________________________________________________________________________________________
Saturday, February 18, 2012 | 6:50 PM | 0 Alien
Assalammualaikum.
Saya baru je lepas baca satu article nih : CLICK NIH.
Tajuk dia - Perkara yang perempuan suka.
1. Perempuan suka dibelai
Yang pasal nih, saya rasa memang betul kot. But kalau dah belai terlebih-lebih, tu mmg nak mintak pelempang.
2. Perempuan suka dipuji
Confirm betul! Saya mmg suka kene puji but x suka klu org puji tu secara terang-2. Sebab nanti tetibe muka merah, macam pakai blusher. MALU...
3. Perempuan suka makan
Ye ke? Confirm ke nih? Kalau chocolate, lollipop dan bende2 yg sama waktu dengannya tu saya mmg suka. But kalau makan lama-2 jadi boring.
4. Perempuan suka handbag dan kasut
Saya x suka handbag dan kasut. Mwahahaha. Lagi best kalau dapat topi. Alah, x payah topi cantek-2. Topi bola pon okay. Teringat masa 2 taon lepas, I just love that topi sampai saya sll pakai topi tu walaupon dalam rumah. X main lah handbag-2 dan kasut-2 nih. Macam orang besar pulakk..
5. Perempuan suka shopping
Saya x suka shopping. Lambat. Serabut. Lagi elok kalau guna duit untuk shopping tu untuk beli buku GERONIMO STILTON! Lagi best kalau macam tuh. Dapat tambah ilmu -cheh, tambah ke ilmu kalau bace cerite tuh?-
6. Perempuan suka yang cantek-cantek dan yg comel-comel
Memang btol pon kan? X kan la ade perempuan yang suka benda yang buruk-2? Lelaki pon mesti suka yang cantek-2 dan comel-2 kan? Conclusionnya, boleh dikatakan semua orang suka benda yang cantek dan comel.
7. Perempuan suka bergossip dan mengumpat
Aigoo... Ye ke? X semestinya lah. Perempuan-perempuan yang alim tu pon suka bergossip dan mengumpat ke? X kan??
8. Perempuan suka warna pink
Saya x suka warna pink walaupun banyak barang saya warna pink. Ni kenyataan. Even though saya punya bed sheet, phone, headphone, bag, blog and others are pink, saya mmg x suka pink. Sebab pink ni mcm girly sangat lah! Lagi cantek warna biru! Tapi, saya x jumpa lah blogskin kaler biru yang cantek. So, terpakse lah guna blogskin kaler pink nih.
9. Perempuan suka kata, "lelaki semuanya sama : EGO!"
HAHA XD. Ye ke? Saya x pernah cakap macam tuh. Saya suka cakap, "lelaki semuanya gatal. But bukan semua lah. Separuh je.". -jgn mrh la kaum lelaki-
10. Perempuan suka kalau ada orang care @ ambil berat pasal dia
Yup. Mmg betul! Saya suka kalau ayah saya care pasal saya. Sebab sllnye, dia always cares my 2 brothers.
11. Perempuan suka hiburan
Saya mmg suka lagu Kpop. Just KPOP.
12. Perempuan yang baik memang suka dekat lelaki yang boleh membimbingnya ke jalan yang diredhai Allah S.W.T.
Saya mmg suka lelaki yang boleh bimbing saya ke jalan yg diredhai Allah. Kalau tgk imam muda, mmg best lah. Sanggup tunggu dpn tv just sebab nak tgk IM Hassan. Kalau masa IM 1, saya suka IM Taufek.
Labels: Geronimo stilton, girls
PAST ♥ FUTURE
|
The Angel♥
Links♥
Fanfics♥
Entries
_______________________________________
Bubblehye
Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel
_______________________________________
Say YO
_______________________________________
Sing With Me

_______________________________________
Big Claps
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
______________________________________________________________________________________________
 Angel of Blue Diamond Saturn!
Mine ;
Name : A!da $abr!na
Nicknames : A!da/$abr!na/Angel/BDA/Blue Diamond Angel/Alien/Dodo/Clown/Aidada/Chanyeol's Wifey
Korean name : Park Angelina
Birthday : 14th May 1999
State : EXO Planet, Earth, Saturn
Status : Officially taken by Chanyeol
Likes ;
☆ Kpop
☆ Chanyeol
☆ Blogging
☆ McFlurry Oreo
☆ Geronimo Stilton
☆ Fanfics
☆ Rapping
Hates ;
☆ Anons
☆ Copypasters
☆ Kpop haters
☆ Haters
☆ Annoying person
☆ Liars
Facts ;
◕‿◕ Currently studying in SMART◕‿◕ I express my feelings through fictions◕‿◕ Sometimes I think I'm good in writing and sometimes I think I'm not◕‿◕ Deep inside me, I want to write an English novel on my own◕‿◕ Creating posters is one of my hobbies actually◕‿◕ Love to read English novels but never really finish reading every word in them◕‿◕ I can get so touched when I read sad fictions◕‿◕ I love to collect quotes from fictions◕‿◕ I only read angst fictions- kinda◕‿◕ Wish I can be fluent in Arabic, English, Korean, Japanese, Mandarin and Urdu ASAP◕‿◕ I don't really like to do the same thing over and over again. Get sick of it seriously◕‿◕ I have flaws but I'm thankful for that◕‿◕ I want someone who doesn't care about me embarrassing myself. Example: If I accidentally make fun of myself, then he would laugh and then he would say things like "haha you're so embarrassing but who cares? My love for you won't ever change." Cheesy enough heh?◕‿◕ And I want that someone to love me for being random. Example: When I write about random things out of the topic we're talking about, he would be saying things like, oh you're so random, why do I like you in the first place and such. Too cheesy I kennot◕‿◕ Sometimes I talk too much◕‿◕ I am so not romantic but I love romantic things but I'm so geli with all those romance thingy
"Capture well the moment because it is evanescent."
______________________________________________________________________________________________
 Blue Strawberry Chingus !

