa dapat no. 1. So far, Aina no. 1, Izzati no. 2, Atiqah no. 3 and saya no. 4. Saya beza dgn Atiqah 3 markah je. So, saya nak kene dapat 4 markah lebih tinggi drpd markah dia. Harap-2 boleh lah. Aminn...
Tadi, masa dekat sekolah, nak kene hantar salinan IC. Saya letak salinan IC saya dekat tengah-2 sebab x nak orang tgk. Huh -,-. Seriously, gambar IC saya buruk! GELAP! Memang nampak macam orang lain! Muka IC saya tu mmg x nampak macam muka saya! Lagi-2 bila dah x pakai spect tu. Rasa macam nak buat IC baru sekarang jugak! But x boleh. *pout* Orang lain punya gambar putih lah sikit but saya punya? Gelap giler! *Gerammmm....*
Then, after letak tu, saya bagi balik dekat Faris. Saya x ingat saya cakap apa dekat Aina but... saya ada panggil Faris tu pakcik. Well, normal lah tu saya panggil orang lelaki 'pakcik'. Even budak yang lagi muda pon saya panggil 'pakcik'. Bukannye saya perasan muda ke ape... But, memang dah terbiasa panggil orang lelaki 'pakcik' Just ada bbrp orang je yang saya x panggil 'pakcik'. Back to the story, bila dia dengar saya cakap dia 'pakcik', dia cakap:
"Janganlah panggil pakcik. Panggil............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ABANG!"
I was like..... Ewww... Abang? HAHA XD. Then dia cakap,
"Ye lah, aku kan lebih tua/lahir dulu"
Memanglah awak tu lahir dulu but.... Abang? Geli lah. Oppa boleh lah. Oppa tahan sikit daripada Abang walaupun maksud tu sama je.
*Dia nak suruh Waddah panggil dia Abang ke????
Oh, also, saya perasan, dia cakap dengan saya 'kau-aku' but bila dia cakap dengan Aina, jadi 'awk-sye' pulak. X jelez but.... pelik seyh. Tetibe je cakap 'awk-sye' ngan Aina. HAHA XD.
Okay, okay. X nak tulis panjang. X boleh tulis panjang. Dah geli sangat dah nih so, annyeong and assalammualaikum! Adios!
*Boleh ketawa terguling-2 bila teringat cara dia cakap. Seriously, abang? Aigoo aigooo.... Pakcik nih....*
|