________________________________________________________________________________________
Monday, March 26, 2012 | 4:39 PM | 0 Alien
Habis dah~ Habis dah~ Sedihnya............... Nak buat macam mana ni? Dah habis!!! X.x
Apa yang habis?
Ni haa, allowance saya for 3 days. RM30 dah melayang untuk Qistina. Next week birthday dia, so, suruh je lah pak wan tlg belikan hadiah. Dia minta RM30. Nasib baik bukan RM50. HAHA XD. Kalau RM50, mati lah saya. Terpaksa puasa kalau macam tu. Huh.... Tapi x per lah. Untuk Qistina.... Bukannya untuk siapa-2 pon. My bff gak. Tapi I'll make sure dia akan bayar balik duit tu. HAHA XD. Kidding je~ Walaupun my mom cakap saya yg plg kedekut, tapi saya sanggup gak keluarkan duit untuk Qistina. So, kira beruntunglah dia dapat rasa duit saya.
Mula-2, ingatkan nak ajak dia keluar gi ECM Sabtu or Ahad ni, nak pilih hadiah dia sama-2. But, x surprise lah kalau macam tu! Saya x nak nanti dia cakap, "eiii... Awk ni, x surprise lah!" Dia tu bukannya leh caya. Kalau dia nak cakap, dia cakap je. But kalau dia cakap macam tu, saya leh balas balik. "Eleh, awk tu pun lagi lah x surprise!"
Kenapa? Sebab kan, last year, before birthday saya, dia siap boleh tanya saya lagi.
"Awak nak hadiah ____ ke hadiah _____?"
Saya tanya dia, "mana lagi cantek?" -of coz lah nak yg cantek-
"Yang ____ cantek."
"Okay lah. Saya ambil yg tu" saya cakap.
"Okay. Yang lagi satu tu saya bagi kat G"
Memang x surprise langsong! Ni pon, for this year punya hadiah, dia dah tanya saya siap-2, "awk nak hadiah apa?"
OMG! Bagilah surprise sikit. :P. Lagi satu, kalau nak keluar pun, bukannya tau my parents bagi ke x. Ye lah, my 'guardian' tu dah pergi umrah. X de sapa nak teman~ Diaorg pulak asyik busy je. Meeting lah, itulah, inilah. Boring dah dengan semua alasan tu. Kadang-2 saya jealous gak dengan orang yang always hang out dengan kawan-2 atau dengan family. Ye lah, nak hang dengan family, diaorg asyik x de masa je. Kalau diaorg ada masa pun, diaorg mesti nak rehat je. Nak hang dengan kwn-2? Lagi lah no way~ Dah lah semua duduk jauh. Saya sorg je kott yg duduk Alor Akar ni. Yang lain, poli lah, galing lah, situ lah, sinilah. Mmg x de kawan. Sini pulak ramai cina, cina pun yang dah besar-2. X de pun kanak-2 riang dekat sini. Kalau saya boleh tukar something, saya akan buat biar homework xde and biar my bffs semuanya duduk dekat dgn Alor Akar ni. Alah, duduk Tok Sera pun jadilah. Dekat je.
Macam Dyna and kawan-2 dia, semua duduk Galing Kem. Bestnya~ Boleh selalu lepak-2 kat situ. Jealous~ Jealous~ Bila tulis psl Galing Kem ni, teringat kat Najiha.