Sya-Syahirah | Ana Marlina | Ana Min-Ji | My Lost Star | You're Cold, I like! | Loving You Secretly | Can't You See? | Blue Diamond Angel | Chanyeol's Wifey | ASK BDA
______________________________________________________________________________________________
 Stories of De Angel

I express my feelings by writing stories.
Synopsis !
Prologue !
Chapter 1 !
Chapter 2 !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 My Asianfanfics Fictions
My Lost Star !
Can't You See? !
Coming soon !
______________________________________________________________________________________________
 Recommended Fanfics
My Crazy Hot Aliens !
My Crazy Hot Aliens II: The Invasion !
My Arranged Marriage with EXO-K's Sehun !
A Taste Of Your Own Medicine !
Murder In The Dark !
Yellow Dahlias !
Love Letters !
Coming Soon !
Perkara yg perempuan suka
Saturday, February 18, 2012 | 6:50 PM | 0 comments
Assalammualaikum.
Saya baru je lepas baca satu article nih : CLICK NIH.
Tajuk dia - Perkara yang perempuan suka.
1. Perempuan suka dibelai
Yang pasal nih, saya rasa memang betul kot. But kalau dah belai terlebih-lebih, tu mmg nak mintak pelempang.
2. Perempuan suka dipuji
Confirm betul! Saya mmg suka kene puji but x suka klu org puji tu secara terang-2. Sebab nanti tetibe muka merah, macam pakai blusher. MALU...
3. Perempuan suka makan
Ye ke? Confirm ke nih? Kalau chocolate, lollipop dan bende2 yg sama waktu dengannya tu saya mmg suka. But kalau makan lama-2 jadi boring.
4. Perempuan suka handbag dan kasut
Saya x suka handbag dan kasut. Mwahahaha. Lagi best kalau dapat topi. Alah, x payah topi cantek-2. Topi bola pon okay. Teringat masa 2 taon lepas, I just love that topi sampai saya sll pakai topi tu walaupon dalam rumah. X main lah handbag-2 dan kasut-2 nih. Macam orang besar pulakk..
5. Perempuan suka shopping
Saya x suka shopping. Lambat. Serabut. Lagi elok kalau guna duit untuk shopping tu untuk beli buku GERONIMO STILTON! Lagi best kalau macam tuh. Dapat tambah ilmu -cheh, tambah ke ilmu kalau bace cerite tuh?-
6. Perempuan suka yang cantek-cantek dan yg comel-comel
Memang btol pon kan? X kan la ade perempuan yang suka benda yang buruk-2? Lelaki pon mesti suka yang cantek-2 dan comel-2 kan? Conclusionnya, boleh dikatakan semua orang suka benda yang cantek dan comel.
7. Perempuan suka bergossip dan mengumpat
Aigoo... Ye ke? X semestinya lah. Perempuan-perempuan yang alim tu pon suka bergossip dan mengumpat ke? X kan??
8. Perempuan suka warna pink
Saya x suka warna pink walaupun banyak barang saya warna pink. Ni kenyataan. Even though saya punya bed sheet, phone, headphone, bag, blog and others are pink, saya mmg x suka pink. Sebab pink ni mcm girly sangat lah! Lagi cantek warna biru! Tapi, saya x jumpa lah blogskin kaler biru yang cantek. So, terpakse lah guna blogskin kaler pink nih.
9. Perempuan suka kata, "lelaki semuanya sama : EGO!"
HAHA XD. Ye ke? Saya x pernah cakap macam tuh. Saya suka cakap, "lelaki semuanya gatal. But bukan semua lah. Separuh je.". -jgn mrh la kaum lelaki-
10. Perempuan suka kalau ada orang care @ ambil berat pasal dia
Yup. Mmg betul! Saya suka kalau ayah saya care pasal saya. Sebab sllnye, dia always cares my 2 brothers.
11. Perempuan suka hiburan
Saya mmg suka lagu Kpop. Just KPOP.
12. Perempuan yang baik memang suka dekat lelaki yang boleh membimbingnya ke jalan yang diredhai Allah S.W.T.
Saya mmg suka lelaki yang boleh bimbing saya ke jalan yg diredhai Allah. Kalau tgk imam muda, mmg best lah. Sanggup tunggu dpn tv just sebab nak tgk IM Hassan. Kalau masa IM 1, saya suka IM Taufek.
Labels: Geronimo stilton, girls
|