________________________________________________________________________________________
Sunday, March 25, 2012 | 8:00 PM | 0 Alien
This evening, saya chat lah. Then, dia cakap, ada orang tu, jumpa orang tu punya facebook account. (Pening?)
Okay, petang tadi, saya chat dgn kawan saya. Then, dia bgtau saya, sepupu dia jumpa MH punya facebook account.
Dia bgtau lagi, sepupu dia tu, (Let's just call her G2) happy giler bila dia jumpa tu. Okay, she's 13 y/o. And maybe, nanti, after MH approve dia, dia akan minta couple. I was like... OMAIGOSH. Beraninya! Ye lah, add-2 je, lepas approve, tros nak minta couple. X ke berani tu?!
Saya pun, x de nye nak minta couple. Bluewk! X sanggup nak minta couple. Tambah dosa je. Tambah dosa tu kalau dia nak, kalau dia x nak, mesti dia dump kita kan? Buat malu je. Macam mana nak face dia nanti? Dah la malu, sedih pulak tu. Mesti menangis punya kalau dia tolak. Lepas menangis tu, mesti frust. Bila dah frust, confem-2 x boleh focus dlm kelas. Mesti x de mood nk belajar or buat hw punya! Walaupun saya x pernah minta couple, tapi, sye dah bygkan benda tu. X de maknanya saya nak minta couple. Kalau saya minta couple tu, saya gila dah tu. I'm not desperate to have a boyfriend. Plus, COUPLE tu HARAM! Why can't people understand? Rasanya patut letak dalam buku teks agama, hukum bercouple. Sebab ramai yg x caya lorh~ Nak bukti hukum bercouple?
CLICK SINI atau CLICK INI.
Bila dah tulis pasal ni, saya teringat bila saya chat dgn Farra. Dia tulis, kalau lah MH tu suka dekat saya and ajak saya couple, saya terima tak?
Jawapan saya, of coz lah x no matter how much saya suka dekat MH tu. Bila dah confem-2 couple tu haram, buat apa nak bercouple lagi? Tambah dosa yg dah sedia ada ni je. *Eleh, bukannya MH will suka saya pun, kan? Awak suka org lain, kan?* X de chance!
Pastu, Farra tulis, dah, dia nak couple ngan awk, awk x nak. Kalau dia couple ngan org lain, awk mrh. X kan dia nak membujang sampai tua.
Lorh~ X kan lah MH tu x boleh kalau x couple? X boleh single ke macam saya ni? X pernah berpunya. HAHA XD. Untung bakal suami saya nanti sebab saya ni x pernah couple. (Bluewkkk). Kalau dia suka saya, dia leh tunggu. Kalau dia sengaja nak main-2 kan saya, bye-2 lah! Y'know, bila kita tolak nak couple dgn org laki, syaitan x de chance nak goda kita. Also, kita x akan putus cinta semua bende tu. X kan dipermainkan oleh kaum lelaki. Kan senang?
Also, dia boleh kahwin walaupun x couple. Boleh apa kahwin without coupling nih. Kata my sis, kalau dah suka sama suka, just terus kahwin lah (bila dah cukup umur and dah kerja). X payah nak bercouple-2 ni. Buang masa, buang tenaga.
Okay, best baca ceramah free saya nih? Bukan Izzati sorang je boleh berceramah. Saya pun boleh gak, kalau pasal benda-2 macam ni je lah. Kalau pasal kerajinan, mmg x boleh lah sebab saya bukannya rajin macam dia.
Back to the story, saya x tau macam mana rupa G2 tuh. Cantik ke... X cantik ke... Yang saya tau, dia tu berani nak mmpos! Ye, berani smpai nak mampos. Well, kalau MH approve dia and bercouple dgn dia, saya x de hak nak halang. Ye lah, siapalah saya dekat dia? *buat ayat sedih yg x berapa nak sedih lah pulak* Just kalau dia baca, fikir-2 kan je lah. *Saya x sure whether dia baca or x blog nih. Kalau baca, alhamdulillah but malu nya saya sebab saya MH dah tau saya suka dia. But kalau x baca, alhamdulillah jugak. X de lah saya malu dgn dia after dia dah tau the real me*
Tapi rasanya MH dah couple kan? Ke dah putus? Ntahlah. Saya x nak care. Buat sakit hati je. Kalau care sgt, nnty sedih, bukannya dia nak pujuk pon. HAHA XD. So, yeah, kalau nk cerita pasal ni, boleh panjang giler post ni jadinya. So, nak pendekkan, assalammualaikum!
Anyway, please don't tell me yg psl sepupu awk tu betul, Nisa! Tell me more tomorrow! Love you. <3
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Don't tell me it's true!