Najiha, cakap skolah SABS! Mana awak? Datang lah kejap jumpa saya dekat pintu gate SMART ni haaa.. Dah lama x jumpa kott. Tunggu lah saya dekat depan gate SMART. Confem saya ade! Except kalau saya dah balik lah. Tu mmg dah confem-2 xde. X kan x nak jumpa kawan awak yang 'sopan' ni? X rindu ke? Saya rindu nak buat awk annoy. Sejak awak dah skolah lain, saya buat orang lain pulak annoy. Siapa lagi kalau bukan Izzati tu? Saya buat apa? Saya nyanyi lah, apa lagi~ Hari tu, saya nyanyi sampai hujan turun. Best sgt suara saya agaknya sampai hujan pun turun. Okay lah, meet you next week, bila birthday Qistina! Anyway, awak lupa something. BILA NAK POST HADIAH THROUGH CHAT TU? Lagi 7 minggu birthday saya. So, bg lah hadiah birthday in advance. He3x. *ni dah buat muka x tau malu dah nih*
Saya x boleh blah masa part saya puji Syauqi tu. HAHA XD. Puji tu ada makna. Nak tukar part presentation dgn dia. Kalau x, saya kena ckp last sekali. So, since saya x suka ckp last skali, sye ckp kat dia, "Syauqi, kau kan baik, ensem, tinggi, tukar lah part presentation tu dgn aku." Then, dia ckp, "nampak sgt pui x ikhlas." Ye lah, mmg lah x ikhlas kecuali part yg tinggi tu. But then, saya ckp lagi, "Syauqi, kau kan baik, ensem, tinggi, pandai, jom lah tukar part tu. Eh? Eh?" Last-2, dia agree jugak lah. Fuhh, alhamdulillah~ Baik kan, ko, Syauqi? He3x.
Bila tulis kau-aku ni, teringat masa saya cakap kat Nisa yang Faris tu cakap kau-aku dgn saya but dia cakap awak-saya dengan Aina. He3x. Ada apa-2 ke korang nih? Dengan Izzati, x tau. X dapat dikesan. Also, saya nak bgtau Aina ni. Yang xdi tu, bukan saya stare dekat Faris eh? Saya just stare dekat dinding tu je. Jangan salah faham, okay? Awak ni pun dah jadi species sama mcm Izzati. Okay lah, assalammualaikum!
Oh yeah.. Anyway, bila orang tu nak online eh? Nak kene sampaikan amanah ni. Kalau x beritahu, saya tanggung dosa. CEPATLAH ONLINE! SAYA X NAK TANGGUNG DOSA! ONLINE & SAYA TERUS BAGITAU AWAK AMANAH TU. Kalau saya x bgtau, huh~~~~ Takut lupa lah pulak. So, please online cepat. Cepat ak online, cpt sye bgtau, cpt saya leh tido. *Kwn saya ckp, kalau ada pertandingan tido, confem saya boleh menang*
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
HABIS DAH~
Habis dah~ Habis dah~ Sedihnya............... Nak buat macam mana ni? Dah habis!!! X.x
Apa yang habis?
Ni haa, allowance saya for 3 days. RM30 dah melayang untuk Qistina. Next week birthday dia, so, suruh je lah pak wan tlg belikan hadiah. Dia minta RM30. Nasib baik bukan RM50. HAHA XD. Kalau RM50, mati lah saya. Terpaksa puasa kalau macam tu. Huh.... Tapi x per lah. Untuk Qistina.... Bukannya untuk siapa-2 pon. My bff gak. Tapi I'll make sure dia akan bayar balik duit tu. HAHA XD. Kidding je~ Walaupun my mom cakap saya yg plg kedekut, tapi saya sanggup gak keluarkan duit untuk Qistina. So, kira beruntunglah dia dapat rasa duit saya.
Mula-2, ingatkan nak ajak dia keluar gi ECM Sabtu or Ahad ni, nak pilih hadiah dia sama-2. But, x surprise lah kalau macam tu! Saya x nak nanti dia cakap, "eiii... Awk ni, x surprise lah!" Dia tu bukannya leh caya. Kalau dia nak cakap, dia cakap je. But kalau dia cakap macam tu, saya leh balas balik. "Eleh, awk tu pun lagi lah x surprise!"
Kenapa? Sebab kan, last year, before birthday saya, dia siap boleh tanya saya lagi.
"Awak nak hadiah ____ ke hadiah _____?"
Saya tanya dia, "mana lagi cantek?" -of coz lah nak yg cantek-
"Yang ____ cantek."
"Okay lah. Saya ambil yg tu" saya cakap.
"Okay. Yang lagi satu tu saya bagi kat G"
Memang x surprise langsong! Ni pon, for this year punya hadiah, dia dah tanya saya siap-2, "awk nak hadiah apa?"
