Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, February 18, 2012 | 6:50 PM | 0 Alien
Assalammualaikum.

Saya baru je lepas baca satu article nih : CLICK NIH.

Tajuk dia - Perkara yang perempuan suka.

1. Perempuan suka dibelai


Yang pasal nih, saya rasa memang betul kot. But kalau dah belai terlebih-lebih, tu mmg nak mintak pelempang.


2. Perempuan suka dipuji


Confirm betul! Saya mmg suka kene puji but x suka klu org puji tu secara terang-2. Sebab nanti tetibe muka merah, macam pakai blusher. MALU...


3. Perempuan suka makan


Ye ke? Confirm ke nih? Kalau chocolate, lollipop dan bende2 yg sama waktu dengannya tu saya mmg suka. But kalau makan lama-2 jadi boring.


4. Perempuan suka handbag dan kasut


Saya x suka handbag dan kasut. Mwahahaha. Lagi best kalau dapat topi. Alah, x payah topi cantek-2. Topi bola pon okay. Teringat masa 2 taon lepas, I just love that topi sampai saya sll pakai topi tu walaupon dalam rumah. X main lah handbag-2 dan kasut-2 nih. Macam orang besar pulakk..


5. Perempuan suka shopping


Saya x suka shopping. Lambat. Serabut. Lagi elok kalau guna duit untuk shopping tu untuk beli buku GERONIMO STILTON! Lagi best kalau macam tuh. Dapat tambah ilmu -cheh, tambah ke ilmu kalau bace cerite tuh?-





6. Perempuan suka yang cantek-cantek dan yg comel-comel


Memang btol pon kan? X kan la ade perempuan yang suka benda yang buruk-2? Lelaki pon mesti suka yang cantek-2 dan comel-2 kan? Conclusionnya, boleh dikatakan semua orang suka benda yang cantek dan comel.


7. Perempuan suka bergossip dan mengumpat


Aigoo... Ye ke? X semestinya lah. Perempuan-perempuan yang alim tu pon suka bergossip dan mengumpat ke? X kan?? 


8. Perempuan suka warna pink


Saya x suka warna pink walaupun banyak barang saya warna pink. Ni kenyataan. Even though saya punya bed sheet, phone, headphone, bag, blog and others are pink, saya mmg x suka pink. Sebab pink ni mcm girly sangat lah! Lagi cantek warna biru! Tapi, saya x jumpa lah blogskin kaler biru yang cantek. So, terpakse lah guna blogskin kaler pink nih.


9. Perempuan suka kata, "lelaki semuanya sama : EGO!"


HAHA XD. Ye ke? Saya x pernah cakap macam tuh. Saya suka cakap, "lelaki semuanya gatal. But bukan semua lah. Separuh je.". -jgn mrh la kaum lelaki-


10. Perempuan suka kalau ada orang care @ ambil berat pasal dia


Yup. Mmg betul! Saya suka kalau ayah saya care pasal saya. Sebab sllnye, dia always cares my 2 brothers. 


11. Perempuan suka hiburan


Saya mmg suka lagu Kpop. Just KPOP.


12. Perempuan yang baik memang suka dekat lelaki yang boleh membimbingnya ke jalan yang diredhai Allah S.W.T.


Saya mmg suka lelaki yang boleh bimbing saya ke jalan yg diredhai Allah. Kalau tgk imam muda, mmg best lah. Sanggup tunggu dpn tv just sebab nak tgk IM Hassan. Kalau masa IM 1, saya suka IM Taufek.



Labels: ,


PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google