This evening, saya chat lah. Then, dia cakap, ada orang tu, jumpa orang tu punya facebook account. (Pening?)
Okay, petang tadi, saya chat dgn kawan saya. Then, dia bgtau saya, sepupu dia jumpa MH punya facebook account.
Dia bgtau lagi, sepupu dia tu, (Let's just call her G2) happy giler bila dia jumpa tu. Okay, she's 13 y/o. And maybe, nanti, after MH approve dia, dia akan minta couple. I was like... OMAIGOSH. Beraninya! Ye lah, add-2 je, lepas approve, tros nak minta couple. X ke berani tu?!
Saya pun, x de nye nak minta couple. Bluewk! X sanggup nak minta couple. Tambah dosa je. Tambah dosa tu kalau dia nak, kalau dia x nak, mesti dia dump kita kan? Buat malu je. Macam mana nak face dia nanti? Dah la malu, sedih pulak tu. Mesti menangis punya kalau dia tolak. Lepas menangis tu, mesti frust. Bila dah frust, confem-2 x boleh focus dlm kelas. Mesti x de mood nk belajar or buat hw punya! Walaupun saya x pernah minta couple, tapi, sye dah bygkan benda tu. X de maknanya saya nak minta couple. Kalau saya minta couple tu, saya gila dah tu. I'm not desperate to have a boyfriend. Plus, COUPLE tu HARAM! Why can't people understand? Rasanya patut letak dalam buku teks agama, hukum bercouple. Sebab ramai yg x caya lorh~ Nak bukti hukum bercouple?
CLICK SINI atau CLICK INI.
Bila dah tulis pasal ni, saya teringat bila saya chat dgn Farra. Dia tulis, kalau lah MH tu suka dekat saya and ajak saya couple, saya terima tak?
Jawapan saya, of coz lah x no matter how much saya suka dekat MH tu. Bila dah confem-2 couple tu haram, buat apa nak bercouple lagi? Tambah dosa yg dah sedia ada ni je. *Eleh, bukannya MH will suka saya pun, kan? Awak suka org lain, kan?* X de chance!
Pastu, Farra tulis, dah, dia nak couple ngan awk, awk x nak. Kalau dia couple ngan org lain, awk mrh. X kan dia nak membujang sampai tua.
Lorh~ X kan lah MH tu x boleh kalau x couple? X boleh single ke macam saya ni? X pernah berpunya. HAHA XD. Untung bakal suami saya nanti sebab saya ni x pernah couple. (Bluewkkk). Kalau dia suka saya, dia leh tunggu. Kalau dia sengaja nak main-2 kan saya, bye-2 lah! Y'know, bila kita tolak nak couple dgn org laki, syaitan x de chance nak goda kita. Also, kita x akan putus cinta semua bende tu. X kan dipermainkan oleh kaum lelaki. Kan senang?
Also, dia boleh kahwin walaupun x couple. Boleh apa kahwin without coupling nih. Kata my sis, kalau dah suka sama suka, just terus kahwin lah (bila dah cukup umur and dah kerja). X payah nak bercouple-2 ni. Buang masa, buang tenaga.
Okay, best baca ceramah free saya nih? Bukan Izzati sorang je boleh berceramah. Saya pun boleh gak, kalau pasal benda-2 macam ni je lah. Kalau pasal kerajinan, mmg x boleh lah sebab saya bukannya rajin macam dia.
Back to the story, saya x tau macam mana rupa G2 tuh. Cantik ke... X cantik ke... Yang saya tau, dia tu berani nak mmpos! Ye, berani smpai nak mampos. Well, kalau MH approve dia and bercouple dgn dia, saya x de hak nak halang. Ye lah, siapalah saya dekat dia? *buat ayat sedih yg x berapa nak sedih lah pulak* Just kalau dia baca, fikir-2 kan je lah. *Saya x sure whether dia baca or x blog nih. Kalau baca, alhamdulillah but malu nya saya sebab saya MH dah tau saya suka dia. But kalau x baca, alhamdulillah jugak. X de lah saya malu dgn dia after dia dah tau the real me*
Tapi rasanya MH dah couple kan? Ke dah putus? Ntahlah. Saya x nak care. Buat sakit hati je. Kalau care sgt, nnty sedih, bukannya dia nak pujuk pon. HAHA XD. So, yeah, kalau nk cerita pasal ni, boleh panjang giler post ni jadinya. So, nak pendekkan, assalammualaikum!
Anyway, please don't tell me yg psl sepupu awk tu betul, Nisa! Tell me more tomorrow! Love you. <3
|