OMG! Bagilah surprise sikit. :P. Lagi satu, kalau nak keluar pun, bukannya tau my parents bagi ke x. Ye lah, my 'guardian' tu dah pergi umrah. X de sapa nak teman~ Diaorg pulak asyik busy je. Meeting lah, itulah, inilah. Boring dah dengan semua alasan tu. Kadang-2 saya jealous gak dengan orang yang always hang out dengan kawan-2 atau dengan family. Ye lah, nak hang dengan family, diaorg asyik x de masa je. Kalau diaorg ada masa pun, diaorg mesti nak rehat je. Nak hang dengan kwn-2? Lagi lah no way~ Dah lah semua duduk jauh. Saya sorg je kott yg duduk Alor Akar ni. Yang lain, poli lah, galing lah, situ lah, sinilah. Mmg x de kawan. Sini pulak ramai cina, cina pun yang dah besar-2. X de pun kanak-2 riang dekat sini. Kalau saya boleh tukar something, saya akan buat biar homework xde and biar my bffs semuanya duduk dekat dgn Alor Akar ni. Alah, duduk Tok Sera pun jadilah. Dekat je.
Macam Dyna and kawan-2 dia, semua duduk Galing Kem. Bestnya~ Boleh selalu lepak-2 kat situ. Jealous~ Jealous~ Bila tulis psl Galing Kem ni, teringat kat Najiha.
Najiha, cakap skolah SABS! Mana awak? Datang lah kejap jumpa saya dekat pintu gate SMART ni haaa.. Dah lama x jumpa kott. Tunggu lah saya dekat depan gate SMART. Confem saya ade! Except kalau saya dah balik lah. Tu mmg dah confem-2 xde. X kan x nak jumpa kawan awak yang 'sopan' ni? X rindu ke? Saya rindu nak buat awk annoy. Sejak awak dah skolah lain, saya buat orang lain pulak annoy. Siapa lagi kalau bukan Izzati tu? Saya buat apa? Saya nyanyi lah, apa lagi~ Hari tu, saya nyanyi sampai hujan turun. Best sgt suara saya agaknya sampai hujan pun turun. Okay lah, meet you next week, bila birthday Qistina! Anyway, awak lupa something. BILA NAK POST HADIAH THROUGH CHAT TU? Lagi 7 minggu birthday saya. So, bg lah hadiah birthday in advance. He3x. *ni dah buat muka x tau malu dah nih*
Saya x boleh blah masa part saya puji Syauqi tu. HAHA XD. Puji tu ada makna. Nak tukar part presentation dgn dia. Kalau x, saya kena ckp last sekali. So, since saya x suka ckp last skali, sye ckp kat dia, "Syauqi, kau kan baik, ensem, tinggi, tukar lah part presentation tu dgn aku." Then, dia ckp, "nampak sgt pui x ikhlas." Ye lah, mmg lah x ikhlas kecuali part yg tinggi tu. But then, saya ckp lagi, "Syauqi, kau kan baik, ensem, tinggi, pandai, jom lah tukar part tu. Eh? Eh?" Last-2, dia agree jugak lah. Fuhh, alhamdulillah~ Baik kan, ko, Syauqi? He3x.
Bila tulis kau-aku ni, teringat masa saya cakap kat Nisa yang Faris tu cakap kau-aku dgn saya but dia cakap awak-saya dengan Aina. He3x. Ada apa-2 ke korang nih? Dengan Izzati, x tau. X dapat dikesan. Also, saya nak bgtau Aina ni. Yang xdi tu, bukan saya stare dekat Faris eh? Saya just stare dekat dinding tu je. Jangan salah faham, okay? Awak ni pun dah jadi species sama mcm Izzati. Okay lah, assalammualaikum!
Oh yeah.. Anyway, bila orang tu nak online eh? Nak kene sampaikan amanah ni. Kalau x beritahu, saya tanggung dosa. CEPATLAH ONLINE! SAYA X NAK TANGGUNG DOSA! ONLINE & SAYA TERUS BAGITAU AWAK AMANAH TU. Kalau saya x bgtau, huh~~~~ Takut lupa lah pulak. So, please online cepat. Cepat ak online, cpt sye bgtau, cpt saya leh tido. *Kwn saya ckp, kalau ada pertandingan tido, confem saya boleh menang*
|